Onko miehelläsi tapana tulla puristamaan peppuasi jouluvalmistelujen aikana?
Kommentit (14)
Joo, aina kun tälle kääntää selään, niin se perseessä kiinni ja suukottelemassa niskaa. Tykkään.
No on ja muutenkin kokoajan ahterissa kiinni! Läpsii ja nipistelee pakaroita. Kerran jo tänään sanonut että nyt hei irti takamuksesta!!! Se on kivaa kerta viikossa mutta kun kokoajan niin ei kiitti!
Kyllä on! Niin arkena, kuin juhlapyhinä. Enemmän läpsii. Välillä ottaa päähän. :D mutta tuntee olonsa kauniiksi kyllä. Vielä se, että mun persaus ei oo ees erityisen hyvä!!!! Todellista rakkautta, että mies haluaa silti. :) <3
Joulua en valmistele mutta perse on mustelmilla.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:43"]Miehelläni on tapana puristella peppuani melkein aina ohi mennessään, eli myös kesken jouluhommien :)
[/quote]
Sama täällä, myös lentopusuja heittelee ja ohi mennessä antaa pusun. Ihana mies <3
Ei. Joskus olisin kyllä toivonut.
Enemmän minä oon miehen pepun kimpussa kun se mun. Harmi :(
Tämä on selkeesti miehen tekemä aloitus. Sama weirdo, joka kyselee vähän väliä jotain omituista kuten Katsotteko miesten etuvarustuksia kaupungilla?
Välillä. Enemmän se roikkuu tisseissä kiinni.
Valitettavasti ei, vaikka mulla onkin hyvä pylly :P
Miehelläni on tapana puristella peppuani melkein aina ohi mennessään, eli myös kesken jouluhommien :)