Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetän autossa!

Vierailija
22.12.2014 |

Ollaan menossa joulunviettoon miehen vanhemmille. Pysähdyttiin huoltoasemalla syömään sosetta puolivuotiaan kanssa. Mutta kun olisi pitänyt alkaa imettää, aloin kin ujostelemaan, kiitos lukuisten imetyskeskustelujen! Ihan kun kaikki olisivat vilkuilleet meitä jo valmiiksi, että eihän tuo aio imettää (tuskin niin tekivät!). Pakattiin kamppeet ja tulin sitten autoon istumaan parkkipaikalle. Minusta julki-imetyksessä ei ole mitään väärää, mutta minulla meni pupu pöksyyn täysin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapsi malttoi paremmin imeä luultavasti autossa, jossa ei ole liikennettä. Matka jatkuu. Ap

Vierailija
2/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto onkin hyvä paikka imettää! Imetin melko lailla suositusten mukaan, eli vauva oli täysimetyksellä puolivuotiaaksi ja osaimetys loppui vähitellen ensimmäisen syntymäpäivän tienoilla. Meillä kävi vauvan kasvaessa niin, ettei imettämisestä paikassa, jossa oli paljon häiriötekijöitä, tullut muutenkaan mitään, kun vauvaa kiinnosti kaikki muu kuin ruokailu. Pidemmät kauppareissutkin oli hyvä ajoittaa niin, että vauva söi vielä parkkipaikalla, ja oli sitten tyytyväisenä kärryissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa se itsellekin mukavampi istua takapenkillä pehmeässä penkissä. Toisaalta tuntui hassulta tulla autoon istumaan sisältä, mutta hyvähän tämä oli. Autokin ehti taas lämmetä sillä aikaa ja pystyin ottamaan imetyksen jälkeen paksun haalarin pois päältä, että on mukavampi istua, eikä hikoile haalari päällä. Nyt nukkuu autuaasti maha täynnä. Ap

Vierailija
4/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi käydä joskus koneneemmallekkin. Hyvää Joulua.

Vierailija
5/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva rauhoittuu 99% todennäköisyydellä paremmin autossa kuin meluisassa hälyisässä kahvilassa/ravintolassa. Joten erittäin hyvän valinnan teit, eikä jää kaivelemaan ja ahdistamaan myöskään mieltä että jos joku viereisen pöydän ällö tirkistelijäpervo setämies yritti tuijotella että jos sieltä paidan ja harson alta näkyi vähän tissiä.

Vierailija
6/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa tuollaisia ajattelevaisia, fiksuja äitejä kuten AP, jotka eivät halua tehdä siitä "minun rinta, minun vauva, minun rintaruokinta" showta koko baarin edessä.

Vierailija
7/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi vähän epäselväksi imetätkö miestäsi vai lastasi. Jos miestäsi niin ajaessa ei kannata.

Vierailija
8/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 12:26"]Vauva rauhoittuu 99% todennäköisyydellä paremmin autossa kuin meluisassa hälyisässä kahvilassa/ravintolassa. Joten erittäin hyvän valinnan teit, eikä jää kaivelemaan ja ahdistamaan myöskään mieltä että jos joku viereisen pöydän ällö tirkistelijäpervo setämies yritti tuijotella että jos sieltä paidan ja harson alta näkyi vähän tissiä.
[/quote]

Se ei olisi haitannut minua. Jos nyt niin kova tissin näkemisen tarve on, niin tulkoot vaikka viereen katsomaan, josko jotain näkyisi. Olisin voinut ostaa sitten vaikka jallun jos olisi silminnähden jäänyt harmittamaan, ettei näe tissiä. Saa siinä sitten vähän extraakin lehden mukana. Ja varmasti enemmän iloa. Se lapsi varmaan vähän pilaa tunnelmaakin tirkistelyltä. ;D

Enemmän olisi ehkä harmittanut jos olisi tultu äksyilemään ettei saa, hyi! Hyvä valinta oli kyllä. Ap

Vierailija
9/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans imettänyt vastasyntynyttä ts. noin viikon vanhaa esikoista autossa. Tuli itselle hammaslääkärireissu juurihoitoon ja vauvan kanssa olin ihan tumpelo vielä. Imetin autossa rauhassa mielummin kuin hml-aseman tiloissa.

Vierailija
10/10 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 12:31"]Minulle jäi vähän epäselväksi imetätkö miestäsi vai lastasi. Jos miestäsi niin ajaessa ei kannata.
[/quote]

Mies on vähän vanhempi kuin puoli vuotta. Jos oikein tarkasti mietit asiaa niin kyllä se selkenee ketä imetin. Kyllä se mies ihan kahvia joi. Ja maitokin siinä ihan lehmän maitoa. Jouluja! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi