Panda vai Fazer?
Kumpi mielestäsi parempi konvehtirasia, fazerin sinikantinen rasis vai pandan juhlapöydän konvehdit? Laita vaikka yläpeukku jos annat äänen pandalle, alapeukku, jos fazerille.
Kommentit (31)
Eli tarkotan sitä fazerin perus Present konvehtirasiaa.. :) ap
Panda on wt. Aladdin tai Paradis se olla pitää.
Fazerin rasiassa ei taida olla yhtään hyvää konvehtia. Pandalla sentään lähes kaikki edes sinne päin.
Ei kumpikaan. Kai musta on tullut vanha, ostin Fazerin sinistä, oli ainut mitä teki mieli. Konvehtirasioihin on tungettu jotain ihme makuja aina.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:52"]Panda on wt. Aladdin tai Paradis se olla pitää.
[/quote]
Yök molemmille. Paradis ällömakeaa, Aladdin väkevää pähkinäistä.
Kuka muuten ostaa niitä monen rasian yhteispakkauksia ja mihin käyttötarkoitukseen? Olen aina ihmetellyt. Ne näyttävät ihan suklaiden sixpack versioilta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:55"]Kuka muuten ostaa niitä monen rasian yhteispakkauksia ja mihin käyttötarkoitukseen? Olen aina ihmetellyt. Ne näyttävät ihan suklaiden sixpack versioilta.
[/quote]
No ne jotka noudattavat Av-mamman mullistavaa SSSP ruokavaliota. Siideri, Suklaa, Sipsi, Pitsa
Jos noista pitää valita niin ostan Pandan rasian, mut mieluiten ostasin Fazerin punaisen suklaalevyn, se on ihan parasta!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:55"]Kuka muuten ostaa niitä monen rasian yhteispakkauksia ja mihin käyttötarkoitukseen? Olen aina ihmetellyt. Ne näyttävät ihan suklaiden sixpack versioilta.
[/quote]
Kaikki eivät ahda jokaista ostamaansa konvehtia omiin sisuksiinsa, tuliaisiksikin voi viedä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:55"]
Kuka muuten ostaa niitä monen rasian yhteispakkauksia ja mihin käyttötarkoitukseen? Olen aina ihmetellyt. Ne näyttävät ihan suklaiden sixpack versioilta.
[/quote]
Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat. Sen ikäisillä on tapana ostaa varalle suklaarasioita ja paketoida ne valmiiksi, jos joku naapuri tai tuttava sattuu tuomaan yllätysjoululahjan. On sitten antaa jotain takaisin, niin ei tarvitse ihan nolostua.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:55"]Kuka muuten ostaa niitä monen rasian yhteispakkauksia ja mihin käyttötarkoitukseen? Olen aina ihmetellyt. Ne näyttävät ihan suklaiden sixpack versioilta. [/quote] Kaikki eivät ahda jokaista ostamaansa konvehtia omiin sisuksiinsa, tuliaisiksikin voi viedä.
[/quote]
Eli lahjoiksi läheisille. Ok. Sitä minä utelinkin. Minun perheessäni kun on ollut niin pienet piirit niin ei ole koskaan ollut käyttöä sellaiselle. Ihan uteliasuutta kysyin.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:52"]
Panda on wt. Aladdin tai Paradis se olla pitää.
[/quote]
Fazer on premiumia - Aladdin on todella lagom.
Fazerissa on tosi paljon pahoja kummallisuuksia! Pandassa monta lempparia.
Panda, fazerin rasiassa ei ole mitään hyvää, vaikka normisuklaissa fazer kyllä voittaa pandan mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
No ne jotka noudattavat Av-mamman mullistavaa SSSP ruokavaliota. Siideri, Suklaa, Sipsi, Pitsa
Tykkäsin tästä :D ! Ai että, kun ois itelläkin pokkaa vetää tuolla dieetillä :D
PANDA POTENSSIIN SATA