Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esinahat takana vai ei?

Vierailija
19.10.2021 |

Moi! Mites naiset yleisesti tykkää imeä kullia: esinahka terskan päällä (kun kulli kivikova), vai esinahka takana, terska paljaana ja kuuma, kostea terska suussa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla ainakaan nahka yletä terskan päälle silloin kun muna on kivikova.

Eli vain yksi vaihtoehto tarjolla.

Vierailija
2/23 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se rullaa edes takasin, jos nainen samaan rytmiin runkkailee. Mutta jos nahan päällä pitäis kokoajan ja vaan imis, ni eipä toi varmaa oikee miltään tuntuis. Muutenkin toi imeminen on vähän niin ja näin omalla kohdalla. Reilusti sylkeä ja kieli tekee töitä terskan ympärillä on mulle se juttu. Mulla ainakin tarpeeks kiihottuneena mälli lentää, kun vaimo lipsuttelee kivikovasta kalusta frenulumia kielellään, vaikka ei muuta tekiskään. Mutta laikkien näiden yhdistelmä on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana tietysti terska paljaana omien, kielellä kiusaten ja huulilla ....

Vierailija
4/23 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti takana. Jos otatte kuvia vehkeistänne niin vetäkää niissäkin se nahka taakse. Muuten näyttää siltä kuin olisi jokin vialla, kuin nahka olisi niin ahdas ettei se mene. Ei houkuta yhtään. Katselen mielelläni kuvagallerioista dikkejä mutta seisokissa terskan päällä olevat esinahat on luotaantyöntävän näköisiä, en tiedä miksi.

Vierailija
5/23 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä minulla ainakaan nahka yletä terskan päälle silloin kun muna on kivikova.

Eli vain yksi vaihtoehto tarjolla.

Sama juttu mulla.

Kun kulli seisoo ei esinahka yllä yhtään terskan päälle, vaan on melko liikkumattomana varren päällä.

On se kait aika paljon riippuvainen seisokkimitasta. Mulla vaimo pystyy jerkkaileen molemmilla käsillä samanaikaisesti.

Vierailija
6/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina takana on sitten seikokki tai ei.

Vierailija
7/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisellä miesystävälläni esinahka menee taakse, kun kalu kovettuu. Ja terska on niin iso, ettei esinahka mene enää eteen, kun sen on kerran vetänyt terskan taakse. Eikä terska mahdu mun suuhuni, joten nuolen sitä ympäri ja imen vain hieman päästä. Exillä asia oli eri lailla, mutta ne onkin exiä nyt.

Vierailija
8/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esari takana ja frenulum kieltä vasten nam.

Vierailija
9/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyisellä miesystävälläni esinahka menee taakse, kun kalu kovettuu. Ja terska on niin iso, ettei esinahka mene enää eteen, kun sen on kerran vetänyt terskan taakse. Eikä terska mahdu mun suuhuni, joten nuolen sitä ympäri ja imen vain hieman päästä. Exillä asia oli eri lailla, mutta ne onkin exiä nyt.

Miesi on joko hevonen, tai sulla todella pieni suu!

Vierailija
10/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne tuppikullit jauhaa

Vierailija
11/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana.

Vierailija
12/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä suuseksiä voisi antaa kunnolla niin että esinahka on kullin päällä?

Vierailija
13/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esinahka on niin kireä että erektiossa terska pullistuu kuin pieni marja esinahasta ulos, monet naiset yrittäneet väkisin vetää nahkaa taakse ja joskus jopa revennyt paikat. Naidessa esinahkaan sattuu kun venyy taakse, jos nainen on erittäin märkä niin auttaa asiaan. Levoss saan esinahan kokonaan taakse ja vehkeen kunnolla pestyä. Tällä on pärjäilty toistaiseksi, ehkä joskus pitää käydä näyttämässä lekurille josko jotain olisi tehtävissä..

Vierailija
14/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esari-Esa kirjoitti:

Mun esinahka on niin kireä että erektiossa terska pullistuu kuin pieni marja esinahasta ulos, monet naiset yrittäneet väkisin vetää nahkaa taakse ja joskus jopa revennyt paikat. Naidessa esinahkaan sattuu kun venyy taakse, jos nainen on erittäin märkä niin auttaa asiaan. Levoss saan esinahan kokonaan taakse ja vehkeen kunnolla pestyä. Tällä on pärjäilty toistaiseksi, ehkä joskus pitää käydä näyttämässä lekurille josko jotain olisi tehtävissä..[/

Pidä siellä takana aina vaan, vaikka tekis

vähän kipeääkin, niin kylläse siihen tottuu.

Minulla ainakin meni niin

Vierailija
15/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esari-Esa kirjoitti:

Mun esinahka on niin kireä että erektiossa terska pullistuu kuin pieni marja esinahasta ulos, monet naiset yrittäneet väkisin vetää nahkaa taakse ja joskus jopa revennyt paikat. Naidessa esinahkaan sattuu kun venyy taakse, jos nainen on erittäin märkä niin auttaa asiaan. Levoss saan esinahan kokonaan taakse ja vehkeen kunnolla pestyä. Tällä on pärjäilty toistaiseksi, ehkä joskus pitää käydä näyttämässä lekurille josko jotain olisi tehtävissä..

Jos Wikipedia kaipaa määritelmää "kirurgista hoitoa vaativalle liian kireälle esinahalle" niin tuosta sopii kopioida.

AP:n kysymys oli muutenkin aivan älytön. Suihinotto ei ole mitään "imemistä". Siltä oli mennyt muna ja mäkkärin pirtelö sekaisin.

Suihinotto on peniksen herkän kärjen hyväilyä kielellä ja huulilla millä tuotetaan samanlaista (ja parempaa) mekaanista ärsytystä kuin kalun työntely edestakaisin esim. emättimessä tuottaa.

Jos esinahka on päällä, ei tuo tunnu miltään ja se peittää varsinkin ne herkimmät alueet aivan terskan takareunassa jotka paljastuvat vasta kun esinahka kiskotaan aivan taakse. 

Vierailija
16/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahassa on suunnitteluvirhe jos se on päällä seisoessakin. 

Vierailija
17/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parastahan on kun nainen työntää huulillaan esarin puolikovan päältä pois ja antaa sen kasvaa suussaan täyteen kokoonsa ja aloittaa varsinaisen hoitamisen sitten. Tälläisen käsittelyn jälkeen oon valmis tekemään naiselle mitä ikinä se haluakaan

Vierailija
18/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaluja on yhtä paljon kuin miehiäkin. Toisilla on isompi ja toisilla pienempi nahka sekä nuppi. Mitä sitä ihmettelemään. Kokemusta on aika monista kaluista ja vaihtelua näissä on paljon.

Vierailija
19/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoo. Kun se ei yleisesti halua imeä kulliani.

Vierailija
20/23 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolittain päällä oleva nahka näyttää kiihottavalta. Houkuttelee paljastamaan kokonaan mitä on piilossa. Jos esinahka ei mene erektiossa yhtään päälle, niin sehän vie ison ilon käsitöistä. Terskan päälle ja nahkaisin tuntuu sairaan hyvältä.