Suositelkaa jotain alkoholia jouluksi!
Glögiä, punaviiniä tms! Enkä oo sitä koko pulloa juomassa vaan lasillisen :)
Kommentit (32)
Muheva punaviini, Alkon myyjät tuntuvasti osaavan hommansa jos et itse osaa oikeaa löytää.
Myös juhlava prosecco vaikkapa, tai muu kupliva.
Glögi
onhann näitä :)
ONKOS TEILLÄ LAPSIA TALOSSA? JOS ON ALLE 18-VUOTIAITA NIIN KYLLÄ LASTENSUOJELUILMOITUS LÄHTEE HETI PAIKALLA KUN KERROT MISSÄ ASUT.
Ota lasillinen ihanan hedelmäistä carmenere-rypälettä, sitten brandya, jotka on paljon parempia kuin kovat ja väkevät konut
kyllä sää perseet ajattelit vetää, mielistelet vain meitä av-mammoja sanomalla että yksi lasillinen. mielistelijä
ja kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun kuulin että nautit alkoholia jouluna. niin kyllä pahoillani olen. ei paketin pakettia sinulle, alkkis.
t. joulutonttu
Roseeviini, ai että kyllä kelpaa mun, 10 pulloa odottamassa joulunpyhiä! Tämä mamma o känäs!
Niinpä, lasillisesta se lähtee, ja aamusella heräät poliisisedän hoivista:(
Löysin hiljattain uuden suosikin, portviinin! Hieman makeampi ja rusinaisempi maku kuin tavallisessa, jotka maistuvat suussani aika karvailta, olematta kuitenkaan ällö. Prosentteja 20, joten lämmittää mukavasti, eikä tunnu tarpeelliselta hörppiä suurempia määriä, melko suuri alkoholipitoisuus ei kuitenkaan maistu viinaisuutena.
lasillinen punkkua, lasillinen viskiä, lasillinen valkkaria, lasillinen kossurussiania, lasillinen tequilaa... ja krapula taattu :)
kossua lasillinen, kyllä maistuu!