Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ottaneet Pfizerin Comirnaty- rokotetta- mitä kävi ?

Auttakaa !
20.10.2021 |

Oon huomenna menossa ottamaan semmoisen- kannattaako ?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi turhaan provota.

Mitään ei tapahdu, ehkä käsivarsi voi olla päivän kipeä.

Haittavaikutuksia on todella paljon. Myös vakavia, mutta niistä ei esimerkiksi mediassa puhuta.

Ei ole. Lääkevahinkovakuutus on korvannut 138 ihmiselle jostain vähän vakavammasta haitasta.

Vähintään 1 annokseen on saanut 4 185 000 ja kaksi rokotetta on saanut 3 724 000 ihmistä, osa nyt saanut jo kolmannenkin. Jokainen voi laskea tuosta että vakavien haittojen määrä on ylimmilläänkin alle 0,004%.

Joo mutta kun ihmiset eivät niistä ilmoita Fimeaan. Tuntemani ihmiset eivät ilmoittaneet, ja sinne päätyy vain 10 % vakavista sivuoiretapauksista.

Vierailija
82/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteisiin kuolleet ja vammautuneet eivät enää kirjoita täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut kolme, viimeinen noin kuukausi sitten. Ensimmäiset 2 viikon välein. Ei ole tullut oikeastaan mitään oireita. Toisen piikin jälkeen oli olkavarsi arka. Oon ollut covid-potilaiden kanssa tekemisissä, eikä oo tarttunut. Pitänyt olla töissä tarkka toimissaan.

Vierailija
84/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä varmuuden vuoksi sitä suolavesipainosta. Aina kannattaa ottaa varman päälle.

Vierailija
85/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapää aristi vähän aikaa, kakkospiikki oli Moderna josta päivän kuume ja pientä päänsärkyä sama aika.

Vierailija
86/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ottanut kolme, viimeinen noin kuukausi sitten. Ensimmäiset 2 viikon välein. Ei ole tullut oikeastaan mitään oireita. Toisen piikin jälkeen oli olkavarsi arka. Oon ollut covid-potilaiden kanssa tekemisissä, eikä oo tarttunut. Pitänyt olla töissä tarkka toimissaan.

KORJAAN: ekat 2 kolmen viikon välein

Vierailija
87/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittavaikutuksia on todella paljon. Myös vakavia, mutta niistä ei esimerkiksi mediassa puhuta.

Ei ole. Lääkevahinkovakuutus on korvannut 138 ihmiselle jostain vähän vakavammasta haitasta.

Vähintään 1 annokseen on saanut 4 185 000 ja kaksi rokotetta on saanut 3 724 000 ihmistä, osa nyt saanut jo kolmannenkin. Jokainen voi laskea tuosta että vakavien haittojen määrä on ylimmilläänkin alle 0,004%.

Joo mutta kun ihmiset eivät niistä ilmoita Fimeaan. Tuntemani ihmiset eivät ilmoittaneet, ja sinne päätyy vain 10 % vakavista sivuoiretapauksista.

Jos puhutaan oikeasti vakavista sivuoireista niin silloin sen ilmoituksen tekee hoitava lääkäri.

Vierailija
88/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Te jotka ette ole kärsineet suuremmista haittaoireista tästä rokotteesta- oletteko perusterveitä ja minkä ikäisiä noin suurinpiirtein. Voiko rokotuksen ottaa, vaikka on hiljattain sairastanut flunssan ?

Olen perusterve mutta rutkasti ylipainoinen 58-vuotias.

Ja "oireena" kummallakin kerralla niin lievä jomotus käsivarressa, ettei sitä oikein kivuksi pysty kutsumaan. Kuin olisi kantanut painavampaa kassia, tms. Päivän kesti.

Vierailija
89/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin äsken, että se on nyt ohi. Korona nimittäin. Ja olikin yks historian suurimmista vedätyksistä.

Ihan verrannollinen johonkin influenssaan.

Ihan tiedoksi vaan teillekin. Huomaatte sen varmaan kohta itsekin.

Kerro sama sairaaloiden tehoille joissa valtaosa on rokottamattomia. Loppuu se turha teho-osastojen käyttö ja saadaan ne siihen että päästään hoitovelkaa purkamaan. Ensinnäkin: Kaikki rokottamattomat kotiin koska flunssasahan ei tehoilla maata ja sitten oikeat potilaat sisään. Eikö niin?

Vierailija
90/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ne lähes 100 rokote kuollutta ei ole täällä kertomassa miten meni.

Etkä sä voi kertoa lähdettä tälle. Joten nolasit itsesi.

Lähde löytyy kuule ihan Fimean sivuilta.

Vierailija
91/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä noin huonoja rokottajia on, että käsivarren saa kipeäksi? Ymmärrän jos nousee immuunipuolustuksen aktivoitumisesta johtuva patti rokotuspaikkaan. Kipua ohuenohuella neulalla aikaansaatuna en ymmärrä.

Siis aine sen tekee eikä itse pistäminen.

Vierailija
92/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kokonaista kolme annosta ja olen edelleen elossa.

Vierailija
93/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin äsken, että se on nyt ohi. Korona nimittäin. Ja olikin yks historian suurimmista vedätyksistä.

Ihan verrannollinen johonkin influenssaan.

Ihan tiedoksi vaan teillekin. Huomaatte sen varmaan kohta itsekin.

Kerro sama sairaaloiden tehoille joissa valtaosa on rokottamattomia. Loppuu se turha teho-osastojen käyttö ja saadaan ne siihen että päästään hoitovelkaa purkamaan. Ensinnäkin: Kaikki rokottamattomat kotiin koska flunssasahan ei tehoilla maata ja sitten oikeat potilaat sisään. Eikö niin?

Täyttä paskapuhetta.

Vierailija
94/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä rokotteesta ehti tulla vain käsi kipeäksi ja siitä jonkun ajan päästä korona. En tiedä oliko rokotteesta hyötyä vai haittaa tai kumpaakaan.

Vierailija
95/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, lapseni (3) ja vanhempani otimme comirnatyn, mutta mitään sen kummempaa ei tapahtunut kenellekään meistä.

Vierailija
96/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu 2 piikkiä tuota, molemmista tullut vaan käsivarsi kipeäksi 1 vuorokauden ajaksi. Ihan sama tunne kuin influenssarokotuksen jälkeen.

Vierailija
97/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ne lähes 100 rokote kuollutta ei ole täällä kertomassa miten meni.

Etkä sä voi kertoa lähdettä tälle. Joten nolasit itsesi.

Näiden mukaan 93v. kuolemat johtuu rokotteesta.

Vierailija
98/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Te jotka ette ole kärsineet suuremmista haittaoireista tästä rokotteesta- oletteko perusterveitä ja minkä ikäisiä noin suurinpiirtein. Voiko rokotuksen ottaa, vaikka on hiljattain sairastanut flunssan ?

Kannattaa ottaa rokote vain täysin terveenä!

Vierailija
99/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan oikeasti vakavista sivuoireista niin silloin sen ilmoituksen tekee hoitava lääkäri.

Vakavia haittoja on Suomessa jo 3000. Minusta se on todella paljon.

Mene katsomaan itse Fimean sivuilta.

Vierailija
100/126 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Kannattaa ottaa rokote vain täysin terveenä!

Tai mieluummin ei ollenkaan.