Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murrosikäinen lapsi valittaa ja valittaa! Millä ton saa loppumaan?

Vierailija
20.10.2021 |

Oikeesti menee hermot tohon itsekkääseen ja ärsyttävään käytökseen! Kaikesta valittaa ja sitten vielä pokkana pyytää sitä ja tätä esim ostamaan. Olen kertonut että minusta ei ole kiva kuunnella sitä taukoamatonta väninää ja ei hänellä ole oikeus pilata tunnelmaa koko ajan pelkästään siksi, että itseä vaikkapa väsyttää tai harmittaa joku. En myöskään osta sitten niitä ylimääräisiä juttuja tai suostu esim muuttamaan päätettyjä suunnitelmia, jos valitus alkaa (ja jatkuu). Joten se ei toimi, vaan tekee vaan kaikesta yhteisestä ajasta epämiellyttävämpää.
Tiedän että kuuluu ikään, mutta vinkkejä saa laittaa. Tuntuu välillä vähän raskailta päivät.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että kaikki ei aina johdu hänestä ja kaikki ei pyöri aina hänen ympärillään. Se voi kirpaista, mutta sanon entisenä teini-ikäisenä, että ainakin itse tarvitsin sitä. Koska minä...

Vierailija
2/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa aikansa. Kyllä se hormoniraivo menee joskus ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teinit saattaa olla todella vaikeita ja oli helpotus tajuta, että kyllä se teinihelvettikin joskus loppuu. Nyt ei uskoisi samaksi tytöksi edes.

Voimia sulle!

Vierailija
4/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota hänelle, että hän kirjoittaa kaikki valittamisen aiheensa ja harminsa. Lupaat lukea kirjallisesti esitetyt valitukset joka päivä. Kun asian kirjoittaa, se selkiytyy itselleenkin ja kirjoittaessaan saa harminaiheisiinsa välimatkaa.

Vierailija
5/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hänelle, että kaikki ei aina johdu hänestä ja kaikki ei pyöri aina hänen ympärillään. Se voi kirpaista, mutta sanon entisenä teini-ikäisenä, että ainakin itse tarvitsin sitä. Koska minä...

Kyllähän mä sanonkin. Pieni tiuskiminen nyt ei asioita pilaa, mutta sitten kun se valitus jatkuu, niin tuon esiin sitä, että hän aiheuttaa sellaista ilmapiiriä ympärillensä mitä toiset, yleensä minä, ei halua eikä ansaitse, että muitakin voi miettiä välillä. Eli joutuu ilmeisesti muistuttamaan montakin kertaa hänelle, että ei ole maailman napa ja siltikin se meinaa unohtua... Ap

Vierailija
6/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota hänelle, että hän kirjoittaa kaikki valittamisen aiheensa ja harminsa. Lupaat lukea kirjallisesti esitetyt valitukset joka päivä. Kun asian kirjoittaa, se selkiytyy itselleenkin ja kirjoittaessaan saa harminaiheisiinsa välimatkaa.[/quote

😂😂 Ap

Vierailija
7/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miltä tuntuu jatkuva valittaminen. Valita itse hänelle.

Vierailija
8/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittääkin ärsyttää, sä toimit juuri oikein pidät kiinni sanoistasi... Kyllä se teineily aikanaan loppuu...

Vierailija
9/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut teinit saattaa olla todella vaikeita ja oli helpotus tajuta, että kyllä se teinihelvettikin joskus loppuu. Nyt ei uskoisi samaksi tytöksi edes.

Voimia sulle!

Kiitos! ❤️ Ap

Vierailija
10/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun teineilee nyt, surullista katsottavaa, kun se tapahtuu 30 v.

Vierailija
11/11 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat sietävät lapsiltaan aivan liian paljon p*skaa sillä verukkeella, että "se nyt vaan kuuluu ikään". Huono käytös ei kuulu mihinkään ikään! Kerran sanot TIUKASTI, että nyt loppuu se ainainen valittaminen ja kitiseminen, ja toteat, että et ole ainoa ihminen tässä perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi