Kukaan muu juo tälläkin hetkellä kaljaa kotona?
Minulla sairausloma, enkä ole vielä onnsistunut lopettamaan kaljan juontia. Vaihdoin nyt miedompiin, ehkä tästä pikku hiljaa onnistuu alas ajo
Kommentit (14)
Eipä oo vielä käyty kaupassa hakemassa, myöhemmin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet alkoholisti.
Niin mitä sitten? Olen alkoholipositiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet alkoholisti.
Alkoholismi on kuolemaanjohtava sairaus. Olet selvästi ihan alkoholisti etkä mikään hassunhauska alkoholipositiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet alkoholisti.
Alkoholismi on kuolemaanjohtava sairaus. Olet selvästi ihan alkoholisti etkä mikään hassunhauska alkoholipositiivinen.
Elämä itsessään on kuolemaan johtava sairaus. Johonki sitä pitää kuolla, niin miksei sit hauskasti kaljaa maistellen.
Just korkkasin kolmannen. Lähdin poikkeuksellisesti kahdelta töistä. Minulla on tänään syntymäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet alkoholisti.
Elämä itsessään on kuolemaan johtava sairaus. Johonki sitä pitää kuolla, niin miksei sit hauskasti kaljaa maistellen.
Ei se oo hauskaa enää noissa käyttömäärissä. Siinä vaiheessa kun toleranssi on sitä luokkaa, että voi juoda 10 kaljaa ja olla vielä tolpillaan, aivot on jo treenautuneet blokkaamaan aivojen reseptoreita (mm. mielihyvä). Jos sulla on hauskaa, niin se on kaljasta huolimatta, ei kaljan ansiosta.
Voin suositella kirjallisuutta jos englanti sujuu. En ole varma mitkä löytyy suomennettuna.
Mäkin muistan, kun aktiivisena juopottelijana tiistai oli eka päivä kun viikonlopun ryyppäämisen jälkeen alkoi taas tehdä mieli. Sit piti keksiä (itselleen) joko hyvä syy ryypätä tai kärvistellä viikonloppuun.
Ja onnittelut oli synttäreitä viettävälle
Vierailija kirjoitti:
Just korkkasin kolmannen. Lähdin poikkeuksellisesti kahdelta töistä. Minulla on tänään syntymäpäivä.
Onnea hitosti!
Joisin jos olisi. On pitänyt jo viikon ajan käydä hakemassa, jospa tänään.