kaksi päivää yksikseen
Mies ja pienet lapset lähti käymään isovanhemmille pariksi päivää. Mulla olisi nyt sitä omaa aikaa mut olo on ihan tyhjä. Mitä mä nyt teen? Kaikki ystävät on kiireisiä, joten yksin olen. Kävin kaupungilla ostoksilla tänään. Mitä tekisin huomenna?
Kommentit (7)
Teet jotain mikä rentouttaa sua :) nukut pitkään, saunot kaikessa rauhassa yksin, herkuttelet, otat päiksyt jos siltä tuntuu ym.
No mee vaikka leffaan tai sit katot kotona leffoja ja teet itelles jotain hyvää ruokaa. Tai meet vaikka johonkin museoon tai näyttelyyn. Noin mä ainakin tekisin, siihen vaan taitaa mennä vielä ainakin vuosi, että tuollainen tilanne mun kohdalle tulee :)
Mun miehellä tismalleen sama juttu. Hän osti Netflixin ja tuijottaa nyt sohvalla leffoja putkeen.
Sama juttu!!!:) olen kylpenyt, juonut viiniä ja syönyt juustoja. Shoppaillut lahjoja sekä käynyt syömässä hienommin, ja ostanut jotain pientä itselle! Katsonut telkkaria ja syönyt irtokarkkeja, valvonut sekä nukkunut myöhään. Pessyt tiskiä sekä pyykkejä ja saunan!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:27"]No mee vaikka leffaan tai sit katot kotona leffoja ja teet itelles jotain hyvää ruokaa. Tai meet vaikka johonkin museoon tai näyttelyyn. Noin mä ainakin tekisin, siihen vaan taitaa mennä vielä ainakin vuosi, että tuollainen tilanne mun kohdalle tulee :)
[/quote]
Kävin tänään ulkona syömässä ja katselin nauhoituksia telkkarista. Nyt voisi porukka jo tulla takaisin. Harvinaista herkkua tämä yksinolo nykyään on ettei osaa oikein tehdä mitään. Pakolliset hommat hoidin jo. Nyt sitten lojun aveella...
No näinhän se menee... Kestää mullakin aina pari päivää kun lapset lähtevät isälleen, että tajuaa mitä kaikkea voi tehdä. Rentoutumisen alkamimen vie aikaa. Mä tykkää lukea, käydä kirjastossa, uimassa, kävelyllä, siivota kaapit, nukkua, ihan vaan nollata päätä täällä palstalla. Töitä voi tehdä tai sitten ei tosiaan yhtään mitään.
No pettämään tietty