Näytän kuulemma "kiltiltä viattomalta neitsyeltä".
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:18"]No odotat 10 vuotta, ennen kaikkea henkistä kasvua.
[/quote]
Perustelepa tämä väite. Miksi se, etten yksinkertaisesti halua näyttää kiltiltä, tekisi minusta lapsellisen? -ap
Miltä ylipäätänsä näyttää "kiltti ihminen"?
Mäki näytän kiltiltä neitsyeltä ja olen ex-huora :DDD
Muistaako joku muutaman vuoden takaa BB:stä Elisabetin? Siinä oli kasvoiltaan niin enkelin näköinen tyttö, mutta jutut kuin merimiehellä ja petikumppaneitakin ilmeisesti enemmän kuin koko meidän luokalla... eli ulkonäkö voi todella johtaa harhaan.
Joo, jotkut vaan näyttävät ja tiedostamatta käyttäytyvät siveästi. Itseänikin on sanottu vanhanaikaiseksi siveydensipuliksi, ei auta vaikka meikkaisi ja koittaisi päästellä kirosanoja, minusta vaan kuulemma huokuu kiltteys :p
Mulle on taas sanottu, että oon tosi ristiriitaisen näköinen :D. Ts. että ulkonäöllisesti olen tosi viattoman ja enkelimäisen oloinen. Mutta jokin olemuksessa sanoo, ettei asia ihan näin olekaan. Kohteliaisuus vai ei, tiedä häntä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:53"]Sama :D Vaikka pahempaa ja rajumpaa masokisti-bdms-nymfomaania saa hakea :'D Löytyy piiskoja, raippoja, käsirautoja, liukkareita, dildoja, tappeja, nipistimiä, asuja...
[/quote]
Eihän noi ole mitään hardcore kamaa.. normi menoa.. oikee liukkareita :O
[/quote]
Miestä varten ;) Ei minua.
Niin minäkin. Tosiasiassa pannu n. 50 miehen kanssa. Jätin laskemisen 25 jälkeen. En enää muistanut nimiä. Ei sitä kaikkea tarvi kertoa :). Saa nainekin nauttia!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:43"]
Niin minäkin. Tosiasiassa pannu n. 50 miehen kanssa. Jätin laskemisen 25 jälkeen. En enää muistanut nimiä. Ei sitä kaikkea tarvi kertoa :). Saa nainekin nauttia!
[/quote]
Olet vain ankea lumppu. :D
Kommentit kertovat kavereistasi ja heidän ennakkoluuloistaan enemmän kuin sinusta. Arvaan, että kommentoijat ovat korkeintaan parikymppisiä. Mutta loukkaantua tuollaisista kommenteista voi ja saa, kuitenkin vain siksi että jouduit toteamaan kaveripiiriisi kuuluvan tuollaisia ihmisiä.
Mulle on sanottu että näytän ihan hirveltä.
Kommentoijat on vaan katellisiia koska oikeasti tietätävät sun olevan seudun kovin munahaukka.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:24"]
Höpö, se haluaa vaan panna sua ja näköjään onnistuu kun mietit sen sanomisia ja sitä...
[/quote]
Samaa mieltä olen. Kuulin tätä "iskuyritystä" paljon parikymppisenä, osa onnistui siinä ja mitä vanhemmaksi/kokeneemmaksi tulin, tajusin sen olevan ihan oma iskulajinsa.
Juuh elikkäs. Tulee mieleen joku Miley Curys tai lindsay joka haluaa päästä irti kiltin tytön imagostaan. Googlettele entisiä lapsitähtiä ja lue mitä ovat tehneet päästäkseen pois tuosta muotista. Sitten otat mallia ja TADAA olet pahis!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:24"]
Höpö, se haluaa vaan panna sua ja näköjään onnistuu kun mietit sen sanomisia ja sitä...
[/quote]
Samaa mieltä olen. Kuulin tätä "iskuyritystä" paljon parikymppisenä, osa onnistui siinä ja mitä vanhemmaksi/kokeneemmaksi tulin, tajusin sen olevan ihan oma iskulajinsa.
[/quote]
täh? :D onkohan tehokas tapakin iskeä sanomalla toista ikineitsyeksi..
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:43"]
[/quote]
nauti kondyloomastasi jakorasia.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:26"]Nyt on stereotyyppinen ovimattohissukka langoilla. Miksi helvetissä luulet, että yhden ihmisen kapea johtopäätös sinusta ulkonäkösi perusteella on minkään arvoinen? :D Vaikutat aivottomalta. [/quote] Kyseessä on 5 ihmisen mielipide. Ap.
[/quote]
Sama juttu silti. Lammas, ovimatto, nyhverö...Sun sisäinen sielusi paistaa vaan ulospäin = kaikki luulee sua viattomaksi ja kiltiksi vaikka olet vain naiivi.
[/quote]
No mitä voisin tehdä asialle? -ap