Löysin edesmenneen vaarin ullakolta kirjan joka selittää säännöt jonka mukaan osakeindeksit liikkuvat
Olen tutkinut noita sääntöjä ja niiten avulla todellakin pystyy ennustamaan pohjat ja huiput.
Vaari oli kyllä varakas, omaisuus useita kymmeniä miljoonia.
Kommentit (6)
Veikkaan että kirja on vaarin ja parin kaverin kirjoittama. Ei siis mikään julkaistu kirja.
Hänellä oli myös kovalevyjä missä on todella monta treidauskirjaa skannattuna ja kaikenlaisia kursseja. Yhteensä monta teratavua. Alkaen 1800-luvun lopusta nykypäivään. Wd Gann, Charles Dow, Wyckoff jne.
Joku on kyllä nähnyt suurta vaivaa tuon kokoelman tekemiseen.
Minulla on kirja "Miten saa ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa".
Arvatkaa montako kymmentä vuotta olen jo ollut erakkona.
No kivat sulle. Mä taas kuulin juuri olevan Euroopan keisari. Että kyykkyyn, kurja!
Minusta tuo Wyckoff on ihan yhtä tyhjän kanssa, se perustuu vain siihen, että tarpeeksi moni uskoo sen toimivan ja algoritmeja säädetään sen mukaan osto- ja myyntiroboissa. Oikeasti teenlehdistä ennustus on yhtä tehokas metodi
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Wyckoff on ihan yhtä tyhjän kanssa, se perustuu vain siihen, että tarpeeksi moni uskoo sen toimivan ja algoritmeja säädetään sen mukaan osto- ja myyntiroboissa. Oikeasti teenlehdistä ennustus on yhtä tehokas metodi
Totta että useimmat noista kirjoista näyttävät olevan täyttä kuraa. Varmaan siellä kokoelmassa kuitenkin on mukana jokunen hyväkin koska noita kirjoja on tuhansia. En tosin ole niin paljon viitsinyt perehtyä tuohon juuri tuon määrän takia.
Ap
No siitä sitten vaan mallia ottamaan.
Mulla on mennyt monet ennustukset pieleen. Pahin tää bitcoin, jonka romahtamista odotan vieläkin kieli pitkällä. Harmittaa niin hiivatisti.
Mikäs kirja tuo on? Itse vein taas kirjaston kierrätykseen sijoitusoppaita, kun en ollut niistä mitään oppinut. Liian monimutkaisia, vaikka yritin perehtyä.
Tulevaisuuden ennustaminen on vaikeaa.