Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~oOo~~~Keskiviikon HELMInauha~~oOo~~

06.09.2006 |

Huomenta! Aloitetaanpas uusi päivä! =)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tännekin puolelle textiä.

[b]sjt[/b]:llä oli ollut hyviä ultrauutisia, [color=red][b]onnea[/b][/color] niistä! Vai on teille tulossa pikkuinen [color=blue][b]poika[/b][/color].. Oih.. [color=red][size=3]♥[/size][/color] [b]=)[/b]

[b]Mammutille[/b] jaxamista öllön terkan kanssa. Kurjaa ku joutuu tuommosen pässin kanssa asioimaan. Tulee vähän oma th mieleen.. Se kans " lohduttelee" samalla lailla ku o huolia ja murheita + vielä jakelee omia mielipiteitään ehdottomina totuuxina. Oonki ny yrittäny olla ottamatta siihen yhteyttä " turhan takia" . Pähkäilen sitte yxinäni näitä asioita ja stressaan keskenäni.

Omaa [color=pink][b][size=2]( . )[/size][/b][/color] sen verran ett heräsin (taas) aamutuimaan melkoseen selkä-& alavatsasärkyyn, ei kiva.. :( No, josko se menis ohi tässä päivän mittaan. Pitkästä aikaa oon ollu tuntevinani pienen pieniä liikkeitä, toivottavasti on niitä eikä vaa pierua mi' kierii vatsassa etsien epätoivoissaan ulospääsyä.. Meinasin jos tänään tilais ajan siihen 3/4D-ultraan.. =)

Uusia oli taas tullu mukaan, [color=green][b]tervetuloa[/b][/color] mukaan minunkin puolestani! =)

Jaahans, aamukahvi kutsuu. [color=purple][b]Päivänjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja![/b][/color]

Maaret(ti) & örppänä [color=red][size=3]♥[/size][/color] (rv18+5/19+3)

Vierailija
2/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en kerinnyt lukemaan koko pinoa ja yhteisön puolella pikaiseen kertoilin ultra kuulumisia, kun oltiin eilen siinä viimeisessä rakenneultrassa jonka kaupunki tarjoaa. Ei olla ajateltu mennä yksityiselle puolelle 3/4D ultraan, kun sukupuolikin on jo selvillä :)

Eilinen ultra meni hienosti ja uutisetkin oli iloisia, potra ja virkeä poika siellä kellui. Tekemässä oli vasta alkaja kätilö, jolla konkari seurana. Teki ultraa tarkasti ja rauhallisesti ja itsekkin ymmärrettiin siitä aika paljon kun selittelivät juurta jaksaen. Kokeneempi kätilö ihastui sitten jalkoihin ja varpaisiin ja katsel imonta kertaa niitä, sanoikin että on jykevä reisi :) Taitaa mammalle tulla niistä potkujen saapuessa ongelmaa :) Noh ehkä sen kestää kun tietää kuka siellä potkii. Muutenkin kaikki näytti hyvältä, pää oli kuulemma kuin oppikirjasta ja jakasvot näytti minusta ihan ufolta, isot reijät silmien ja nenän kohdalla. Sitten innoistui vielä tutkimaan jäsillään jalkoja ja näyttämään isille ja äidille kuinka sitä nenääkin jo kaivetaan :) Sukupuolikin katsottiin koska etukäteen jo tiedettiin se, muuten eivät olisi jalkoväliin katsonut niin tarkasti. No se niistä :)

Taas töissä ollaan ja koneelta pomppaan aina välillä hommiin.

Uutena asiana oli myös se että vauva kuulee jo kovia ääniä, ja että voi huonosti massussa jos menee konserttiin tai muuhun sellaiseen. Ollaan pikkusiskon (9v.) kanssa menossa Elämä lapselle konserttiin, että voi vauva raasu.

Nyt työn touhuun :9

Ninnu ja Peruna 18+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraa??

Jatkan tätä yxinpuhelua. =)

Ultra-aika tilattu, vajaa kax viikkoo ja sit sinne pääsee. Hui ku jänskättää.. :o :) ;) Hih =) Mitähän sieltä löytyy.. Huisii.. =)

Jaa, kai se täytyy lähtä kotihommia tekemää.

[color=purple][b]Päivänjatkeita jälleen ja hyviä vointeja![/b][/color]

Maaret(ti) [color=green](taas)[/color] & örppis [color=red][size=3]♥[/size][/color] jne. ;)

Vierailija
4/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli [b]Ninnu[/b] ehtiny sit kirjottaa välillä.. =D

[b][color=blue]Onnittelut teillekin ultrakuulumisista/-näkymistä!![/color][/b]

Mä aattelin sen takia mennä sinne yxityiselle ultraan ku meän kunta ei rakenneultraa tarjoo, on vaa se np-ultra. Saapi sitte selvyyden ett onx pikkukaverilla kaik ok.

Mutt nyt [b]----> poissssssss[/b]

Vierailija
5/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, höh ja höh! ;)

Vierailija
6/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on helminauhaan [color=darkblue]poikia[/color] tulossa..

Onnittelut jo etukäteen!

Meillä jännitys tiivistyy, kun tuloksien valmistuminen lähenee ja sit mekin tiedetään kumpi on tulossa.. kolmas [color=blue]poika[/color] vai eka [color=darkpink]tyttö[/color]..!

[color=purple]Mulla neuvola perjantaina ja edessä ihka ensimmäinen (

tässä raskaudessa

) [color=red]♥[/color]-äänten kuuntelu!

Innolla odotan, että pääsee kuulemaan sen hauskan tsuh tsuh-äänen![/color]

*

tosin en uskalla siihenkään oikeestaan luottaa, että th löytäs ne äänet.. on kuulemma pelotellut monet odottajat sillä ettei oo osannu heti oikeesta paikasta kuunnella ja säikähtänyt asiaa itse!

*

[color=crimson]Mua potkitaan nyt muutenkin joka paikassa päähän..

tänä aamuna kävin labrassa,- kun multa tutkitaan jotain periytyvää juttua, mikä aiheuttaa veritukoksia ym.- niin tunnin odotuksen jälkeen pääsin sisälle ja sit sanottiin, ettei tätä voi enään tähän aikaan ottaa..!

Viimeistään puol kaheksan olis pitänyt näyte olla otettuna, mutta ei kukaan ollu viitsiny mulle kertoo!..Ja eiku huomisaamuna uudestaan![/color]

Ai niin, nyt tulikin mieleen, että sinne TAYSsiin piti soitella..

Supparit hävis, joten en oo muistanu soittaa!

mammutti ja Vilppu 16+5/17+2

Vierailija
7/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kärsitään edelleen kamalasta flunssasta ja lääkärikin olis tuossa tunnin päästä. Tää flunssa on niin kummallinen ei ole oikeastaan kuumetta, tosi huono-olo vaan ja kurkku ihan hitsin kipeä ja päätä särkee sekä selän puolelta keuhkoja! No kohta selviää mikä tämän taudin nimi sitten on vaiko ihan pelkkä syysflunssa.

Masussa kaikki kaiketi hyvin, liikkeitä ei vielä tunnu, mutta ei varmaan tunnukaan pitkiin aikoihin niin kun ei tuntunut tokan kaa kohdalla. Silloinkin oli istukka edessä ja liikkeet tuntuivat vasta joskus viikolla 19+ =(

Seuraavaan neuvolaan tuntuu olevan ikuisuus, vasta tämän kuun lopulla. Tosin ei mua niin kauheasti innosta se neuvola, kun ei se täti niin kauhean mukava ollut tai ihan kiva, mutta ei tiennyt oikein mistään mitään.

Ei tässä kummempia, nyt täytyy rientää että ehdin lekurille ajoissa.

T.kolomonen rv 15+3

Vierailija
8/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin tähän päivään..

Eli kun soittelin sinne punktiolääkärille, niin osa tuloksista oli tullut ja oli ihan normaalit! Tosin, ei niitä kyllä epäiltykään niskaturvotuksen aiheuttajaksi, mutta kuitenkin..

Vierailija
9/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan ilosemmilla uutisilla, masussa kaikki ok, vauva potkii jo todella kovaa ja eilen katselin sohvalla maatessani mahaa kun pikkuinen siellä jylläsi ja liikkeet näkyy jo ulospäin ;) Autossa ollessa pikkuinen käy potkimaan todella paljon ja punkee itsensä aivan ylös, mahan pintaan. Se ei tunnu kivalta!

Minä lopetin omassa neuvolassa käynnit kokonaan, käyn nykyisin lähimmässä kaupungissa jonne matkaa 35km. Päätöksen tein pari viikkoa sitten jolloin oli neuvola ja itkien sieltä lähdin pois. aikaisemmin olin päättänyt että en sano liikkesitä mitään että ne olen tuntenut, mutta sanoinpahan hölmö silti...neuvolatäti nauroi p*skaiset naurut ja sanoi että usko nyt hyvä LAPSI että sinä et voi niitä tuntea vielä....ja veti paksun viivan neuvolakorttiin! Sen jälkeen alkoikin tekstiä tulemaan, ihan vapaaehtoisestiko halusit elämäsi pilata kun tulee lapsille näin pieni ikäero (1v8kk) vai onko rahasta kiinni? Sanoin että jos lapsilla rikastuisi maallisesti niin silloin varmaan jokaisella naisella olisi 10 lasta, minä rikastun lapsista henkisesti! Ja sitten, voi kun olet noin kauhean nuori vielä ja sitten on kaksi lasta! ( olen 23 vuotias, enkä koe itseäni " kamalan nuoreksi" !!! Ja paljon muuta tekstiä tuli, sydänäänien kuuntelun jälkeen hän vain tokaisi että no, kuuluhan ne sieltä! Tämä henkilö on n. 30 vuotias ja käyttäytyy kuin 70 vanhapiika! Otin laukkuni ja lähdin kävelemään, samalla tein valituksen tästä henkilöstä!

Sovimme sairaalan kanssa että voin käydä siellä neuvolassa, ymmärsivät tilanteen.

Ultra on 51.9. ja silloin saa tietää kumpi äitiä potkii, tyttö vai poika! :)

Toivottavasti muilla ei ole yhtä kauheaa neuvolassa kuin minulla, tällaista en soisi kenellekkään!!!!

Keskiviikko päviän jatkoja hyvät helminauhalaiset!

05(07) ja pikkuinen 18+5

Vierailija
10/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaks yövuoroa ois nyt takana ja ihanaa pari vapaata tiedossa:)

Mammutti- oli mukava kuulla että kokeista ei löytynyt mitään epämääräistä.

Minäkin kävin tänään 4D ultrassa ja kaikki oli kunnossa, pömppis näytteli meille kieltä moneen otteeseen. Ja poika on meillekkin tulossa:) Eli eikun pojan nimiä keksimään. Aina ku keksin jonkun kivan nimen tuntuu että se on jo jollain tutulla käytössä, mälsää, nooh mutta aikaahan vielä on:)

Hammaslääkärillä käyntikin kuulu tän päivän ohjelmaan, kääk kolme reikää löytyi.. Eka reikä jo porattiin, eikä se täti edes puuduttanut, nyt taas muistan miten inhoonkaan hämmäslääkäreitä:))))

Päivän jatkoja..

t. oona+pömppis 18+6

Vierailija
11/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että teit valituksen!!! Ja onneksi voit käydä muualla neuvolassa loppuajan.

Mun kokenut ihana neuvolath sanoi, että on ihan luonnollista, että tuntee jo aikaisessakin vaiheessa liikkeitä, muljahduksia silloin tällöin ja sitten menee taas pitkiä aikoja että ei tunnekkaan. Eikä yhtään suhtautunut mun sanomisiin vähättelevästi.

Ihanaa Mammutti, että sait hyviä uutisia!

Jotain muutakin mun piti kommentoida.... mutta....

Mullakin ns. huonopäivä. Hain pesulasta meidän matot, niin eikös ne olleet pilanneet ne. Olivat laittaneet kaikki matot yhtäaikaa samaan koneeseen -> tuloksella -> kaikki matot on nyt sitten vaaleansinisä!!!!

No, onneksi kaikki matot ovat halpismattoja ja suunnitelmissa ollut, että kun jaksaisi ottaa itseään niskasta kiinni, niin uusia mattoja voisi käydä ostamassa....

Omassa navassa kaikki ok.

Kedelig rv 16+2

Vierailija
12/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Varmaan jostain vanhojenpiikojen v@#tumaisuus-kerhosta!

Menee kyllä ihan yli hilseen noi 05(07):n neuvola-tädin jutut!

Ymmärrän hyvin miksi vaihdoit neuvolaa!..sama on käynyt itellä mielessä, ei tosin ihan noin paha oo mulla n-täti..

Mulla tosiaan hyviä uutisia jonkun verran, mutta pahin, eli kromosomitutkimustulokset on vielä tulematta, joten vielä ei pääse huokaseen!

jos pääsee ollenkaan

nyt lähdettävä kokeileen, pystyykö lenkillä käydä enää ollenkaan, vai loppuko supistukset ihan kokonaan tosiaan..

minä taas

Vierailija
13/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tossa mieleen, että onko kellään tietoa minkä mukaan maksettais sairauspäivärahaa jos työttömänä jäisin nyt sairaslomalle esim. niitten supareitten takia..

Eli maksetaanko se viimesimmän palkan mukaan vai liitonpäivärahan mukaan?

Olis aika kiva jäädä nyt sairaslomalle niin säästyis liitonpäivät äitiysloman jälkeiselle ajalle!

Ja vielä jos sairauspäiväraha olis parempi, kun liitonraha, niin mikäs sen mukavampaa..

nyt pooiiss..

Vierailija
14/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...maanantain ilouutisten jälkeen iskikin kova flunssa ja olen edelleen niin naatti, ettei mitään tahdo jaksaa.

Siis ihmeellisiä terkkatätejä täs maas, onneksi oma on sympaattinen, mutta pistää vihaksi, kun lukee teidän kokemuksia.Yrittäkää jaksaa ja todellakin hyvä, että 0507 vaihtoi terkkaa.

Mammutti80:edelleen pidellään peukkuja ja uskotaan parhaaseen mahdolliseen tulokseen!Ilmoita, kun tiedätte tuloksen ja että kumpi teillä potkiskelee mahassa.

sjt " räkäpää" ja Puuhis 19+1

Vierailija
15/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti alkuun anteeksi, kun en muista mitä piti kommentoida, pää tyhjenee aina samontein kun on viestin lukenut. Pitää vissiin rueta aukaseen toinen ikkuna nii voi lukea niitä viestejä samalla. Mutta kun on niin laiska...

Ainakin oli hyviä ultrakuulumisia, ja ne-kuulumisiakin...? Ja niitä ei niin mukavia ne-kuulumisiakin. Miten tuollainen ihminen voi olla tuollaisessa työssä?!? Mutta niinhän se vaan on, että kun on vakituisen paikan kunnalta/kaupungilta saanut, niin periaatteessa voi tehdä melkein mitä vaan niin ei menetä paikkaa, vaikka ihmiset kuinka valittaa. Näin olen kuullut. Onneksi on kuitenkin vaihtoehtoja, niin voi mennä eri tätille, jos ei synkkaa.

(.) Täällä on taas ilmaantuneet vuosisadan menkkojen alkamista edeltävät tuntemukset. Ihnottavaa :/ Ja kun vielä monta kertaa päivässä tuntuu, että nyt lorahti jotain, niin tietenkin mielessä, että jos se viheliäinen vuoto alkaakin uudestaan. Piti ihan sidekin laittaa varulta. Onneksi on tähän saakka ollut vaan valkkaria mitä lorahtelee. Ja tänään on illasta ollut pitkästä aikaa taas tosi kepuli olo muutenkin. No, oma moka, kun hummailtiin pojan kanssa kaupungilla puoli päivää. Sen siitä saa kun ei malta lepäillä. Mutta jotain hyvääkin: eilen illalla en olisi millään malttanut rueta nukkumaan, kun piti tarkoin tunnustella kun nasu myllersi ja potkutteli pikku-pikku-muksautuksia. Ihanaa =)

kieppuli & nasu 16+3

Vierailija
16/16 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli aika maassa, murehdin taas kaikkea mitä ei pitäis! Kaikki siis hyvin, olen vaan tämmönen pohdiskelija. Mies katteli mahaa ja tuumas että ompas se kasvanu! Kiva kuulla kerrankin noin päin, eilen murehdin sitä kun muut kommentoi vatsan pienuutta. Liikkeitä en oo vielä tuntenu mut ensisynnyttäjäthän normaalisti tuntee rv 18-20. Eli ei huolta. En tiedä onko teillä ollu puhetta ammateista vai onko mulla vaan menny ohi? Eli mitä teette työksenne? Ite oon hoitoalan opiskelija, tarkotus olis valmistua pian. Nyt täytyy häippästä vällyjen alle, flunssa vähän verottaa...

Menier + masuvauva rv16+2