orgasmi ilman klitoriksen koskettamista?
miten saada orgasmi ilman klitoriksen koskettamista sooloseksissä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt joku naisten vihaaja, jolla joku pakkomielle ettei saisi klitorikseen koskea. Kokeilkoon itselleen orgasmia olman penikseensäkoskemista. Kenelle siitä olis hyötyä?
Tottakai pitää kosketella klitorista, sieltähän paras nautintolähtee! Kaskun et kannata sen poistamista silpomalla kokonaan! Hullu mies.
Ei missään ole vihaa kuin sinun kommenteissasi. Koskahan ymmärrät että sinä et ole = kaikki muutkin naiset.
Koita itse ymmärtää, että sinä et ole = kaikki muutkin naiset!!! Sinä edustat vain ja ainoastaan itseäsi, joten kirjoita OMISTA kokemuksista äläkä yleistä muihin naisiin.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt joku naisten vihaaja, jolla joku pakkomielle ettei saisi klitorikseen koskea. Kokeilkoon itselleen orgasmia olman penikseensäkoskemista. Kenelle siitä olis hyötyä?
Tottakai pitää kosketella klitorista, sieltähän paras nautintolähtee! Kaskun et kannata sen poistamista silpomalla kokonaan! Hullu mies.
Ei missään ole vihaa kuin sinun kommenteissasi. Koskahan ymmärrät että sinä et ole = kaikki muutkin naiset.
Koita itse ymmärtää, että sinä et ole = kaikki muutkin naiset!!! Sinä edustat vain ja ainoastaan itseäsi, joten kirjoita OMISTA kokemuksista äläkä yleistä muihin naisiin.
Eri.
Sorry, tuli lukihäiriö. Kirjoitinkin juuri samaa mitä edellinen. Kohde sama härikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri.
Missäs minä olen niin antanut ymmärtää? Totesin, että sinä yleistät. Joka ainoassa ketjussa on viestejä sinulta, kirjoitustyylisi on tunnistettava. Mitä ilmeisemmin haukut myös pieniä tissejä, kuten joku tissiketjussa sanoi. Oletko narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri.
Missäs minä olen niin antanut ymmärtää? Totesin, että sinä yleistät. Joka ainoassa ketjussa on viestejä sinulta, kirjoitustyylisi on tunnistettava. Mitä ilmeisemmin haukut myös pieniä tissejä, kuten joku tissiketjussa sanoi. Oletko narsisti?
MInultako?? Ei ole. Sekoitat johonkin toiseen. Mitä tisseihin tulee, niin pidän pienistä tisseistä ja ihoan isoja. Muttei niillä niin väliä ole, kun tykkään naisen pyllyistä/lantioista ja varsinkin pilluista.
Ja jos taas minua tarkoitat, puhun aina vain itsestäni. Joitakin yleistyksiä toki on, kuten että joka naisella on (syntyessään ainakin) klitoris, ja miehillä penis.
Mikä ihmeen maalittaja itse olet. Täällä on jokaisella oikeus kirjoittaa, sinä vaan arvuuttelet kuka, aina vaan. Mitä väliä!
Ketjun aloittanut henkilö haluaa kokeilla vaihtoehtoisia tapoja. Ei kukaan ole mitään kieltämässä.