Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmurut keskiviikkona***

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms Cruiser: Minulla on myös varmaankin vauva melko alhaalla, sillä tunnen kovan painavan möltin tuolla jalkovälissä. Kohdunkaulaa vihloo ja koko alavatsaa jomottaa säännöllisin väliajoin...sellaista tyypillistä menkkakipua. Miten sinulla tuo pehmeneminen ja kohdunkaulan lyhentyminen oirehti?

Lisäksi minulla on eilisestä alkaen ollut valkovuotoakin niin, että housut kastuvat. Tuntuu ihan kiusalliselta kun välillä ihan lorahtelee, että onko se nyt pissaa vai mitä, mutta kyllä se valkovuotoa tuntuu olevan.

Ajattelin ottaa asian puheeksi neuvolassa perjantaina, josko lääkäri tarkistaisi kohdunsuun tilannetta. Vähän kyllä pelottaa, että mitä tuleman pitää, kun tässä pitäisi vielä muutama viikko kasvatella vauvaa. Ihmettelen, ettei minulle tehdä lääkärintarkastusta kuin kait seuraavan kerran vasta ihan loppuviikoilla. Ahdistavaa kun ei itse tiedä mitä tuolla sisuskaluissa tapahtuu. Vauva sen sijaan liikehtii vilkkaasti miltei koko ajan, mutta kovin alhaalla tuntuu olevan minullakin. Kuulukohan näin ollakin uudelleensynnyttäjillä? Tämä on kuitenkin jo kolmas lapsi...pelottaa kun tuntuu, ettei voi edes ulostusta päkistellä ettei tuloksena tule ihan jotain muuta...ja ihan hirveästä ummetuksestakin tietenkin tämän kaiken kukkuraksi kärsin...

Kanelisokeri 29+4

Vierailija
22/22 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunkaulan pehmenemisestä:

Minulla myös vihloi alavatsaa ja tänään on vatsa ollut kipeänä, alavatsassa tuntuu vihlovaa " nopeaa" kipua. Samoin runsasta valkovuotoa jonka seuraamista varten sain neuvolasta näyteliuskoja, eli jos värjäytyvät sinisiksi niin silloin tulee ottaa yhteyttä neuvolaan. Supisteluja on tullut aika paljon viikon ajan - viikonloppuna oli lapsen synttärit joihin sai siivota ja leipoa, kuljin työmatkat kävellen ja tein 6-päiväistä viikkoa - tosi järkevää tässä vaiheessa ja se kaikki kai sitten kostautui.... Luulin että jaksan ja pystyn tekemään kaikkea mahdollista. Kannattaa sinunkin ottaa asia puheeksi neuvolassa, ainakin täällä suhtautuivat vakavasti asiaan - luulin että käyn ihan turhaan tai saan loppuviikon sairaslomaa.

Hassu juttu - luin eilen netistä että kohdunsuu tuntuu vähän niinkuin olisi nenä " Kohdunsuun tuntumista sormeen voisi kuvailla, että jos työntää sormen emättimeen, joka tuntuu hyvin pehmeältä, samettiselta, lämpimältä ja liukkaalta ja sitten sormi osuu kohdunsuuhun, niin se tuntuu sormenpäähän, niinkuin olisi löytänyt nenänpään emättimestä" , yritin itse kokeilla illalla ja löysinkin jotain nenältä tuntuvaa - liekö ollut sitten vauvan nenä jota painelin koska se katosi välillä ja lääkäri sanoi että vauvan pää tuntui sormiin :)

Minulla muuten auttoi ummetukseen liotetut luumut, muutamana päivänä olen syönyt joka aamu 3 luumua ja eilen oli melkein ripulin tapaista - kannattaa kokeilla.

Tänään vauva on liikkunut tosi vilkkaasti - liekö ollut niin innoissaan kun olen pötkötellyt sohvalla.

Ensi viikolla minulla olisi ollut kahden päivän koulutuspäivät työn puolesta, minun takiani (ei tarvi lentää Helsinkiin) ne järjestetään Oulussa ja kouluttajat ja muut myymäläpäälliköt tulevat Ouluun - nyt sitten en varmaan pääse koko kökkäreisiin :( Pitänee kysyä neuvolasta kannattaisiko mennä, istumista olisi tiedossa koko päiväksi - voisin käydä ainakin osan ajan olemassa jos neuvolasta annetaan lupa.

Nyt täytyy lähtä tekemään lapsille iltapalaa - huomiseen :)

MrsCruiser

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla