Uskaltaako joku oikeasti värjätä hiukset muutaman euron markettihiusväreillä (siis niillä 3-4€ maksavilla)?
Tuleeko niistä oikeasti hyvät? Ja kestääkö väri samalla tavalla kuin kalliimman merkin väreillä värjätessä?
Kommentit (14)
Olen värjännyt ja totesin että pitää harventaa värjäyskertoja tyvikasvulle kuin myös että kannattaa noudattaa aikoja, mutta väri ei tietenkään pysy pesuissa, vaan aikaansaa vaalennuksen, omalla kohdalla oljenkeltaisen.
Olen pari vuotta värjännyt 4-6 euron väreillä ja ne ovat ihan ok. Tyvikasvun värjään reilun kuukauden välein ja koko tukan pari kertaa vuodessa. Värjään siis vähän luonnollista väriäni tummemmaksi. Minulla on 70 cm pitkät, suorat hiukset. En käytä muotoilutuotteita, hoitoainetta vain värjäyksen jälkeen ja "sähköisimmillä" pakkasilla.
Meidän lähi-S-marketissa on näitä alle 3€ maksavia Joanna-hiusvärejä, mutta en (ainakaan vielä) oo uskaltanu ostaa niitä.
https://www.google.com/shopping/product/7822815265813410597?q=joanna+hi…
Kyllä värjäsin 3.78 euron kestovärillä pari viikkoa sitten. Tuli paras tulos koskaan! Kaikki harmaat peitossa ja tasainen jälki.
Itse olen värjännyt jo useamman kerran 3 euroa maksavilla Joanna kestoväreillä, eikä hiuksille ole käynyt kuinkaan. Ihan jees värejä, etenkin sävy Caramel on todella hyvä, jos haluaa hyvin vaaleankuparisen blondin värin. Sillä platinum blondella voi mennä vähän sinertäväksi, jos alla on vastavaalennettu hius, mutta muuten sekin toimii hyvin. Ei todellakaan mitään huonoja, vaikka halpoja ovatkin. Ovat puolalaisia, eli lähempänä Suomea kuin monet muut hiusvärejä tuottavat tehtaat, joten niiden maahantuonti on tästä syystä halvempaa.
Ruotsalaisen Mood-merkin värit ovat mielestäni ihan hyviä ja ne ovat jotain 4-6€ luokkaa. Samoin olen värjännyt Kärkkäisellä myytävällä halpisvärillä, jonka nimeä en nyt muista, mutta ei valittamista siinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisen Mood-merkin värit ovat mielestäni ihan hyviä ja ne ovat jotain 4-6€ luokkaa. Samoin olen värjännyt Kärkkäisellä myytävällä halpisvärillä, jonka nimeä en nyt muista, mutta ei valittamista siinäkään.
Nyt muistin: Elea.
Joannalla värjään tummanruskeista hiuksistani loistavat harmaat haituvat piiloon samalla tummanruskealla. Ihan hyvä on ainakin tähän tarkoitukseen.
Värjäsin joskus Cybershopin värillä, ei ainakaan hiukset pudonneet päästä vaikka niin ajattelin. :D
Elea- ja Mood-väreillä olen vaalentanut latvoja, ihan samanlainen lopputulos kuin kalliimmilla.
En ole sen hintaisia missään nähnytkään. Marketeissa tuppaa merkki-hiusvärit olemaan 8-12 euroa ja ne on kyllä aivan ok.