Onko hienostelua syödä possun sisäfile tätä näin arkena?
Ihan näin keskiviikkona? Minä jokatapauksessa laitoin hyvät lihat pataan ja lorautin päälle kunnon kuohukermaa. Ei mitään kasvisrasvasekoitetta. Tuli ihanaa. Miesystävä pyysi saada lisää.🤗
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet syö ihan hyvin viikolla ja ottaa sitten seuraavana päivänä töihin mukaan.
Minä käyn kyllä joka arkipäivä lounaalla. En kanniskele mitään eväitä töihin. Kyllä meilläkin jotkut tuo kotoaan ja koko käytävä sitten tuoksahtaa jonkun kyhäämölle nakkikastikkeelle. En ymmärrä.
Ne eväiden kantajat on usein asuntovelallisia niin on pakko säästää kaikessa.
Eikai nyt possun file kovin hienoa ruokaa ole. Naudan sisäfileen teko viikolla voisi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet syö ihan hyvin viikolla ja ottaa sitten seuraavana päivänä töihin mukaan.
Minä käyn kyllä joka arkipäivä lounaalla. En kanniskele mitään eväitä töihin. Kyllä meilläkin jotkut tuo kotoaan ja koko käytävä sitten tuoksahtaa jonkun kyhäämölle nakkikastikkeelle. En ymmärrä.
Ne eväiden kantajat on usein asuntovelallisia niin on pakko säästää kaikessa.
Ohan tuo kyllä totta. Syön omia eväitä töissä ku siinä säästää niin paljon ja velkaa on.
Itse laittaisin mielummin juurespataa. Ei lihaa. Jouluna tulee kuitenkin syötyä taas kinkkua.
Possuhan on ihan arkiruokaa. Sen syöminen ei ole minään päivänä hienostelua. Vähän samaa kuin lenkkimakkara
Kilohinta 7,90 e/kg ei muuta lihaa huonoksi. Parhaimmillaan grillattuna, mutta kanttarellikastikkeen kanssa myös maittaa mainiosti.
Hyi hitto. Porsaanliha on ällöttävää.
Minä paistoin tänään possun ulkofileen uunissa. Söin yksin. Laitan loput siitä leivänpäälle. Parempaa leivänpäällä kun kaupan leikkeleet.
Minulla oli eilen pariloitua naudanmaksaa, stout-kermakastiketta ja hillottua sipulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit ostaa ne sisäfileet joita itse katselin citymarketin ale hyllystä? Oliko vielä syötäviä?
Jätän sovinnolla punalaputetut tuotteet työttömille/pieneläkeläisille.
ap
Hyvätuloinen olisi ostanut naudan sisäfilettä. Sulla ei taida siihen olla varaa edes punalaputettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit ostaa ne sisäfileet joita itse katselin citymarketin ale hyllystä? Oliko vielä syötäviä?
apHyvätuloinen olisi ostanut naudan sisäfilettä. Sulla ei taida siihen olla varaa edes punalaputettuna.[/quote
Aha
Jokainen syököön kukkaronsa ehdoilla.
Miksi aina KERMAA? Lihankin paalle? Etteko osaa laittaa ruokaa ilman kermaa?
Jotkut on kateellisia, kun toiset syövät hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina KERMAA? Lihankin paalle? Etteko osaa laittaa ruokaa ilman kermaa?
Kerma on ihanaa mutta ei sitä päivittäin käytetäkkään. Ainakaan meillä. Antaahan se niin paljon lisää ruoalle.
Mä oon itsekin tehnyt possun sisäfileestä lihapataa. Söin kerran sitä kaverin luona ja tykkäsin niin paljon, että tein kotonakin ja tulen kyllä tekemään toistekin.
Viikonlopun ruokia tuollaiset haudutettavat padat. En ehdi arkisin tuollaisia.
Miesystäväsi saa olla onnellinen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apHyvätuloinen olisi ostanut naudan sisäfilettä. Sulla ei taida siihen olla varaa edes punalaputettuna.[/quote
AhaVoithan sinä hienostella sillä sian sisäfileelläsi. Ota Valdemaria huikka, niin helpottaa.
Sianliha ei ole hienostelua nähnytkään. Hirveää moskaa.