Onko hienostelua syödä possun sisäfile tätä näin arkena?
Ihan näin keskiviikkona? Minä jokatapauksessa laitoin hyvät lihat pataan ja lorautin päälle kunnon kuohukermaa. Ei mitään kasvisrasvasekoitetta. Tuli ihanaa. Miesystävä pyysi saada lisää.🤗
Kommentit (50)
Mikäs siinä, jos on rahaa. Monet syö purkki hernekeittoa. Tai halvasta lenkistä tehtyä makkarakastiketta ja perunoita.
Meillä syödään sitä silloin, kun huvittaa, vaikka maanantaina.
Saahan sitä arkenakin syödä hyvää ruokaa.
No onko hienostelua laittaa uuniin fasaani pataa näin keskiviikkona?
Siis näin tein ja koska olen sinkku söin tuon herkullisenja ihanan ateria yksin. Nam!
Kyllä monet syö ihan hyvin viikolla ja ottaa sitten seuraavana päivänä töihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos on rahaa. Monet syö purkki hernekeittoa. Tai halvasta lenkistä tehtyä makkarakastiketta ja perunoita.
Ei se kallista ole. Kunnon kalakin maksaa enemmän.
Possun fileet on nykyään ihan bulkkia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet syö ihan hyvin viikolla ja ottaa sitten seuraavana päivänä töihin mukaan.
Minä käyn kyllä joka arkipäivä lounaalla. En kanniskele mitään eväitä töihin. Kyllä meilläkin jotkut tuo kotoaan ja koko käytävä sitten tuoksahtaa jonkun kyhäämölle nakkikastikkeelle. En ymmärrä.
Taisit ostaa ne sisäfileet joita itse katselin citymarketin ale hyllystä? Oliko vielä syötäviä?
Vierailija kirjoitti:
Possun fileet on nykyään ihan bulkkia.
Mitä ihmeen bulkkia?
Tuohan on ihan ARKIRUOKAA?! 😂😂😂😂😂
Porsaan sisäfile vai.
Makkaran hinnoissa eli 9€ kilo.
Vierailija kirjoitti:
Taisit ostaa ne sisäfileet joita itse katselin citymarketin ale hyllystä? Oliko vielä syötäviä?
Jätän sovinnolla punalaputetut tuotteet työttömille/pieneläkeläisille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan ARKIRUOKAA?! 😂😂😂😂😂
Jotkut ostaa harvakseltaan tyyriimpiä lihoja (siis muita kuin 2e jauhenlihaa). Kyllä siitä saa silloin nauttia. Arkista sinulle, mutta joillekin ei.
Vierailija kirjoitti:
No onko hienostelua laittaa uuniin fasaani pataa näin keskiviikkona?
Siis näin tein ja koska olen sinkku söin tuon herkullisenja ihanan ateria yksin. Nam!
Mistä ihmeestä sinä muka fasaanin sait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn kyllä joka arkipäivä lounaalla. En kanniskele mitään eväitä töihin. Kyllä meilläkin jotkut tuo kotoaan ja koko käytävä sitten tuoksahtaa jonkun kyhäämölle nakkikastikkeelle. En ymmärrä.
Se eväiden syöjä ja ns parempien mikroannosten syöjä syö todennäköisesti parempaa ruokaa kuin sinä. Moni lounasravintola tarjoaa nykyisin lämmitettävää ruokaa, mikä on tullut ties mistä eineskeittiössä. Monella lounasravintolalla ei ole resursseja tehdä lounasruokia alusta saakka itse. Lienethän sinäkin katsonut näitä Kuppilat Kuntoon -ohjelmia, joista tämä totuus paljastuu.
Syö vaikka kokonainen sika jos mieles tekee
Lihapadat maistuukin hyvälle näin ilmojen kylmetessä. Taidanpa tehdä huomenna itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Syö vaikka kokonainen sika jos mieles tekee
🥳
Kuulostaa hyvältä mutta on ehkä enemmän sunnuntai ruoka.