Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaikki kiusaa mua

Vierailija
20.12.2014 |

En oo tehnyt niille mitään, ollu vaan olemassa. Ei ketään voi mun kaveriks pakottaa, mutta haluisin edes olla rauhassa, ilman että joku heittelis kuminpaloilla selkään tai kamppaisi käytävillä, tai haukkuisi fb:ssä huoraks...

Ei niillä edes oo mitään yksittäistä syytä, ne vaan päätti etten kuulu heidän porukkaan. Koska olen uusi, olen läski, olen muualta, minulla on ruskeat hiukset ja nii edelleen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussako sua kiusataan? Varmasti raskasta tulla uutena. Tuommoistahan se taitaa monest valitettavasti olla ja et taatusti ole ainoa. Eikä sinussa ole todellakaan mitään vikaa.

Pelkäävät vaan erilaisuutta ja uutta ihmistä. Tsemppiä sinulle, koita jotenkin asettua heidän yläpuolelleen. Olethan kertonut vanhemmillesi ja onko koulu tietoinen asiasta?

Hyvää joulua sinulle ja toivottavasti onnellisempaa uutta vuotta! <3 Olet tärkeä ja arvokas.

Vierailija
2/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

En osaa muuta sanoa kuin että kerrothan jollekin aikuiselle ja vaadi, että asiaan puututaan.

Mua kiusattiin tosi paljon. Mulla oli ystäviä kyllä, mutta koulussa sain kiusaamisen johdosta aivotärähdyksen ja murtuneen kylkiluun. Kukaan ei todella tarttunut ja jälkeen päin kun ajattelee niin olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus.

Nyt yli 20 vuotta myöhemmin olen kaunis ja tunnettu. Kiusaajat ovat joko kuolleet, vankilassa tai ties missä.

Pyydä apua. Jos ei ensimmäinen kerta tehoa niin sitten seuraava taho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:22"]

En oo tehnyt niille mitään, ollu vaan olemassa. Ei ketään voi mun kaveriks pakottaa, mutta haluisin edes olla rauhassa, ilman että joku heittelis kuminpaloilla selkään tai kamppaisi käytävillä, tai haukkuisi fb:ssä huoraks...

Ei niillä edes oo mitään yksittäistä syytä, ne vaan päätti etten kuulu heidän porukkaan. Koska olen uusi, olen läski, olen muualta, minulla on ruskeat hiukset ja nii edelleen...

[/quote]

Sun pitää hommata toiset piirit. Tai vaikka alkaa oleen joittenkin vähän vanhempien parissa. Todennäköisesti muutosta ei ole luvassa. Kerrot jokaisesta kiusaamisesta, jutusta fb:ssä yms sanomisista eteenpäin ja vaadit, että ne kirjataan opettajien toimesta myös ylös. Kieliminen ei asiaa todennäköisesti korjaa, mutta jos jotain pahempaa tapahtuu niin tietääpä sitten ainakin mistä kiikastaa. Koeta jaksaa. Vielä kerran olet elämäsi herra ja voit haistattaa paskat kiusaajille.

Vierailija
4/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa! Parempaa on tulossa. Muistathan puhua aikuiselle

Vierailija
5/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpommin sanottu kuin tehty mutta jätä tollaset omaan arvoonsa. Tsemppiä!

Vierailija
6/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa AP ilmoitti olevansa lapsi? :D Nyt sitä korkkia kiinni mammat. APlle jaksamisia ja löydät varmasti itsellesi seuraa kun uskot ja jaksat vain. :)

Vierailija
7/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä en mutta lopetan sen!

Vierailija
8/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:35"]

Missä kohtaa AP ilmoitti olevansa lapsi? :D Nyt sitä korkkia kiinni mammat. APlle jaksamisia ja löydät varmasti itsellesi seuraa kun uskot ja jaksat vain. :)

[/quote]

Kiusaaminen toki aikuistenkin parissa voi olla todella julmaa, mutta harvoin saa muotoa jossa heitellään kumipalloilla tai kampitettellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi