Onko hölmöä antaa panokaverille joululahja?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:33"]
Jos on sovittu, että on vain seksisuhde.
[/quote]
Ei. Lahjan toki soisi liittyvän seksiin, ettei käydä kummallisia ajattelemaan.
Onko sinulla tunteita häntä kohtaan. Päästät hänet pyhimpääsi. Mutta ei ole lahjan arvoinen. Tätä sopii miettiä.
Mä sain parilta panokaverilta lahjan. Itse en anna mitään koskaan kellekään niin en sitten niillekään. Aika oudolta se tuntui kyllä, mietin haluaako ne jotain muutakin kuin kerran kuussa parissa painamista.
Jos saisin panokaverilta lahjan, olisin tosi hämilläni ja ihmeissäni. Riippuu toki lahjasta. Jos olisi seksiin liittyvä (esim. joku lelu tmv) niin lähinnä innostuisin :D mutta itse en lahjaa ostaisi. Olen kyllä sanonut, että eräänlaisen joululahjan saa ja osviitaksi kuvan punainen korsetti päällä, eli lahja käytännön luokkaa.
No mikä jottei! Klamydia olis varmaan tosi kiva (joulu)yllätys! Satiaisetkin ihan jees, jos tietää panokaverino kovin eläinrakkaaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:50"]
Onko sinulla tunteita häntä kohtaan. Päästät hänet pyhimpääsi. Mutta ei ole lahjan arvoinen. Tätä sopii miettiä.
[/quote]
Pyhimpääsi... eli naisen suurimpaan seksielimeen: aivoihin?
Jos olet nainen niin et todellakaan anna lahjaa jos haluat jatkaa suhdetta! Lahjan antaminen saa automaattisesti miehen näkemään sun pään päällä ajatuskuplan jossa seisotte alttarilla, ja se pakittaa välittömästi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:18"]
Jos olet nainen niin et todellakaan anna lahjaa jos haluat jatkaa suhdetta! Lahjan antaminen saa automaattisesti miehen näkemään sun pään päällä ajatuskuplan jossa seisotte alttarilla, ja se pakittaa välittömästi.
[/quote]
Minä tein siis emämunauksen antaessani lahjan.
Sain panokaveriltani aikoinaan pehmustetut käsiraudat synttärilahjaksi. Pääsipä tuo neitonen monta kertaa itsekin osalliseksi lahjastaan kun kahlitsin hänet sängynpäätyyn ja annoin kielikutittelua :P. Ja tiesi että oli myös muiden kanssa kovassa käytössä...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:34"]
Sain panokaveriltani aikoinaan pehmustetut käsiraudat synttärilahjaksi. Pääsipä tuo neitonen monta kertaa itsekin osalliseksi lahjastaan kun kahlitsin hänet sängynpäätyyn ja annoin kielikutittelua :P. Ja tiesi että oli myös muiden kanssa kovassa käytössä...
[/quote]
Papilloomavirushan tuossa on ollut takuuvarma kaupanpäällinen, ehkä herpes ja pari muuta lisäksi.
No eipä tarvii tämmösiä mietiskellä. Te kuulostatte vähän halvoilta.
Minä ainakin ostan lahjoja kenelle huvittaa, ajatelkoot mitä tykkäävät. Tosin panosuhteessa en ole koskaan ollut, enkä aio koskaan ollakaan.
On. Paitsi jos ootte kavereita. Tai joku täsmälahja.