Valopäänaapurini hankki lukollisen postilaatikon
Hän epäilee, että postinjakaja lueskelee hänelle tulevaa postia, erityisesti kortteja. No, ei tullut naiselle mieleen, että posteljooni voi lukea niitä jo ENNEN postilaatikkoon laittamista.
Kommentit (51)
Sano, että joku voi pölliä avaimen. Se on turvassa siellä laatikossa, kun muita avaimia ei lootaan ole. Jos vaikka kiihkossaan innostuisi kokeilemaan...
Lukollinen postilaatikko on tänä päivänä erittäinkin viisas investointi, kun rikolliset pöllivät postilaatikoista laskuja ym, käyttääkseen ihmisten tietoja rikollisiin tarkoituksiinsa.
Hänellä ei tosiaan mene hissi sinne kaikkein ylimpään kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun takiasi se lukko laitettiin.
Tätä minäkin epäilen. Toisten postiin ei saa kajota, vaikka olisi kuinka utelias, kuuletko!!
Onhan se rikos jos postinjakaja niin tekee mutta siis ihan oikeasti, sen voi tehdä jo etukäteen ja jos ei naapurisi tätä tajua niin haloo.
Jos minulla olisi naapuri joka seurailee minun postilaatikoani ja kirjoittelee siitä av palstalle niin en hankkisi vain sitä lukollista laatikkoa vaan myös lähestymiskiellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin epäilen. Toisten postiin ei saa kajota, vaikka olisi kuinka utelias, kuuletko!!
Kuulen, ja minua eivät toisten postit kiinnosta, mutta minä en ymmärrä sitäkään, että naapurini tulee kehuskelemaan tuollaisella asialla, varsinkaan silloin, kun haravoin pihaa. No, hän on muutenkin aika taukki: kun hänen miehensä hankki aikoinaan päältäajettavan traktorin, niin nainen KOSTI miehelleen ostamalla itselleen minkkiturkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen, ja minua eivät toisten postit kiinnosta, mutta minä en ymmärrä sitäkään, että naapurini tulee kehuskelemaan tuollaisella asialla, varsinkaan silloin, kun haravoin pihaa. No, hän on muutenkin aika taukki: kun hänen miehensä hankki aikoinaan päältäajettavan traktorin, niin nainen KOSTI miehelleen ostamalla itselleen minkkiturkin.
Korjaus: päältäajettavan ruohonleikkurin. ap
Meillä naapurin lapset hakivat kirjeet postilaatikoista ja levittivät ympäri pihaa. Nyt on kaikilla lukittavat laatikot.
Ihanko pienipalkkainen postinkantaja käyttäisi aikaansa jonkun postikorttien lukemiseen? Kuka edes lähettelee enää kortteja??? Ja miksi kukaan kirjoittaisi korttiin mitään henkilökohtaista tai arkaluontoista, varsinkin ellei kortti ole kuoressa???
Meillä on ollut lukollinen postilaatikko jo 30 vuotta, kuten kaikilla naapureillammekin.
Mun naapurini puolestaan poltti tynnyrissä melkein kaikki vaatteensa kun oli sitä mieltä ettei siippa anna hänen ostaa tarpeeksi uusia vaatteita. Naapureita on todellakin joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapurin lapset hakivat kirjeet postilaatikoista ja levittivät ympäri pihaa. Nyt on kaikilla lukittavat laatikot.
Halvemmaksi olisi tullut säikytellä kakarat kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Lukollinen postilaatikko on tänä päivänä erittäinkin viisas investointi, kun rikolliset pöllivät postilaatikoista laskuja ym, käyttääkseen ihmisten tietoja rikollisiin tarkoituksiinsa.
Kyllä. Meidän taloyhtiössä hankittiin kaikille lukolliset laatikot juuri tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: päältäajettavan ruohonleikkurin. ap
Siis kosti, kun toinen osti yleishyödyllisen koneen??? Mitä kostamista siinä on?
Meidän piti hankkia lukollinen postilaatikko, kun naapuri tonki meidän posteja. Saattaakin sama syy olla aloittajan naapurin tapauksessa. Naapuri vielä ystävällisesti ilmoittaa, että meillä on nyt sitten lukollinen loota, turha yrittää. Sympatiat naapurin puolella kun on noin vaikeitaihmisiä osunut samalle kadulle.
Vainoharhaisuuteen on saatavilla psykiatrista apua.
Taitaa tulla posteljooneille pitkät työpäivät omalla ajalla, jos lukevat kaikki joulukortit. Mahtaa olla kiinnostavaa.
"Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta, toivoo Martta-täti"
"Iloista joulua, toivoo Matti, Kerttu ja lapset"
"Hauskaa joulua, terveisin mummi ja ukki"
Vierailija kirjoitti:
Teillekö tulee vielä paljonkin paperilaskuja?