Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

orgasmi ilman klitoriksen koskettamista?

Vierailija
20.10.2021 |

miten saada orgasmi ilman klitoriksen koskettamista sooloseksissä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku nyt kertoa, miksi siihen klitorikseen ei pitäisi koskea? Vai mistä tuo otsikko kertoo.

Ketjun aloittanut henkilö haluaa kokeilla vaihtoehtoisia tapoja. Ei kukaan ole mitään kieltämässä.

Vierailija
22/26 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt joku naisten vihaaja, jolla joku pakkomielle ettei saisi klitorikseen koskea. Kokeilkoon itselleen orgasmia olman penikseensäkoskemista. Kenelle siitä olis hyötyä?

Tottakai pitää kosketella klitorista, sieltähän paras nautintolähtee! Kaskun et kannata sen poistamista silpomalla kokonaan! Hullu mies.

Ei missään ole vihaa kuin sinun kommenteissasi. Koskahan ymmärrät että sinä et ole = kaikki muutkin naiset.

Koita itse ymmärtää, että sinä et ole = kaikki muutkin naiset!!!  Sinä edustat vain ja ainoastaan itseäsi, joten kirjoita OMISTA kokemuksista äläkä yleistä muihin naisiin.

Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt joku naisten vihaaja, jolla joku pakkomielle ettei saisi klitorikseen koskea. Kokeilkoon itselleen orgasmia olman penikseensäkoskemista. Kenelle siitä olis hyötyä?

Tottakai pitää kosketella klitorista, sieltähän paras nautintolähtee! Kaskun et kannata sen poistamista silpomalla kokonaan! Hullu mies.

Ei missään ole vihaa kuin sinun kommenteissasi. Koskahan ymmärrät että sinä et ole = kaikki muutkin naiset.

Koita itse ymmärtää, että sinä et ole = kaikki muutkin naiset!!!  Sinä edustat vain ja ainoastaan itseäsi, joten kirjoita OMISTA kokemuksista äläkä yleistä muihin naisiin.

Eri.

Sorry, tuli lukihäiriö. Kirjoitinkin juuri samaa mitä edellinen. Kohde sama härikkö.

Vierailija
24/26 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Missäs minä olen niin antanut ymmärtää? Totesin, että sinä yleistät. Joka ainoassa ketjussa on viestejä sinulta, kirjoitustyylisi on tunnistettava. Mitä ilmeisemmin haukut myös pieniä tissejä, kuten joku tissiketjussa sanoi. Oletko narsisti?

Vierailija
25/26 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Missäs minä olen niin antanut ymmärtää? Totesin, että sinä yleistät. Joka ainoassa ketjussa on viestejä sinulta, kirjoitustyylisi on tunnistettava. Mitä ilmeisemmin haukut myös pieniä tissejä, kuten joku tissiketjussa sanoi. Oletko narsisti?

MInultako?? Ei ole. Sekoitat johonkin toiseen. Mitä tisseihin tulee, niin pidän pienistä tisseistä ja ihoan isoja. Muttei niillä niin väliä ole, kun  tykkään naisen pyllyistä/lantioista ja varsinkin pilluista.

Vierailija
26/26 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos taas minua tarkoitat, puhun aina vain itsestäni. Joitakin yleistyksiä toki on, kuten että joka naisella on (syntyessään ainakin) klitoris, ja miehillä penis.

Mikä ihmeen maalittaja itse olet. Täällä on jokaisella oikeus kirjoittaa, sinä vaan arvuuttelet kuka, aina vaan. Mitä väliä!