Tuosta Justin Bieberiestä on tullut niin komea...
Olihan se ennenkin hyvännäköinen, mutta vähän liian poikamainen mun makuun, mutta nykyään niin seksikäs <3
https://www.billboard.com/articles/columns/pop/9537735/justin-bieber-ju…
Kommentit (25)
Eihän se Piiperi ole minkään näköinen. Sotkenut vielä tatuoinneilla itsensä. Järkyttävän näköinen vesseli.
Ihan söpö on, mutta noi tatuoinnit pilaa kaiken - se on mun mielipide tähän tärkeään asiaan.
Äh, Robinkin on paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Piiperi ole minkään näköinen. Sotkenut vielä tatuoinneilla itsensä. Järkyttävän näköinen vesseli.
Itse en yleensä hirveästi tatuoinneista välitä, mutta mun mielestä noi Biebsun tatskat on hyvin tehty. Esim. toi leijona on todella laadukasta jälkeä.
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod.s3.amazonaws.com/images/justbieber…:*
Näyttää nykyisin siltä, että vetää kamaa huolella.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää nykyisin siltä, että vetää kamaa huolella.
Ei kiitos.
Kyllä varmasti jotain käyttää, mutta ei se mun mielestä kyllä mitenkään hänestä päältä päin näy.
Lähipubin Kaljamaha-Kake on komeempi
Vierailija kirjoitti:
Äh, Robinkin on paremman näköinen.
Kuka on Robin?
Mä olin jo vähän liian vanha fanittaan Justinia silloin kun siitä tuli kuuluisa, mutta täytyy myöntää, että on se nyt näin hieman vanhempana aika herkku. Tai nuorihan se nyt vieläkin on...
Vierailija kirjoitti:
Ihan söpö on, mutta noi tatuoinnit pilaa kaiken - se on mun mielipide tähän tärkeään asiaan.
Pilannut tatuoinneilla ulkonäkönsä, nuorena oli pehkonsa kanssa+puhtaalla sotkemattomalla iholla freesin näköinen.
Nuo tatuoinnit ovat osa sitä viehätystä - ette vaan kehtaa myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä. Jos tatuoinnit jollekin sopii niin Bieberille.
Vierailija kirjoitti:
Noi tatuointien haukkujat on kaikki miehiä, ei kannata välittää:D
Bieberistä on kasvanut oikein komea nuori mies! Kyllä silmä lepää, vähän pahista ja vähän kilttiä poikaa yhdistettynä.
Olette varmaan tosi nuoria ihailijoita, koska näyttää aina pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Minä en koskaan ole ymmärtänyt hänen ulkonäkönsä hehkuttamista, en ennen enkä nyt. Ei nappaa yhtään.
Jotkut pervot tykkää vauvoista.
Onks se saanu tukan kuntoo. Oli kaljuuntumas.
Makunsa kullakin. Minä en koskaan ole ymmärtänyt hänen ulkonäkönsä hehkuttamista, en ennen enkä nyt. Ei nappaa yhtään.