Mitä tekisit jos miehesi kesken seksin ehdottaisi vierailua suklaaosastolla?
Kommentit (18)
Hämmästyisin, minä olen yleensä se joka tekee ehdotuksen jossain vaiheessa.
Mun mies ei hirveästi suklaasta välitä ja minä olen muutenkin meillä se, joka vastaa kauppa-asioista.
No en hirveästi innostu suklaasta. Pidän enemmän suolaisesta. Mieheni ei myöskään pidä suklaasta, joten olisin hyvin yllättynyt. Ehkäpä se yllätyksellisyys olisi juuri seksissä tärkeää, joten miksipä ei.
Jos taas tarkoitat anaaliseksiä, niin en ymmrrä miksi ihmeessä aikuinen(?) ihminen ei pysty puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Mä oletan sen silloin haluavan nuolla persereikääni, joten antais mennä vain. Ei ole ennenkään siihen lupaa tarvinnut.
Kutsut persereikääsi suklaaosastoksi?
Jumala rankaisee luonnottomasta ja ällöttävästä seksuaaliperversiosta Helvetin liekeillä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 08:21"]
[/quote]
Olet siis itse mies joka haluaa rassata persereikää josta tulee ulos ruskeaa paskaa?
Menipä joulusta tunnelma kun vertasit suklaata lantaan
Olen aina halunnut päästä vierailemaan Pandan tehtaanmyymälässä, joten hommat jäisivät kesken kun karauttaisimme autolla Jyväskylään.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:01"]
Olen aina halunnut päästä vierailemaan Pandan tehtaanmyymälässä, joten hommat jäisivät kesken kun karauttaisimme autolla Jyväskylään.
[/quote]
Pääsisäänkäynti B-rappu, kakkoskerros.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:41"]
Jumala rankaisee luonnottomasta ja ällöttävästä seksuaaliperversiosta Helvetin liekeillä.
[/quote]
tykkään olla rankaistavana.
Seksi loppuisi siihen, koska minä olen sitä mieltä, että hyvät ehdotukset toteutetaan heti. Googlaisin suklaapuoteja ja tehtaanmyymälöitä ja laatisin listan kaikista niistä paikoista, joissa yhden päivän mittaan ennättäisimme käymään. Varsinaisia suklaaosastoja ei ainakaan lähimarketeista löydy.
Mitä? Kyttääkö Jumala peppupanoja? Auttaisi senkin aikaa apua tarvitsevia ja tekisi maailmasta paremman paikan.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 11:35"]
Mitä? Kyttääkö Jumala peppupanoja? Auttaisi senkin aikaa apua tarvitsevia ja tekisi maailmasta paremman paikan.
[/quote]
Niinpä. Minusta tuntuu että Jumala, Jesse ja Pave vetelevät itsekin kunnolla käteen, kun katselevat miten osa ihmisistä uskaltaa harrastaa reipasta anaaliseksiä. Älkää peljätkö!
Minä ajattelin että on vinkki, että on liian laiha :)
Hyi yäk, kokisin siinä tilanteessä varsin ällöttävänä :-( Todennäköisesti yrittäisin ottaa muka huumorilla. Sen jälkeen sanoisin "Morjens!".
Sanoisin että hoidetaan tää seksi ensin alta pois...