Hyvää joulua!
Vähän yli tunti sitten alkoi loma :) miten teillä?
Kommentit (11)
Pukkaa työtä koko jouluksi, illalla naattimaan sitten kinkkua ja muorista makkarin puolella ;)
t.joulupukki
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:19"]
Pukkaa työtä koko jouluksi, illalla naattimaan sitten kinkkua ja muorista makkarin puolella ;)
t.joulupukki
[/quote]
Muori on siivousta, kokkausta, kakaranhoitoa ja muita naistentöitä varten, mutta että naattimiseen on ihat eri pelit!
Huomenna vielä töitä. Ruuat tekemättä, kun pakkaseen ei ole mahtunut. Täytyy tehdä viimetipalla, eli huomenillalla.Salaatit vasta aattona. Mutta eiköhän se siitä. Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:19"]
t.joulupukki
[/quote]
Muori on siivousta, kokkausta, kakaranhoitoa ja muita naistentöitä varten, mutta että naattimiseen on ihat eri pelit!
[/quote]
jaa niinkö? mää meen sitte huoriin, moro -->
tonttutytöt antaa hupia ;)
t.joulupukki
Huominen vielä töitä.ruoat pääosin valmiina, jotain pientä haen vielä huomenna. En millään malttais odottaa, että pääsen aaton herkkupöydän äärelle.
Huomenna alkaa duuniputki, kestää loppuviikon. Siinä se menee joulukin.
Arvostan kaltaisiasi nro 8.
Oletko kenties terveydenhuolto tai sosiaalialalla?
Hyvää joulua sinulle siltikin. :)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:33"]Arvostan kaltaisiasi nro 8.
Oletko kenties terveydenhuolto tai sosiaalialalla?
Hyvää joulua sinulle siltikin. :)
[/quote]
Terveydenhuolto osui :) Kiitos samoin!
Ens yö vielä töitä, sit 2 vapaata. Pyhät töissä, lompakko tykkää.
Mulla alko lomat jo perjantaina, ihan rennosti olen ottanut. Siivoukset ja kaikki muu hössötys hoidettu ajoissa, nyt voi levätä ja ottaa rennosti. Olen pelaillut, katellut leffoja ja käyny kavereita moikkaamassa. Huomenna käyn vielä kaupassa aamulla ostamassa jotain pöperöä ja juomaa.
M38v