Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT keskiviikkona 5.9.2006 ~*~*~l

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Aloitimpas pinon pitkästä aikaa ja kirjoitankin pitkästä aikaa tai no eihän siitä niin kauaa ole kun moolia onnittelin, mutta pitkä aika verrattuna että ennen kirjoittelin joka päivä! :)[/color]

[color=blue]Pakkohan tänne oli tullu ihmettelemään ja iloitsemaan plussa-aallosta!! Aivan loistava tahti ensikoilla, jatketaan samaan malliin!! Eli siis jätti suuret onnittelut [b]Lyylis, Luna ja Ninca[/b], paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!![/color]

[color=fuchsia]Minä jo tuossa pari viikkoa sitten ajattelin että enskat ovat lopettaneet lussaamisen kokonaan, kun ei meinannut ollenkaan tulla uutisia, mutta väärässä olin, onneksi ;) Noh, kukas seuraavaksi?? Oliskos tänäänkin kolme plussauutista ;)[/color]

[color=blue]ON: yritystauko jatkuu, josta siis johtuu tämä kirjoittelutaukokin, pakko yrittää ajatella muita asioita että malttaisin odottaa että saa taas yrittää.. Jotenkin niin ärsyttäävää, kun ei tärpännyt kun tuo kolme kiertoa yritettiin niin tiedän ettei se välttämättä heti tärppää jatkossakaan.. nyt menee kierrot sitten ihan hukkaan kun ei voi edes yrittää.. Noh, ainahan on pieni mahdollisuus onnelliseen vahinkoon ja tälläkin hetkellä vähän kuvittelen omiani ;) Noh.. korkeintaan neljä kuukautta enää taukoa jäljellä eli viimeistään joulukuulla aloitamme taas ja sitten ei taukoilla ennenkuin plussa on tullut :)[/color]

[color=fuchsia]Kiva kuitenkin että minua on täällä muistettu, ainakin [b]Titi-uu[/b] on pariinkin kertaan huhuillut, mistä olen ollut mielissäni! *vilkutuksia kamulle* [b]Nella-Maijakin[/b] vilkutteli viimeisen käyntini jälkeen *vilkuttaa vimmasti*, mukavaa että on " kohtalotovereita" siinä mielessä että yritys on tauolla syystä tai toisesta.. Vilkutukset myös [b]Lisbetille[/b][/color]

[color=blue]Te muut älkää sitten taukoilko yhtään joiden ei ole pakko vaan vimmattua yritystä päälle, intoa lakanoiden väliin ja plussatuulia roimasti!!![/color]

[color=fuchsia]Minä tulen taas pyörähtämään kun on asiaa ja mielelläni kävisin tosi usein onnittelemassa uusia plussanneita ;)[/color]

[color=blue]Mukavaa keskiviikkoa kaikille![/color]

[color=fuchsia]T. Juli (niinkuin tunnusväritkin kertoo ;))[/color]

Vierailija
2/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli: Kiva kuulla susta! Voin vaan kuvitella miten turhauttavaa on pitää taukoa yrityksestä, vaatii varmasti paljon! Ja ymmärrettävää siis ettet ihan koko ajan kirjoittelekaan, varmasti on helpompaa jos ei ihan koko ajan pyöri ajatukset/toiminta vauvojen ympärillä! Kärsivällisyyttä sinne ja nyt täytyy kyllä sanoa että toivottavasti ei enää sitten yhdessä kuumeilla kun palailet! ;)

Eikö Mooli aio mitään oireita, oloja, ajatuksia tm. tulla tänne jakamaan? Ois niin kiva kuulla tuntoja... *rutistus*

Oma napa oireeton! Nyt lähden töihin ja tuun kotiin vasta kympin maissa illalla joten luulenpa että kaadun aika hätäseen sänkyyn. Palstailut jää siis huomiselle. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

-naksu- kp21-24/25-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Teal]Tännehän tulikin eilen sitten oikein kunnon plussavyöry! Mahtavaa! Oikein paljon onnea vielä myös Lunalle ja Nincalle!! Ja superisot tarrasukat kummankin asukille matkaan! Kertokaahan vielä plussaajat meille kootut oireet, eli oliko oireita ennen plussaa ja jos oli niin minkälaisia? Nehän meitä aina hirmuisesti kiinnostaa.

Juli: Moi pitkästä aikaa! Ihan täydestä menee tuo otsikko, kun ei me muutkaan kumminkaan tiedetä mikä päivä nyt on :)

Peppi: Kiitokset plussapisaroista! toivotaan että se ossi oli sulla nyt sitten ajoissa ja simpat vielä hyvissä voimissa! Kohtahan säkin pääset sit jännäilemään!

Live: Voisko nuo valeraskausoireet tosiaan olla ihan oikeita? Mitkäs kp:t sulla olikaan menossa?

).( Eilen tuli sitten viimeinkin se ovisplussa!! Ja vielä ihan selkeä, eli viiva oli aika paljon kontrolliviivaa vahvempi. Hyppelin siinä sitten ihan innoissani testi kädessä, ja tietty houkuttelin miehen heti hommiin :) Jotenkin alkoi jo tuntua ihan mahdottomalta että niihin testeihin mitään viivoja ikinä tulee, niin että oli kyllä helpotus kun nyt sai ainakin varmuuden tästä yhdestä oviksesta. Ja ne oireetkin osui kohdalleen, eli kai sitä uskaltaa kroppaansa uskoa näissä asioissa!

Plussapölyjä ja vilkutuksia vielä muillekin Enskoille! Ja erikoistsempitykset tädin kanssa piinaileville!

T: Meriheppa (kp19/31-38)

Vierailija
4/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Itse kovasti olisin halunnut samaan junaan, mutta täti päätti perkule ilmestyä tänään aamulla ja kaiken lisäksi vielä viitisen päivää etuajassa. no jos positiivista etsii tästä niin sen että ei ainakaan ehtinyt vielä piinailemaan ja pettymys ei ollut kovin iso kun se tättärää ilmesty ihan nurka takaa. Tässaä kierrossa sitten otan itseäni niskasta kiinni tikuttelun suhteen ja katsellaan saadaanko siihenkään kahta viivaa.

Emka );

Vierailija
5/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä edelleen epäuskoisena uuteen aamuun.. Niitä oireita taidettiin tiedustella tai siis itsellä voisi ainakin sanoa, että oireettomuutta. Jos nyt yhdeksi ei lasketa sitten tätä nuhaa, joka iski päälle viime viikolla: kurkkukipu, palelu ja nenä vuottaa sekä aivastelen aivan koko ajan. Rinnat eivät ole kipeät, hieman kipuilua ennen testiä, mutta samanlaista oikeastaan kuin ennen tädin vierailua. Alamahanippailuja, juuri kuten ennen tädin vierailua. Tosin ehkä hieman voimakkaampana. Toisaalta tämä oireettomuus pelottaa, että onkohan siellä edes ketään.

Sinällään siis mielenkiintoista, kun maanantaina aloitin siis opinnot. Musta pitäis valmistua kätilö :-) Kokonaan mun ei onneks tartte kyseistä koulua käydä, kun löytyy jo sh:n tutkinto,mut eiköhän se silti nyt keskeydy joksikin aikaa (toivottavasti). Toisaalta voi olla rankkoja vuosi edessä, kun työn ohessa opiskelee ja vielä asuntosuunnitelmiakin miehen kanssa on..

Mut täytynee alkaa siivoilemaan, ett ennättää kouluun synnytysopin luennoille... :-)

Vierailija
6/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Elikkäs täti löysi tänne, no se ei liene mikään ihme kun ei olla edes yritetty, mutta sitä ihmettelen että kierron pituudeksi jäi vain 26 päivää... Yleensä on vähintään sen 28 ja nyt yrityskiertoina venähti aina tuonen 31-35.. Kaipa se sit liittyy jotenkin tuohon " stressaamiseen" asian suhteen..[/color]

[color=blue]No pääasia että kierrot ei veny kovin pitkiksi niin voi sit muutaman kuukauden päästä tärpätä paremmin :)[/color]

[color=fuchsia]T. Juli taas[/color]

Vierailija
7/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Onnittelut Lyylikselle, Nincalle ja kukas olikaan vielä kolmas plussannut??!!:) Onnea oikein roimasti! Ihanaa, että noita plussia tulee edes joskus.

Kyllä on kiireistä tämä elämä. Minua ei siis paljon kotona näy kun teen kahta työtä. Lähden liikenteeseen aamu seitsemältä ja tulen kotiin ilta kymmenen jälkeen. Aikamoisia päiviä, mutta kyllä sitä jaksaa kun tietää, että tämä on väliaikaista.

Omanapaisuus uutisia ei juurikaan ole. Meneillään on kp 32 ja oireettomasti mennään. Aika jännää on toisaalta tämä oman kehonsa kuuntelu, kun viime kierrossa minulla oli aivan selkeät raskautumisoireet, tai siis oireet mitä kuvittelen kuuluvan siihen oloon, ja nyt tosiaan ei mitään. Ei kerrassaan mitään. Ainoana muutoksena on ehkä tietynlainen turvotuksen tunne. Siis tuntuu, että nestettä on kertynyt elimistöön eikä aineenvaihdunta oikein toimi...johtuneeko kuitenkin tästä hirveästä kiireestä? Saa nähdä. Jos tätiä ei viikonloppuna näy, sitten pitää varmaan miettiä, että jos uskaltaisi testailla. En vain millään haluaisi räätä itteeni sillä negalla...mutta toisaalta plussan mahdollisuus jännittää todella huimasti...:)

Jeps. Lähden tästä jumppailemaan kun vihdoin ja viimein on tilaisuus!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

*greetas*

Vierailija
8/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][b]Juli[/b]: MOIIII! Kiva kuulla susta! Usko pois, se joulukuu tulee äkkiä! (Ehkä liiankin äkkiä, mun pitäis pitää kiirusta opinnäytetyön tekemisen suhteen, jos meinaan jouluksi valmistua...)

[b]Erma[/b]: Pahoittelut sinut yllättäneestä tädistä...

Otin tänään omaa lomaa koulusta, täytynee rueta edes jotakin tekemään... Mökki on kuin hävityksen kauhistus, pakko varmaan alkaa siivoilemaan... Palailen myöhemmin.

T:Titi-uu[/color]

Vierailija
9/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kauaa poissa pystynyt olemaan, on jotenkin kuitenkin paljon helpompaa jakaa tämä paska fiilis teidän kanssa...

Onnea vielä kerran Lyylikselle, Lunalle ja Nincalle <3

Juli: Tuuthan heti sitten takas joukkoon kuumeilevaan kun yritys alkaa uudelleen! :) tämä ainakin takuu varmasti lyllerehtii vielä tääl kuume puolella sittenkin :/

Live: bd jänskättää noi sun oireet... :)

Meriheppa: Onnittelut ovis plussasta, nyt ukon kimppuun mars :)

Juli & Emka: tervetuloa täti-kerhoon! tosi paska kerho..minkäs teet ;) Voitas kyl jättää tää täti-kerho hyllytyslistalle...oottekos samaa mieltä?

Greetas: älähän nyt väsytä ittees ihan kokonaan, muista nukkuukin välillä.

titi-uu & Naksu: moooiiii :)

B_fly: ehkä me taas tästä noustaan... *huoh* Onneks on kuitenkin suuri tuki täällä suunnassa :) *halaa* <3

ISO rutistus kaikille tsempityksistä ja haleista...ootte tärkeitä <3

).( En taida vielä kp ykköseksi laskea, tuhruttelee vasta. Kaikin puolin tosi paskat fiilikset edelleen. Kuumekin nousi eilen illalla ja kurkku tosi kipeenä... Jokohan mä uskaltaisin uunia lämmitellä, meinaan tuntuu et jäätyy..johtunee ehkä nousevasta kuumeesta :/

-viltin alle käpertyvä apila

Vierailija
10/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi halitukset kohtalotovereille.. !! Ny se saapui se ah niin tutuksi tullut sukulainen vierailulle.. Eli se siitä taas...

Vierailija
11/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei enskaliinit!

Pahus, että se täti on aikaansaava! Pahoittelut hänen yllättämilleen :(

Pääsin eilen siinä Vauvakuume-kirjassa viimeiseen osioon, jossa kotiäiti tilittelee tuntojaa - taisi kadota Liven valeraskauskin samojen tein ;) Eli kptkin vasta 13/33(?)... Tai sitten oli valemenkat ;)

Ja saas nähdä raskaudunko vasta kesälomalla, kun tuntuu kaukosuhteeksi muuttuvan tämä meidän suhde :( Käyn opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja tänä lukuvuonna onkin niin paljon läsnäolopakollisia kursseja, etten taida kotiin kovin moneksi yöksi viikossa keritä. No, ei pidä antaa masentaa! Laatu korvatkoon määrän :D

Pupuiluintoa niille joiden mies maisemissa!! *vähän kateellisena*

LiVe

Vierailija
12/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo iltapäivällä lukemassa pinon alkua, mutta kiire vei taas mennessään. Nyt on aikaa istahtaa ja viestitellä päivän kuulumiset ja vähän vielä eilisiäkin.

[color=00C5CD]Keijulle[/color] iso peukutus plussan puolesta. Toivottavasti tuo testionni jatkuu parin viikon päästä. Kun kerran ovisplussakin tuli, niin eiköhän sitten sen toisenkin olisi aika ilmaantua.

[color=00C5CD]Nincalle[/color] suuren suuri onnentoivotus. Rauhallista ja onnellista masun kasvatusta!

[color=00C5CD]Pippi[/color]: Tuo plussakuu-juttu sai kyllä hymyn huulille. Toivottavasti se toteutuu mahdollisimman monen kohdalla.

[color=00C5CD]B_ly[/color]: Tsemppivilkutuksia! Samoilla päivillä mennään ja samoilla fiiliksillä... Äkkiä vaan tuo täti pihalle, niin pääsee taas elämässä eteenpäin.

Mikäs sitä [color=00C5CD]Nuuttia[/color] nyt riepoo? Yrittäkää pöllytellä lakanoita ahkerasti, jospa se elämäkin sitten taas hymyilisi. Tuntui niin kovin tutulta tuo tunne, kun kuulee raskausuutisia. Vaikka kuinka haluaisi olla vilpittömän onnellinen toisten puolesta, niin silti mielessä on vaan: Miksei meille käy noin? Kyllä se tunne aidoksi iloksi vielä muuttuu, usko pois.

[color=00C5CD]LiVe[/color]: Vilkutuksia valeraskaalle! Kyllä se mielikuvitus on ihmeellinen, varsinkin kun sitä vähän ruokkii vauva-aiheisilla jutuilla. :)

Onpas [color=00C5CD]hoyt[/color] ahkeroinut! Kyllä nyt kelpaisi pienokaisen tulla, kun on mami värkännyt vaatevarastoon täytettä. bdbdbd

[color=00C5CD]Nellamaijalle[/color] vilkutuksia! Ja kiitokset tsemppauksesta. Sitä tässä nyt tarvitaan roppakaupalla.

Kiva [color=00C5CD]Juliaana[/color] kuulla sustakin! Ehkäpä se tauko voi tehdä hyvääkin, jos kroppa vähän jo sekoilee päivissäkin. Jospa ne stressihormonit siitä sitten laskisi ja tulos olisi positiivinen sitten muutaman kuukauden kuluttua. Toivotaan näin, eikös?!?

[color=00C5CD]Naksulla[/color] alkaa kohta superpiinailu!!! Yritäpä nyt hypätä samaan vaunuun Moolin ja muiden lipun lunastaneiden kanssa. Me muut tullaan sitten joskus perässä... bdbdbd

[color=00C5CD]Merihepalle[/color] onnenhalaus ovisplussasta. Kyllä sitä kannattaa jo vähän ilosta kiljuakin, kun puolen välin plussan saa, eikö vaan. (Itsekin joskus niin tehneenä...)

[color=00C5CD]Emkalle[/color] ja [color=00C5CD]ermalle[/color] pahoittelut tädistä. Vaikea keksiä mitään järkevää sanottavaa, kun tietää kuinka pahalta kaikki nyt just tuntuu...

[color=00C5CD]Greetasille[/color] oireetonta odottamista! Odotellaan uutisia, kerrothan sitten lisää kun on jotain kerrottavaa.

Joko in [color=00C5CD]Titi[/color] mökki siivottu? Tuo omanloman ottaminen on ehkä se suurin juttu, jota opiskeluajalta kaipaan. Kyllä se joskus vaan teki niiiin hyvää pitää ylimääräinen vapaapäivä. Toivottavasti päiväsi on ollut oikein mukava.

[color=00C5CD]Apilalle[/color] vilkutuksia viltin alle!

Muistinkohan nyt kaikki.... Mutta missäs ovat [color=00C5CD]Killa[/color] ja [color=00C5CD]Oon@[/color]? Taasko siellä Stockan ovilla harjoittelemassa??? Ei vais, ilmoitelkaahan kuulumisistanne, kun kiireiltänne ehditte.

[color=00C5CD]).([/color] on ja pysyy, mihinkäs se siitä muuttuis. Soittelin sitten tänään sille gynelle ja sain ajan kahden viikon päähän. Oli ensimmäinen vapaa aika. Onneksi aika sattui olemaan sellainen, että ehdin sinne just ja just tuntien päätyttyä. Täytyy tosin " ryövätä" mieheltä auto, pyörällä kun en millään ehtisi ajoissa. Siihen asti jatketaan nyt sitten ainakin ihan tutulla linjalla ja katsotaan sitten tarkemmin tulevaisuuden suunnitelmia.

Tulipahan taas tekstiä. Huomaa, että olen ollut monta tuntia yksin kotona puhumatta kenellekään. Saatte olla nyt lörpöttelyn sijaiskärsijöitä. :)

~dese~

Vierailija
13/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Mökki on siivottu ja päivä on ollut kaikin puolin mukava. Olin hoitamassa tänään kaverin 2kk vanhaa muksua, kävin sen kanssa kävelylenkillä ja sit pari tuntia seurustelin sen kanssa ja syötin tuttipullosta... Olisin voinut katsella sitä pientä ihmettä vaikka koko päivän. No, vaikka päivä olikin ihana niin oli siinä sitten varjopuolensakin... Kun lähdin pois tuota vauvaa hoitamasta niin purskahdin itkuun. Tuli taas se tunne että miksi minä en saa jo omaa vauvaa... Ehkä ei pitäisi niin antaumuksella hoitaa noita pikkuisia kun saa sitten lopulta kuitenkin vain itselleen pahan mielen...[/color]

Vierailija
14/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, niissä on viisaus!!!

Antti ihmettelee kesken syntymäpäivänsä viettoa:

-Enkö mä ole enää kaks vuotta?

Isä vastaa:

-Et, nyt olet jo kolme.

Antti hiukan epävarmana:

-Vieläkö mä oon Antti?

Matti yritti syödä lihapullia haarukalla, mutta syönti ei vielä oikein

sujunut.Vaikka hän kuinka sohi, lihapullat eivät osuneet

haarukkaan.Viimein isä otti lihapullan haarukkaan ja antoi Matin

suuhun. Matti tokaisi:

- Hyvähän sun on, kun mä jo väsytin sen.

Neljävuotiaan Tanelin perheeseen odotettiin perheenlisäystä. Äiti ja

isä juttelivat vauvan nimestä. Taneliltakin kysyttiin, minkä nimen hän

haluaisi antaa.

- Jos se on tyttö, niin Minna, ja jos se on poika, niin Joni. Hetken

perästä tuli vielä varmuuden vuoksi:

- Ja jos se on koira, niin se vois olla Tomi.

Päivällä oli ollut puhetta koeputkihedelmöityksestä. Illalla

nelivuotias Olli kysyy mietteissään:

- Äiti, olenks mä kans semmonen pakoputkilapsi?

Mummo kysyy kaksivuotiaalta Katariinalta, mikä isän etunimi on.

Katariina ei muista.

- Onko se Antero? koettaa mummo auttaa.

- Ei, vastaa Katariina.

- No miten äiti huutaa isiä, kun tarvitsee apua? yrittää mummo vielä.

Katariina miettii hetken. Sitten kasvot kirkastuvat:

- Ylös siitä! hän muistaa.

Kolmivuotias Tero katseli uutta pikkusiskoaan. Kun isä huusi poikaa

syömään, tokaisi hän:

- Mä katon tän ensin loppuun!

Kolmevuotias Auli oli vanhempien kanssa kirkossa. Hän tuijotti

tiukasti alttaritaulua ja hermostui lopulta:

- Mä lähen pois jos toi kuva ei kohta vaihdu.

Kolmi- ja puolivuotias Lilja kertoo mummolleen:

- Mummo, tiedät sä että Miika on poika.

- No mistäs sinä sen tiedät? kiusoittelee mummo.

- Se näytti mulle kikkeliä, vastaa Lilja. Ja lisää sitten tomerasti:

- Se ei usko, että mä oon tyttö. Siks mä näytän sille huomenna mun

korvikset!

Seitsenvuotias Christian kysyy isältä:

- kumpi on parempi, pippeli vai pimppi?

Isä ei löydä sopivaa vastausta, jolloin nopeajärkinen poika oivaltaa

ihan itse:

- Mä kyllä luulen, että pippeli: sillä voi näyttää suuntaa!

Nelivuotias Veera oli kylässä tätinsä luona.

Hän katseli, kun tädin mies koikkelehti lökäpöksyisessä pyjamassa. Hän

pani pään kallelleen ja totesi arvostelevasti:

- On se seksi kaukana tuostakin miehestä!

Päiväkerhossa luettiin kirjaa maalaistalon eläimistä.

Vastaan tuli uusi sana: siipikarja.

Kerhotäti kysyi lapsilta, tietääkö kukaan mitä eläimiä siihen kuuluu.

Melko pitkän hiljaisuuden jälkeen Matias vastasi:

- Enkeleitä.

Vierailija
15/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tulin jopa toista kertaa tällä viikolla pölisemään :) Nimittäin jänskättää niin paljon, että hyvä kun pöksyissäni pysyn... Nyt kp27/28.....

meriheppa, onkos se vai niin? ;) Toivotaan, että hiiva olis oire :D En kyl usko et se oli sitä, koska ei lähteny puikoilla veks... Veikkailen ite jotain virtsaputkentulehdusta? Voiskohan sekin ehkä olla oire.. en tiedä. Huomenna gyne aamulla, saa tarkastaa paikat ja tehdä raskaustestin (ettei tarvii ostaa) :D

Ai Sara-Maria on matkoilla.. hyviä matkoja vaan!

Onnea plussanneille, kunnos plussa-aalto pyyhkäisi eilen. Toivotaan, että mä voin vielä huomenna hypätä saman aallon harjanteelle kyytiin :)

Tulen sitten aivan varmasti kertomaan heti huomenna, mtä testi näyttää. Ensin käydään Stadissa miekkosen kanss ostoksilla mahdollisesti tukahduttamassa suru, jos se testi näyttää negaa. :)

paaaaaaaaljon plussaonnea niin raskaus -kuin ovistesteihinkin!!! Nyt tytsyt plussakone täysille ja kesävauvoja saamaan :)

vilkutuksia kaikille enskoille, lav juu ooll ;)

-mary

Vierailija
16/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taa enska viela puurtaa toissa.

Dese: kiitos kiitos tsempityksesta...tanaan on jo paljon parempi olo. Koitahan siekin jaksaa siella. Kiva kuulla, etta sait gyne ajan nuinkin pian. Toivottavasti sielta saat jotain uutta tietoa missa mennaan ja miten pitais jatkaa.

Titi-uu: Kylla se siita viela iloksi muuttuu. Koita vaan jaksaa pysya iloisella mielella. Ei ne asiat paremmaksi murehtimalla muutu....mina tietysti paraskin sanoja, oon vahan liiankin hyva murehtimaan asioista etukateen;).

Apilalle viela jaksuja...jos se otenkin vaan siita plussaksi muuttuis???

Ermalle myos tervetuloa ja jaksuja myos.

Hei muuten, tuli mieleen kun taalla jenkkilassa ne sanoo ettei miehet sais kovin kuumassa vedessa kylpea, koska kuumuus saattaa tuhota simppoja, niin onko Suomessa jotain ohjeistusta saunaa varten? Sanoivat mulle, etta uuden " simppasatsin" kehittamiseen saattaa menna jopa 3kk.

No olipahan taas kysymys!

Plussasateita ja lakanoidenpollytys energiaa kaikille!

Nuutti *vilkuttaa kaikille enskoille*

Vierailija
17/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, Apila! Toivottavasti tuo tuhru ei ois kuitenkaan täti, vaikka niinhän usein valitettavasti on. Lohtuhali, kun sanat loppuu...

Myös Emkalle, Juliaanalle ja Ermalle lohtuhalit tädin vuoksi! En oikein enää ymmärrä mitä pahaa enskat on tehnyt, kun tällaisen massahyökkäyksen täti teki? Ei ymmärrä, ei!

Merihepalle onnittelut ovisplussasta! Se onkin se toiseksi ihanin plussa ja saa hymyn huulille!

Kiitos Ninca " oirelistasta" , tuota oireetonta raskautumista tässä itsekin toivon kovasti tapahtuneen!

Greetakselle peukut pystyyn! Samassa jamassa ollaan!

Mites Titiuu osasi ennustaa Erman tädintulon jo muutamaa tuntia aiemmin? Selvänäkijäainesta? ;) Mulla ainakin tahtoo mennä Emka ja Erma aivan sekaisin ja itse asiassa vasta äsken tajusin, että te olette tosiaan kaksi eri ihmistä!

Dese, tuuhan kertomaan sitten gynekuulumiset!

Vielä Nuuttille, MaryRoselle, LiVelle ja Naksulle vilkutukset ja hyvää yötä! Niin sitten olenkin muistanut kaikkia tervehtiä! Melkoinen suoritus minulta, joka yleensä olen aika niukkasanainen!

Niin ja olen myös kuullut tuosta, että liika saunominen vois tehdä hallaa simpoille, kun kivesten lämpötila nousee liikaa! Todenperäisyydestä en tiedä! Nyt siis varulta miehet saunomiskieltoon ja oikein löysät ja väljät housut jalkaan tai paremmin ilman housuja, niin pysyy lämmöt optimaalisina! Siinähän oiskin uuden keksinnön paikka:kivesten lämpötilamittari! Tarkan seurannan ansiosta pysyis lämmöt normissa ja mahdollisuudet vaan kasvais! Heh, taidan lähteä tästä nukkumaan. Ajatus alkaa vähän liikaa taas lentämään..

Hoyt kp28/32-37

Vierailija
18/18 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli näköjään menny [b]Emka[/b] ja [b]Erma[/b] sekasin! No, pahoittelut tädistä nyt sitten [b]Emkallekin[/b]! [b]Hoyt[/b] oli siellä tarkkanäköinen, ei minulla tietääkseni ennustajan lahjoja kuitenkaan ole...