Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni tekee elämäntaparemontin

Vierailija
20.12.2014 |

...vuoden vaihtuessa? :) minkälaista elämäntaparemonttia ootte suunnitelleet?
mä itse otin pienen "varaslähdön" ja alotin jo tänään, ennen joulua toki vähän riski mutta säästympä niiltä joulukiloilta kun en ylensyö, mutten kyllä vahtaakaan. :) olis kiva kuulla mitä ootte ajatelleet muuttaa elämäntavoissa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden pakosta jouduin viikko sitten aloittamaan elämäntapamuutoksen. Tavoitteena olisi saada vatsa kuntoonja välillä fodmap hiilihydraatteja. Kamalat ilmavaivat ja ummetus pilveen menneestä karppaus aloituksessa.

Vierailija
2/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea leipä, vilja, herkut ja sokeroidut mehut kokonaan pannaan, vähemmän punasta lihaa, enemmän unta ja liikuntaa, enemmän hymyä ja tyylikkäämpiä vaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan minäkin varaslähdön, eli aloitan jo huomenna. Vuoden olen laiskotellut ja kerännyt 15 ylimääräistä kiloa liikkumatta YHTÄÄN ja syömällä päin helvettiä.

Palaan takaisin normaaliin ruokavaliooni ja yritän liikkua 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
4/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä :)
Ap

Vierailija
5/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suunnitellut pientä sellaista, hyvin pientä että jaksaisin tehdä sitä pidempään.

Suurin ongelmani on tällä hetkellä sokeri, syön sitä aivan liikaa. Sokerin poisto ruokavaliosta vaan kuulostaa valtavalta hankkeelta ei pieneltä.

Vierailija
6/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo alotellu, eli aluksi koitan päästä poikakaverin kanssa hullusta herkuttelusta eroon. Aina oltiin mussuttamassa sipsiä ja jätskiä yms.

Vierailija
7/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi! Vuodenvaihteen jälkeen laitan kaikki herkut pannaan. Karkkia en ole syönyt nyt 3,5 kk joten on aika ottaa seuraava askel:D jogurttia tai leipää en ole syönyt 1,5 kk ja niistä kieltäytyminen jatkuu ensi vuonnakin. Yritän myös lisätä vedenjuontia ja syödä mahdollisimman puhtaasti, kuitenkin ilman mitään raakaruoka hössötystä... Kesäksi olisi tarkoitus päästä kuntoon joten ajattelin aloittaa tarpeeksi aikaisin, jottei tule kiire:D liikunta on ihan hyvällä mallilla, joten sen harrastamista jatkan samaan tahtiin:)

Vierailija
8/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yössä vähintään 8 tuntia unta ja vaaleat viljat pois. Siinäpä se. Luulisi onnistuvan, kun alussa jaksaa vähän kiinnittää huomiota.

Vierailija
9/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt jo.

Vierailija
10/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kiltimpi itelleni ja alan arvostaa itteeni niin koko elämä muuttuu samalla :)

Vierailija
11/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin ongelmani on tällä hetkellä sokeri, syön sitä aivan liikaa. Sokerin poisto ruokavaliosta vaan kuulostaa valtavalta hankkeelta ei pieneltä".

Itselläkin oli tämä ongelma. Kaiken sokerin jättäminen yhtäkkiä tuntui liian isolta loikkaukselta, joten päätin vain jättää karkin pois. Kun mieli teki karkkia pyrin syömään hedelmiä. Joo tiedän niissäkin on paljon sokeria, mutta ovat kuitenkin terveellisempi vaihtoehto... Nyt hedelmien käyttö on vähentynyt huomattavasti enkä syö niitä edes joka päivä. Vihanneksiin olen nyt pikkuhiljaa hedelmien tilalta siirtymässä
T. 7

Vierailija
12/12 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sokeri koukuttaa, se kannattaa kerralla jättää pois. Hedelmien sokeri on asia erikseen