Oletteko ottaneet Pfizerin Comirnaty- rokotetta- mitä kävi ?
Oon huomenna menossa ottamaan semmoisen- kannattaako ?
Kommentit (126)
Comirnaty x3 otettuna. Lievä käsikipu, muuten ei mitään reaktioita.
Kuolin ja nyt kirjoittelen aaveelle tsompina.
Olen saanut kyseisen rokotuksen 2 kertaa. Olen entinen rokote vastainen. Ihan hyvin on mennyt. Ei mitään ihmeempää, vähän rokote paikka tuli kipeeksi. Ei kuumetta lainkaan.
Olin tietämättäni 2 tuntia tautisen kanssa samassa henkiloautossa. Ei tarttunut korona. Kaikki muut altistuneet saivat taudin.
Maanantaina tuli värisuora täyteen. Eka oli Astra, toka Pfizer ja nyt kolmas tuli Modernaa. Jokaisesta paripäivää pistokohta hellä.
Käsi voi tulla vähän kipeeksi. Koen sen normaaliksi. Olen ottanu 2 kertaa
M29
Ei mitään oireita kummastakaan rokotuksesta. Influenssapiikin jälkeen on aiempina vuosina ollut käsi jopa kipeämpi. Muuta oiretta ei niistäkään ole koskaan tullut. Nyt jopa vähän harmitti kun ei tuntunut missään, sillä lääkärithän on sanoneet että oireet kuten kuume jne. kertoo juuri siitä että rokote toimii.
2 päivää käsi kipeä. Väsymys 3 päivää vaikeutti töitä, mutta en ollut pois.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ne lähes 100 rokote kuollutta ei ole täällä kertomassa miten meni.
Vahvistettuja rokotekuolemia Suomessa on 1 kpl ja sekin oli Astra-Zenecan rokotteella.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri Comirnaryn jälkeen 1-2 päivää 40 asteen kuumeessa, saikkua.
Miten sinun kävi?
Seuraavana yönä oli molemmilla kerroilla käsi kipeä. Miehellä ei ollut mitään oireita. Lapsemme sai myöhemmin koronan kun ei ollut ehtinyt saada rokotetta, se ei tarttunut meihin vaikka asustelimme samassa talossa ilman mitään erityistoimenpiteitä. Lapsi on onneksi jo toipunut, hajuaisti on tosin ollut pitkään poissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuolin ja nyt kirjoittelen aaveelle tsompina.
Päinvän piristysnaurut 😂
Molemmat oli sitä, käsivarsi oli vuorokauden kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ne lähes 100 rokote kuollutta ei ole täällä kertomassa miten meni.
Etkä sä voi kertoa lähdettä tälle. Joten nolasit itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi turhaan provota.
Mitään ei tapahdu, ehkä käsivarsi voi olla päivän kipeä.
Haittavaikutuksia on todella paljon. Myös vakavia, mutta niistä ei esimerkiksi mediassa puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Olin tietämättäni 2 tuntia tautisen kanssa samassa henkiloautossa. Ei tarttunut korona. Kaikki muut altistuneet saivat taudin.
Miten joku ei tykkää tästä kommentista? Jos on rokotekrittinen, haluuako hän todella niin pahaa rokotetulle, ettei ole tyytyväinen noin yleensä tämän henkilön välttyneen sairastumiselta. En ymmärrä ennen kaikkea pahasuopaisuutta, jonka tämä epidemia on puolesta tai vastaan ihmisissä nostanut, että toisen halutaan sairastuvan valintansa vuoksi. Ikävää ja hyvin rumaa! Toivottavasti muut autossa olleet eivät ole saaneet pahaa muotoa viruksesta ja he toipuvat pian.
Ekasta piikistä kunnon päänsärky ja toisesta lämpöilyä yhden pvän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Missäs rokotteessa ikuinen elämä on luvattu?
Käsi hieman arka molempien rokotusten jälkeen, eipä muuta.
Jos flunssa on jo mennyt ohi, voi hyvin ottaa rokotuksen. (Flunssa ei estä rokotteen ottamista, mutta kun kyse voi olla koronastakin, niin flunssassa ei saisi pörrätä ihmisten ilmoilla saati rokotuspaikoissa, joissa on riskiryhmiin kuuluvia.)
Mun tuttavissa on sekä nuorempia perusterveitä että pitkäaikaissairaita ja iäkkäämpiä, ja kaikki ovat ottaneet rokotteet ilman ihmeempiä oireita.
Käsivarren kipu muutaman päivän, lievää päänsärkyä, väsymystä ja harvoilla hieman lämmönnousua. Siinä ne tietämäni oireet tutuilla.