Millaiset hiukset tällainen pyöreäposkinen ottaisi?
Mulla on aika pitkät ja suorat hiukset nykyään. Pitäisikö leikata ja jos niin mikä malli?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kysy kampaajalta, ilman kasvokuvaa vaikea arvioida. Kokeneella kampaajalla silmää eri tavalla. Tukka tekee kuitenkin ulkonäölle paljon, joten kannattaa muuttaa tyyliä tarvittaessa.
Tuo mun kampaajani on ihana ihminen ja halpa hinta, mutta ei erityisen taitava. Hän yleensä sitten tekee polkkatukan ja se pyöristää kasvoja lisää.
Pitkät kaventaa, lyhyet leventää, erityisesti kasvojen muotoja mukailevat, esimerkiksi vaikkapa "sisäänpäin" kääntyvä polkka.
Katsot joltain vastaantulijalta sopivat ja otat ne. Saksia kannattaa siis kantaa mukana.
Juu, polkkatukka ei kyllä sovi sulle yhtään. Vähän enemmän volyymia päälaelle ja vähemmän poskien kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy kampaajalta, ilman kasvokuvaa vaikea arvioida. Kokeneella kampaajalla silmää eri tavalla. Tukka tekee kuitenkin ulkonäölle paljon, joten kannattaa muuttaa tyyliä tarvittaessa.
Tuo mun kampaajani on ihana ihminen ja halpa hinta, mutta ei erityisen taitava. Hän yleensä sitten tekee polkkatukan ja se pyöristää kasvoja lisää.
Vaihda kampaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kampaajaa.
En vaihda. Hän on ihana ihminen ja kuin ystävä. Olen käynyt hänellä 15v ja kohta hän valitettavasti jää varmaan eläkkeelle.