Tyrin. Kertoisitteko puolisolle?
Olin eilen tyttöporukalla ulkona ja vedin kauheat perseet. Whatsappissa sitten keksin ruveta viestittelemään yhdelle vanhalle tutulle, johon olen ollut hiljaisesti hieman ihastunut. Se viestittely kesti sitten melkeen koko illan ja "pahimmat" sisällöt olivat luokkaa muutama sydän (<3). Ei mitään seksijuttuja tms, ja menin kyllä sitten ihan kiltisti oman miehen viereen nukkumaan.
Homma jäi siihen viestittelyyn. Nyt vituttaa kuin pientä oravaa. Kertoisitteko itse tässä tilanteessa puolisolle? En taatusti aio tehdä tätä uudestaan, sellainen on nolotuksen määrä nyt.
Kommentit (37)
Törkeää kiittämättömyyttä! Hyvää hyvyyttäni annoin kolme lahjaa joulu puu keräykseen, ja tämäkö on palkka? Itse olisin kiljunut riemusta, jos lapsena olisi joku tuntematon minulle kolme kaunista värikynää lahjoittanut. Nyky nuoriso on niin piloille hemmoteltua, tabletteja kehdataan jopa tuntemattomilta hyvän tekijöiltä kerjätä! Minähän en ala mitään huumeita lapsille joululahjaksi ostamaan. Ehkä uudeksivuodeksi korkeintaan. Jäi kyllä todella paha mieli ja voin sanoa, että on tämä joulu nyt ihan pilalla. Nöyryys on hyve.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:04"]Törkeää kiittämättömyyttä! Hyvää hyvyyttäni annoin kolme lahjaa joulu puu keräykseen, ja tämäkö on palkka? Itse olisin kiljunut riemusta, jos lapsena olisi joku tuntematon minulle kolme kaunista värikynää lahjoittanut. Nyky nuoriso on niin piloille hemmoteltua, tabletteja kehdataan jopa tuntemattomilta hyvän tekijöiltä kerjätä! Minähän en ala mitään huumeita lapsille joululahjaksi ostamaan. Ehkä uudeksivuodeksi korkeintaan. Jäi kyllä todella paha mieli ja voin sanoa, että on tämä joulu nyt ihan pilalla. Nöyryys on hyve.
[/quote]
Mitäs Turkuun noin muuten?
Mikäköhän olis tän gallupin tulos jos ap olisi mies...
Jos naiseni kertoisi saisin mustasukkasuus kohtauksen ja haukkuisin hänet ja haluisin tietää kaiken heistä. Ehkä vetäisin tämän kuuman kolli miehen vielä kanveesiin
Mä kyllä kertoisin sekä haluaisin myös itse tietää vastaavassa tapauksessa. Pienet salailut alkavat elää omaa elämäänsä....ja sitäpaitsi voi tulla vielä konkreettisesti vastaan esim. ihastuksesi alkaakin viesteillä sulle tms. Varmaan miestäsi kiinnostaisi tietää kuinka juttu alkanut. Ja jos olet kerta ihastunut, niin sekin pitää kertoa miehelle. Parisuhde pitää perustua avoimuuteen ja rehellisyyteen. Ihastus ei ole harmiton juttu. Pienestä ihastumisesta ja salailusta on jutut ennenkin lähteneet käsistä.. Jos mun mieheni ei kertoisi, ja saisin myöhemmin tietää, niin olisin kyllä loukkaantunut. Ja tulisi tunne, että kun piti salata, niin on varmasti ollut vakavampaakin. "Ottakaa oienet ketut kiinni, ne viinitarhat turmelee" sanotaan jo Raamatussakin. Eli pienet salailut kaihertavat kuitenkin ja aiheuttavat henkistä etääntymistä. Se tie ei ilman korjaamisia johda puolisoita lähemmäksi toisiaan.
Kiitos vastauksista. Säilytin viestit, koska jos mieheni saa jotain kautta tietää että viestittelyä on ollut, voin näyttää totuudenmukaisesti että mitä niissä on ollut. Ettei sitten jää miettimään että minkä tason juttua on ollut. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:41"]
Kiitos vastauksista. Säilytin viestit, koska jos mieheni saa jotain kautta tietää että viestittelyä on ollut, voin näyttää totuudenmukaisesti että mitä niissä on ollut. Ettei sitten jää miettimään että minkä tason juttua on ollut. Ap
[/quote]
Mitä kautta saisi tietää? Jos on tuollainen riski olemassa niin parempi kuin itse kerrot ensin.
Jos ap olisi ollut mies, täällä lynkattaisiin heti. Puhelimen viestitkin olisi luettu salaa ja se olisi ollut ihan ok, koska niin saa tehdä jos nainen epäilee jotain. Sen jälkeen olisi huudeltu sikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:41"]
[/quote]
Mitä kautta saisi tietää? Jos on tuollainen riski olemassa niin parempi kuin itse kerrot ensin.
[/quote]
No kaikkihan on mahdollista, vaikka jos tämä toinen osapuoli joskus paljastaisi asian. Ei ole syytä epäillä tällaista, mutta pieni riski on aina olemassa...ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
Minusta aina pitää kertoa. Vaikka ei tulisi julkikaan muuten. Se tapahtunut on todellisuutta. Ja vaikka sua jo valmiiksi kaduttaakin koko juttu (mikä on hyvä asia), niin ei se poista tapahtunutta. Teoista pitää kantaa vastuu. Rehellisyys ja avoimuus ei tarkoita, että kertoo vasta kun toinen tietää/voi saada tietää. Ja sitäpaitsi kun kerrot oma-aloitteisesti, niin ehkä miehesi tajuaa että voi luottaa kuitenkin sinuun kun itse kerrot.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
Minusta aina pitää kertoa. Vaikka ei tulisi julkikaan muuten. Se tapahtunut on todellisuutta. Ja vaikka sua jo valmiiksi kaduttaakin koko juttu (mikä on hyvä asia), niin ei se poista tapahtunutta. Teoista pitää kantaa vastuu. Rehellisyys ja avoimuus ei tarkoita, että kertoo vasta kun toinen tietää/voi saada tietää. Ja sitäpaitsi kun kerrot oma-aloitteisesti, niin ehkä miehesi tajuaa että voi luottaa kuitenkin sinuun kun itse kerrot.
[/quote]
Aika paavillinen asenne. Ei toimi tosielämässä useinkaan.
Mä menin joskus baarissa flirttailemaan vieraalle miehelle ja vaihdoin sen kans numeroitakin. Tämä siis vaikka seurustelin silloin nykyisen aviomieheni kanssa. Kadutti jälkeenpäin ihan sikana. En tajua miksi tein sen, vaikka rakastin omaa miestäni. Onneksi mitään muuta ei tapahtunut. En kertonut miehelleni jälkeenpäin vaikka mieli teki. Tyttöporukalla kun lähtee juhlimaan tapahtuu helposti ylilyöntejä. Sitä on jotenkin silloin niin "itsevarma" ja asennetta löytyy. Varmaan näitä tapahtuu poikaporukoidenkin illanvietoissa.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:50"]
No ei, mutta jos jäisi yhteen kertaan, niin mielummin olisin tietämättä. Ap
[/quote]
Siinäpä se vastaus kysymykseen tuli. Miehesikin olisi mieluummin tietämättä.