Ajattelen pakkomielteisesti tapailukumppaniani
Olen tapaillut erästä ihanaa miestä yli kaksi vuotta. Ajattelen häntä ihan jatkuvasti. Siis kaikki ajat jolloin emme ole yhdessä. Toki teen muutakin, mutta aina hän on ajatuksissani. En pysty keskittymään kotonani kunnolla mihinkään, koska odotan hänen soittoaan ja valmistaudun siihen että ehkä näemme vielä myöhemmin samana päivänä. Voiko tällaiselle pakkomielteelle tehdä mitään? Muistan, että ajattelin yhtä pakkomielteisesti exääni seurustelumme alussa. Se kesti vuosia. Tällainen on henkisesti tosi rankkaa.
Kommentit (9)
Ei kun tää on ihan omakin tahtoni. Oon ikäni ollut tiiviissä parisuhteissa ja asunut miesteni kanssa yhdessä ja ollut heidän kanssaan intensiivisesti. Nyt oon yli nelikymppinen, ja tykkään siitä kun on omat kodit. Soittelemme päivittäin ja tapaamme usein ja rakkautta on.
Se nyt on makuasia millä nimellä tätä kutsuu. Me rakastetaan toisiamme, se on olennaista mulle, ei se onko tämä seurustelua vai tapailua vai mitä.
Sama juttu, mutta tapailu kestänyt 1,5 vuotta. Mies totesi viime viikolla ajattelevansa minua koko ajan. Minäkin häntä. Olemme erittäin läheisiä, mutta molemmille seurustelu on jotenkin vaikea ajatus. Ehkä jonakin päivänä. Minä olen jonkin verran nuorempi ja sitoutuminen ahdistaa sen takia, että haluan olla vapaa, nauttia nuoruudesta ja haluaisin kuitenkin olla yhden miehen nainen ja sitoutua tosissani, jos seurustelen.
Tapailukumppani :D
Enpä ole ennen moista sanaa kuullut. Pehmeet touhuu.
Aika kapeasti katsot maailmaa jos kaikkien pitää elää sellaisissa suhteissa kuin sinä.
Mä olen tapaillut nyt puoli vuotta aika harvakseltaan (olosuhteiden pakosta) yhtä ihanaa miestä ja mulla on ihan sama juttu! Se on kyllä aika ärsyttävää, olen alkanut ajatella että parempi kun ei seurustella, tulisin hulluksi jos oltaisiin oikeesti sitoutuneita toisiimme ja pystyttäis olemaan enemmän yhdessä. Nyt ei jotenkin pääse kiintymään niin paljon. Koita vaan väkisin tehdä omia juttuja ja keskittyä aina täysillä siihen mitä teet, eipä siinä oikein muuta voi tehdä.
Niin niin tytöt. Ajatelkaa te vaan kaikki vapaa-aikanne jotain "ihanaa" miestä, joka panee menemään ja menee panemaan samaan aikaan muualla ja sen lisäksi pystyy vielä keskittymään töihinsä ja etenee urallaan. Te ette etene mihinkään, kun ajatuksissanne pyörii vain kyrpämessias.
TAPAILLUT... yli kaksi VUOTTA :DDD Mitä vittua? Ajattelet häntä pakkomiemteisesti, koska tajuat tuon olevan täysin epänormaalia ja että jos teistä joskus tulisi pari, olisi se tapahtunut reippaasti yli vuosi sitten. Huh huh...