Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valopäänaapurini hankki lukollisen postilaatikon

Vierailija
20.10.2021 |

Hän epäilee, että postinjakaja lueskelee hänelle tulevaa postia, erityisesti kortteja. No, ei tullut naiselle mieleen, että posteljooni voi lukea niitä jo ENNEN postilaatikkoon laittamista.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhjäpäitä täälläkin kommentoimassa. Nyt oli kyse siitä että postimies tai -nainen lukisi ap:n naapurin posteja, ei se haravoiva naapuri. Menkää takaisin peruskoulun ekaluokalle!

Vierailija
22/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun takiasi se lukko laitettiin.

Tätä minäkin epäilen. Toisten postiin ei saa kajota, vaikka olisi kuinka utelias, kuuletko!!

Kuulen, ja minua eivät toisten postit kiinnosta, mutta minä en ymmärrä sitäkään, että naapurini tulee kehuskelemaan tuollaisella asialla, varsinkaan silloin, kun haravoin pihaa. No, hän on muutenkin aika taukki: kun hänen miehensä hankki aikoinaan päältäajettavan traktorin, niin nainen KOSTI miehelleen ostamalla itselleen minkkiturkin.

Niin kun olet niin yksinkertainen ettet tajua että naapurisi tuli vihjailemaan että tietää sinun tonkivan hänen postejansa. 

Minkkiturkista kertoi ihan piruuttaan kun tiesi että kadehdit heidän rahojaan. Olet muutekin aika tosikon oloinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhjäpäitä täälläkin kommentoimassa. Nyt oli kyse siitä että postimies tai -nainen lukisi ap:n naapurin posteja, ei se haravoiva naapuri. Menkää takaisin peruskoulun ekaluokalle!

Moi tyhjäpää ap, sinä olet ainoa joka ei tajua mistä on kyse. 

Vierailija
24/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meiltä lähti joka viikko Aku Ankka laatikosta.

Vierailija
25/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen nänni kutisee - mikä avuksi? Rapsuttelu ei auta.

Vierailija
26/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi lamppu palaa kirkkaammin kuin sinulla.

Vierailija
27/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muoviloota täytettiin polyuretaanivaahdolla posteineen. Seuraava loota räjäytettiin. Sitä seuraava oli lukittava ja terästä.

En halua postejani varastettavan saati identiteettiäni, niin että lukittava malli on kyllä viisas teko.

Ap varmaan kuvittelee, että esim verkkokauppapetoksia tekevät pöllivät ihmisten henkilöllisyydet netistä. Ehei, on paljon kätevämpi viedä ne posti- tai paperinkeräyslootista, kun ei jää jälkiä eikä tarvita tietotekniikkaosaamista.

Vierailija
28/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin epäilen. Toisten postiin ei saa kajota, vaikka olisi kuinka utelias, kuuletko!!

Kuulen, ja minua eivät toisten postit kiinnosta, mutta minä en ymmärrä sitäkään, että naapurini tulee kehuskelemaan tuollaisella asialla, varsinkaan silloin, kun haravoin pihaa. No, hän on muutenkin aika taukki: kun hänen miehensä hankki aikoinaan päältäajettavan traktorin, niin nainen KOSTI miehelleen ostamalla itselleen minkkiturkin.

Niin kun olet niin yksinkertainen ettet tajua että naapurisi tuli vihjailemaan että tietää sinun tonkivan hänen postejansa. 

Minkkiturkista kertoi ihan piruuttaan kun tiesi että kadehdit heidän rahojaan. Olet muutekin aika tosikon oloinen. 

Jätä johtopäätösten teko niille, jotka sen oikeasti hallitsevat. ap

Vierailija
29/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurini puolestaan poltti tynnyrissä melkein kaikki vaatteensa kun oli sitä mieltä ettei siippa anna hänen ostaa tarpeeksi uusia vaatteita. Naapureita on todellakin joka lähtöön.

Mahtoi olla puoliso ällistynyt saatuaan tietää.

Vierailija
30/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lakkasi yksi harrastelehti tulemasta ja myös Aku Ankka tuli vain satunnaisesti. Lukollisen postilaatikon laittamisen jälkeen ongelmia ei enää ollut, mutta naapuri on tuohtunut siitä, että ei sen vertaa lähiseutuun luoteta, että postilaatikko olisi lukotta.

Vierailija
31/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä johtopäätösten teko niille, jotka sen oikeasti hallitsevat. ap

Ketä ehdotat? 

Vierailija
32/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras postiluukku minkä olen nähnyt oli kiinni yhdeksällä ruuvilla. Haluttaisi matkia.

Vierailija
33/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toinen nänni kutisee - mikä avuksi? Rapsuttelu ei auta.

Voin myydä sinulle laitteen mikä auttaa. Hintakaan ei päätä huimaa, vain 1499 e.

Vierailija
34/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän muoviloota täytettiin polyuretaanivaahdolla posteineen. Seuraava loota räjäytettiin. Sitä seuraava oli lukittava ja terästä.

En halua postejani varastettavan saati identiteettiäni, niin että lukittava malli on kyllä viisas teko.

Ap varmaan kuvittelee, että esim verkkokauppapetoksia tekevät pöllivät ihmisten henkilöllisyydet netistä. Ehei, on paljon kätevämpi viedä ne posti- tai paperinkeräyslootista, kun ei jää jälkiä eikä tarvita tietotekniikkaosaamista.

Meillä naapurustossa kaikilla on lukittavat postilaatikot. Posteljooni tosin jakaa postit miten sattuu. Viimeksi yhden naapurin posti verottajalta, toisen pankki-tai luottokortti, laskuja....olisin voinut helposti saada henkilötunnukset ym.tiedot näistä kirjeistä.

Jaoin lähetykset oikeisiin laatikoihin ja ilmoitin postiin asiasta. Mietityttää vaan, mitähän meiltä on mahtanut kadota.

Vierailija
35/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut iät ja ajat lukoton postilaatikko. Asumme ihan kaupunkialueella. Olemme kai sitten onnekkaita.

Vierailija
36/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole posti laatikkoa ollenkaan eikä luukkuakaan. Osoite on poste restante. Asun Lauttasaaren sillan alla. Kännykässä on vielä vähän virtaa. Menen kohta kirjastoon lataamaan sitä lisää. Terveisiä teltalta.

Vierailija
37/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukollinen postilaatikko on tänä päivänä erittäinkin viisas investointi, kun rikolliset pöllivät postilaatikoista laskuja ym, käyttääkseen ihmisten tietoja rikollisiin tarkoituksiinsa.

Teillekö tulee vielä paljonkin paperilaskuja?

Ei tullut mieleen, että ainakin vanhat ihmiset ehkä mielellään ottavat ne paperilaskut? No, kaikkia ei ole älykkyydellä siunattu...

Vierailija
38/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen naapurisi suurin piirtein on?

Vierailija
39/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhaisuuteen on saatavilla psykiatrista apua.

Jos lukko auttaa vainoharhaan, niin tulee tosi halvaksi.

Vierailija
40/51 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko se sinä ep joka kyseli eilen onko rikos lukea jo avattuja kirjeitä`?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän