Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholiongelmaisia linjoilla?

Vierailija
21.12.2014 |

Mä oon... Tammikuun alkuun varattu lekuri antabus-reseptiä varten...täytyyhän tässä ensin tissutella joulu ja uusivuosi...PRKL et oon säälittävä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äähäää ei ole minulla ongelmia. Teilläpäs on ha ha haa!

Vierailija
22/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ongelma! Voi kun uskaltaisin hakee antabus-reseptin. Pelkään että mies ja muut kaikki saa tietää jos meen lääkäriin. Tai siis en oikeesti haluu lopettaa mut olis pakko. Mutta en haluu. Mitä mä sitten teen illat jos en dokaa???!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa reviaa, antabus on jotenkin todella pelottava lääke..

Vierailija
24/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että mulla on ongelma, mutten halua muuta.

Mä juon kerran viikossa kännit, en kaatokännejä, mutta juon... Pysyn jaloillani ja olen näppärän hauska. Mä tykkään siitä tilasta itsessäni.

Miestäni ei häiritse, enkä teinien edessä ole kännissä. Juon humalanhakuisesti, koska eihän mikään alkoholi maultaan vettä voita. En tissuttele.

Myös 42v

Vierailija
25/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:25"]

Mulla menee 3-6 tölkkiä 2-4 iltana viikossa -siis arkena. Vkl enemmän. Voin olla juomatta... Mutta jos otan yhdenkin sit otan kaikki mitä on. Ja en haluis lopettaa koska tää on niin kivaa... Mut haluisin lopettaa koska tää on ihan kauheeta... -AP 42v, kahden äiti

[/quote]

Ootko sä mä? Muuten täsmää. paitsi et mä oon 44v.

Vierailija
26/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:25"]

Mulla menee 3-6 tölkkiä 2-4 iltana viikossa -siis arkena. Vkl enemmän. Voin olla juomatta... Mutta jos otan yhdenkin sit otan kaikki mitä on. Ja en haluis lopettaa koska tää on niin kivaa... Mut haluisin lopettaa koska tää on ihan kauheeta... -AP 42v, kahden äiti

[/quote]

Ja tää on oikeesti ihan paskaa. Pelottaa. Mun isäkuoli viime vuonna alkoholismiin. Mulla homma on (vielä) tosi hyvin hanskassa. Oon erittäin hyvässä työssä jne. Mut silti tiedän, et tää ei oo hyvä mulle, eikä perheelle.

[/quote]

Vierailija
27/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:25"]

[/quote]

[/quote]
Haluaisiko lopettaa? Minkä ikäisiä lapsia sulla on?
Onko sunkin mielestä kauheeta tää..?
-ap

Vierailija
28/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietysti. Mun lapset on 4 v. ja 5v. eli tosi pieniä. Ja mä, mä olen hyvin toimeen tuleva miltei yh, joka tietää, et tie on väärä, mut ...

Mites sulla?

Vierailija
29/29 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, lapset 2x8v. Mies paljon pois töiden takia ja muutenki parisuhde kuralla.
Tällä tiellä jo vuosia, ja aina oon tiennyt et on väärä...
:(
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi