Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin köyhöt asuvat Kontulassa, Hakunilassa, Malmilla ja Jakomäessä

Vierailija
20.10.2021 |

Eniten maksuhäiriömerkintöjä on Kontulan–Vesalan postinumeroalueella, jossa maksuhäiriöisten osuus on 12,9 prosenttia täysi-ikäisistä.

Seuraavaksi eniten maksuhäiriöisiä on Hakunilassa (11,8 prosenttia), Malmilla (11,6), Puotinharjussa (11,4) ja Jakomäki–Alppikylässä (11,3).

Vähiten maksuhäiriöisiä on Espoon Jupperissa ja Friisilässä (1 prosentti), Helsingin Paloheinässä ja Espoon Westendissä (1,5), Vantaan Ylästössä (1,8) sekä Helsingissä Tammisalossa (1,9) ja Vattuniemessä (2).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakunila ei ole Helsingissä.

Vierailija
2/3 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieniä prosentteja jopa köyhillä alueella. Kauheasti on levitetty juttua, että nuo merkinnät olisivat tavallisia. 20% suomalaisista mm. syö masennuslääkkeitä. Masentuneetkin siis enimmäkseen saavat raha-asiat hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vähätellä köyhien ja huonotuloisten aitoa hätää rahan riittävyydestä, mutta olen kiitollinen siitä että Suomessa ei ihminen kuitenkaan ihan taivasalle joudu eikä kuole nälkään. Olen todella kiitollinen siitä että elämmme hyvinvointivaltiosssa.

Olen kiitollinen siitä vielä nytkin kun itse olen nettoveronmaksaja kohtuu isolla marginaalilla ja asunnot on maksettu ja eläkkeet ansaittu. Suomi on upea maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän