Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä rangaistuksesta?

Vierailija
22.12.2014 |

Kyse siis rangaistusmenetelmä, jota vanhempani käyttivät minuun aloittaessani ala-astetta.
.
Jostain syystä en millään malttanut mennä kakalle ja tästä johtuen aina välillä tuli housuun pienesti pidättämisen johdosta.
.
Vanhempani sitten hermostui ja rangaistukseksi en saanut käyttää alushousuja, joka oli jostain syystä kamalan iso juttu mulle. Itkin ja koin häpeää.
.
Nyt vanhempana, lähes kolmikymppisenä, mulla on ollut niin kauan kuin muistan, niin "ujo kakka". Avomieheni, kenen kanssa olemme olleet 7 vuotta yhdessä ei ole kertaakaan "tiedostanut" että käyn kakalla, ts. teen sen joko kun olen yksin kotona, suihkun yhteydessä tai mahdollisimman nopeasti.
.
Minun tulee myös kamalan epämukava olo ilman alushousuja. Seksi nyt tietty asia erikseen sekä suihku, mutta esim. en nuku koskaan kokonaan alasti, en hengaile alushousuitta, en käy yhteis-/julkisissa saunoissa, gynekäynnit ja vastaavat ovat aivan tuskaa.
.
Mietinkin että juontaisiko nämä "tavat" tuosta lapsena koetusta vai voisiko se olla jossain syvemmällä että olisin kokenut jotain mitä en muista? Vai voiko se olla vain luonteenpiirre?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän olis? Jos puhutaan rangaistusmenetelmästä ja siitä että aikuinen miehesi ei tiedosta sitä että käyt kakalla. Vanhempasi tekivät sinulle karhunpalveluksen ja mielenkiintoista että miehesi ei asiaa tiedosta.

Vierailija
2/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa eläin osaa muuttaa typeriä, pentuiällä opittuja tapojaan, mikähän siinä

on että naiset ei osaa vieläkään? Tainnu munasarjat viiä mammaa taas kerran..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se varmaan vaikuttaa. Onneksi tiedostat. Ja olet ihan normaali...ei ole ollut niin iso juttu. On ollut suojaavia tekijöitä lapsuudestasi enemmän kuin tuollaisia rikkovia.

kai ne tunteet jostain tulee 

Vierailija
4/4 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat tehneet sinulle todella ikävästi, kun ovat kieltäneet sinulta alushousut ihan vaan sen vuoksi, että sinulla on kakkaamisvaikeuksia. Oletko puhunut siitä kenellekään ammattilaiselle: lääkärille, terveydenhoitajalle, terapeutille tms? Kannattaisi puhua. - Miehet nyt tuskin kiinnittävät huomiota kenekään vessakäyttäytymiseen, joten en pitäisi yhtään ihmeelliseltä, jos avomiehesi ei kiinnitä huomiota asiaan. 

Minäkään en muuten viihdy ilman alushousuja pitkiä aikoja vaikka minua ei ole rangaistu mitenkään. Tuntuu vaan ikävältä istua alasti sohvalla tai tuolilla ihan vain hygieenisyyssyistä. Et ehkä kuitenkaan tarkoita ihan tätä. 

En myöskään mielelläni näytä alapäätäni kenellekään vieraalle ja gynetarkastukset ovat aika monelle naiselle yhtä tuskaa. On aika nöyryyttävää kiivetä puolialastomana penkille ja roikkua siinä haarat levällään ronkittavana kylmillä metallisilla tutkimusvälineillä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi