Mistä päihteettömät ihmiset saavat kiksinsä elämään
Tasaista p*skaa. Kuka sellaista kestää? Sauvakävellään kalliolle ja syödään appelsiini? Pah!
Kommentit (92)
Höpöhöpö!
Mä kuuntelen ja luen kirjoja.
Valokuvaan,kameralla ja kännykällä.
Maalaan tauluja.
Puhun *pa'haa kavereitten kaa puhelimessa.
Luen netistä tietoa ja ei tietoa.
Kirjoittelen tänne.
Ynnä ja muuta.
Leivon.
Laitan ruokaa.
Ai niin joskus katon *pashka ohjelmia telkkarista,jos viitsin.
Kyllähän arjessa on paljon kivoja hetkiä ja itse pidän rauhallisesta ja turvallisesta elämästä. Luen ja kuuntelen radiota, seurustelen sisarusten kanssa ja onhan mulla lemmikkejä. Olen TK eläkkeellä ja siitäkin on hyvä mieli kun rahaa tulee itsestään joka kk. Olen onnellinen koska elän oman näköistä elämää ja tällä hetkellä ei ole mitään huolia. Niitä ei ole ollut kuukausiin . Lähipiirissä on päihteiden käyttäjiä ja heidän elämää seuratessa pakostakin ajattelee että onneksi itselläni on asiat todella hyvin
Liikunnasta, seksistä, läheisyydestä, uuden oppimisesta, kirjoista, sarjoista, musiikista, luonnosta, uusista ihmisistä, ystävistä
Riitti, kun toinen vanhemmista oli alkoholisti, hänen aiheuttamaansa kärsimystä on riittänyt tosi pitkään. Vähemmästäkin alkaa elää päihteettömästi
Ruoasta ja musiikista. Raha on myös jees.
Mä sain ainakin kun tulin raskaaksi. Lopetin samantien kaiken. Sitä aikaisemmin oli alkoholin ja huumeiden käyttöä 7v takaa. Lapsi pelasti mun elämän mistä olen iki kiitollinen. ❤️ Samalla mallilla jatketaan.
En kaipaa kiksejä.
Viinasta tulee mulle karmea pääkipu. Sitä en kaipaa. Viimeksi kuin join, en osannut käyttäytyä ollenkaan. Te ette halua sitä nähdä
Hyvästä seurasta, ruoasta, matkustamisesta, hyvistä yöunista, huumorista ja siitä että muistaa mitä on tehnyt ei kärsi rapuloista eikä morkkiksista ja eikä juopoista ympärillä. Heikot juo.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö!
Mä kuuntelen ja luen kirjoja.
Valokuvaan,kameralla ja kännykällä.
Maalaan tauluja.
Puhun *pa'haa kavereitten kaa puhelimessa.
Luen netistä tietoa ja ei tietoa.
Kirjoittelen tänne.
Ynnä ja muuta.
Leivon.
Laitan ruokaa.
Ai niin joskus katon *pashka ohjelmia telkkarista,jos viitsin.
Mä teen samaa ja välillä yrttihöyryhengitys vihreän teen kanssa tekee kaikesta näistä 10x parempaa.
Liikunnan endorfiinista. Tuntuu hetkellisesti humalatilalta, mutta paremmalla tavalla.
Tuo oli kyllä paha että laittaako ykköseksi pillun vai kissavideot.
Kumpikin hakkaa kaljanlitkimisen ja tinnerin 6-0
Vierailija kirjoitti:
Elämästä?
Luojalle kiitos elämästä ja keinoista joilla maustaa sitä.
Aika moninainen harrastusten joukko mulla on ja tosiaan seksi selvinpäin on mahtavaa. En tarvitse mitään turtumista.
En ole raivoraitis, mutta harvoin tekee mieli viinaksia ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämästä?
Mistä elämästä? En ole ap mutta ilman päihteitä elämä on vain puuduttavan tylsää työtä josta joku toinen hyötyy enemmän kuin tekijä.
Kolme kovaa K:ta pyörittää maailmaa: Kiima, kateus ja kapitaali. Niillä pääsee jatkoon.
Kirkaspäinen elämä on ihanaa!