Mies lentsussa, millä lohdutan?
Mies on lentsussa jo kolmatta päivää, nyt ilmeisesti kuitenkin lentsu menossa parempaan suuntaan. Millä lohdutan? Haluaa kaljaa jotta lentsun vaikutus lieventyisi, antaisiko tuolle punaviiniä? Molemmat olemme lomalla parhaillaan.
Kommentit (15)
Teet saman mitä miehesi tekee sinun hyväksesi ollessasi flunssassa.
Voi kauheeta onko miehellä lentsu, voi pientä raukkaa....
Lohdutat sillä, että hän ylipäätänsä voi olla lomalla ja voi siirtää lomansa sairaslomaksi. Kaikilla ei ole työtä, josta jäädä lomalle.
Ota hänen kalunsa pyllyysi. Itse ainakin piristyisin jos vaimo tarjoaisi peppupanoa silloin kun olen lentsussa.
Anna sille kunnon suikkari kaikilla mausteilla :)
Lentsu on hyvä tilaisuus levätä. Jouluna kuuluu levätä. Hyvä yhtälö siis. Laulelet sille iloisia joululauluja, niin kyllä se siitä ;)
Mä viimeksi miehen ollessa kipeä auvoin päätäni ja tein hyvin selväksi sen, etten sääli kun olin ihan vasta itse hoitanut lapsia 40° kuumeessa yksin, ilman edes myötätuntoa. Kun miehen työpäivän jälkeen sanoin että on tullut maattua sohvalla vauva kainalossa ja luettua esikoiselle paljon kirjoja, niin sain vain haukut siitä että esikoinen on joutunut leikkimään yksin. Perustarpeet hoidin ja tein sellaista mitä kipeänä jaksoin, silti olin paska äiti :)
Aina sanotaan, että nuha lähtee nussimalla, mutta niin se sitten voi tullakkin sille toiselle osapuolelle. Sanoisin, että lämmintä juotavaa ja sellaista ruokaa mikä potilaalle maistuu on hyvä. Paranemisia :)!
Lentsu. Uusi inhokkisanani heti masuasukin jälkeen.