Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=27408B]Eilen oli niin kiireinen päivä, etten kerinnyt edes koneen ääreen istahtaa..Tänään pitäis viedä toi vanha kissu colonic-huuhteluun kun ei se kakka tule, vaikka annoin sille eilen vuorotellen parafiiniöljyä ja peräruiskeita. Se on ihan uupunut raukka..Noh..kai se vielä selvitytyy..

Mama ja sairaalan hoitohenkilökunta ovat yhtä pahantuulisia kun rouva ei pääse vieläkään kotiin. Testiä testin perään..Mitään ei tiedetä..Helvetti.

Tänään tais olla kesiksellä ja cactuksella ultrat? Onnea paljon =)

Vaunukeskustelua oli ollut..Mä oon jättäny moiset miehen huolehdittavaksi..Saas nähdä mitä siitäkin tulee. Mutta voin kuvitella just ne vaaleanpunaiset vaunut Auroralle! =)

Möröttimelle tsemppiä lääkärineuvolaan!

Osselle onnea lomasta ja pikaista paranemista!

Essillä oli rakenneultra..mukavaa! =)

Ainakin Ull-Maijille ja pepsille homona nyt suppareita! =)

Burden maman aamukampa on aika hauska =) Ei voi mennä tasan loppuun, eihän? =)

Karssulin kaverilla oli surua. Eipä noissa tilanteissa oikein voi mitään sanoa, ettei tuntuis triviaalilta..Jospa niillä tärppäis pian uudestaan?

Toivottavasti muistin kaikki..Nyt meen suihkuun, että pääsen lähtemään sinne eläinlääkärille. Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille!

t. poppis ja räpsy rv20+0 (rajarajaraja! JEY!)

Vierailija
2/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF00FF]Taas muutaman päivän palstailu tauko takana.. kiirettä pitää, mutta minkäs teet... onneksi nyt kerkiää jopa jotain kirjottelemaan. Lueskelemassa olen pinot pikapikaa käynyt mutta en sitten ole enää kirjoitellut.

uusille tervetuloa joukkoon mukaan, taisi olla sotaleski ja iida-linnea!

Vauvakuume puolella taitaa plussia sadella näin syyskuussa enemmänkin;) Vaan eipä sieltä vielä ole kukaan tänne meidän joukkoon vielä eksynyt!

Ultria oli joillakin tänään, jos en ihan väärin muista..jotkut oli jo käyneet, ihanaa se vaan aina on:)

Vaunu keskustelua oli käyty kovasti.. oli ihanan näköisiä nuo vaunut, joihin olitte linkkejä laittanut:) Meillä ne on jo tiitin huoneessa odottelemassa=)

Plaah, pää on ihan tyhjä. Pitäisi ruveta siivoamaan, ei kyllä ihan kauheeta inspistä nyt olisi, mutta en jaksa kattella noita koiran karvoja enää hetkeäkään.. eikö tuo hauveli tajua, että on talvi tulossa, voisi pitää ne karvat itsellään, eikä pudotella niitä mamman harmiksi pitkin kämppää?? Kouluakin olisi tänää.. mistä ihmeestä saisi inspistä tuohon töissä käyntiin ja kouluun.. on motivaatio täysin 0!!!!

Jep, eipä kai auta muutakuin ottaa imuri siivouskaapista esille ja ruveta imuroimaan:(

heipat kaikille vähäksi aikaa, palailen paremmalla ajalla katsastamaan kuulumisianne tarkemmin!

siru ja tiiti rv 21+1 [/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä meni töissä ja illalla oli vielä yksi meno, joten en edes jaksanut konetta aukaista kun kotiin pääsin. Muutenkin kotona ollessa olen lähinnä sängyn pohjalla. Paha olo on koko ajan enkä ole vielä keksinyt mitään varsinaista helpotusta asiaan. Kaiketi pitäisi olla tyytyväinen, jotta on näitä raskausoireita. Nyt vaan tuntuu, että työt vie niin paljon energiaa, ettei minusta ole täällä kotona mihinkään.

Kovasti odotan ensi viikon loppua. Silloin on eka neuvola ja myös yksityiselle varattu alkuraskauden ultra.

Mulla on iltavuoro tänään, joten on pakko mennä vielä hetkeksi lepäämään ennen suihkuun menoa ja töihin lähtöä.

Mukavaa viikkoa teille kaikille! Ja anteeksi valitus. Kotona en halua kauheasti valittaa, koska kuitenkin niiiiiin kauan toivottu lasta.

t. iida-linnea 7+1

Vierailija
4/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu vissiin nyt viikon tauko tähän palstailuun.. Voimat on ihan loppu kun kotonaki pitäis tehä kaikenmaailman siivoukset ja kokkaukset ja koiranulkoilutukset.. Siis KAIKKI alkaa käymään jo työstä. Eikä loppu aivan vielä häämötä.. :(

Iiih... Miten ihmeessä sitä jaksaa vielä 3 kuukautta..?

Sen verran pääsin kärryille että Tintarella ja jmi82 olivat jakautuneet.. Onnea heille pikkunyyteistä!

Ull-maj ja pepsis jo aivan loppusuoralla! Mihin se aika katos?? No hirmuisesti kuiten suppareita teille!

Uusiakin oli ilmottautunut, Tervetuloa teille! Nikkejä en tietenkään muista, lahopää kun olen :) Mutta miksikäs se mooli ei ole vieläkään ilmottautunut meitin seuraan?? Ja taisi siellä vk-puolella olla muitakin plussanneita..

Teillä oli ollut Tampereen-treffit.. *haikailee porojen ja syysmyrskyn keskellä* Meiltä olis tullu vähä turhan paljon kilometrejä sinne että jätän nämä treffailuhommat teille muille :)

Hyih, meillä on ihan kamala ilma.. lämmintä ei oo enää ku 10 astetta ja tuuli on aivan kauhea. Vesisade enää puuttuu. Ruskaki meni jo ainaki meiltä ku tuuli vie kaikki vähäsekki lehet puista.. :( Aloin jo miettimään että joudun ehkä kuitenki ostamaan jonku mammatakin ku eihän täällä tarkene! Ja pipokin joutaa jo kohta päähän :)

Vaunuasiaakin oli ollut :) Niitä on aina ihana miettiä, ja kauniita vaunuja linkkien takaa löytyikin! Me ollaan kai ihan tylsiä ku meillä on tuota tummansinistä vähillä tehosteilla.. :) Mutta muuten meidän tarpeisiin mainiot :)

Mulle tulee tänään hieroja kotiin! Saan puolentoista tunnin kokohieronnan :) Ihanaa! Tulee kyllä tarpeeseen..

Olen nimittäin eilisen ja toissapäivän vaihtanu järjestystä työhuoneeseen ja siivonnut koko huushollin perinpohjin :) Ja sen mukaisesti on nyt paikat ihan jumissa ja eilen on supistellutkin aika kiitettävästi..

Ja taas lupaan että yritän ryhdistäytyä tämän palstailun suhteen, vaikka tiedetäänhän se kuinka siinä taas käy :) Kumma homma ku kotona kumminki on kaikki päivät, niin luulis vähä olevan aikaa kirjoitellakin.. :)

Mutta vilkutuksia kaikille!

fio rv 28+2 (ei oo pitkä aika ku alkaa viimonen kymppi..)

Vierailija
5/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Iida-linneaa, nyt se pahoinvointi on iskenyt suhunkin! Mun mielestä saa valittaa vaikka takana olisi rankkakin taival, koska ei se raskaus marttyyriasenteella paremmaksi muutu :) Miehuksen voi tietty olla vaikea ymmärtää, että noinkin ihanaa asiaan liittyy myös ikäviä puolia. Kyllä ne miehet joidenkin asioiden suhteen pääsee vähän helpommalla!

Sirulle jaksamista töiden ja koulun kanssa. Mulla kyllä kymppimotivaatio luentojen suhteen, mutta työt vähän tökkii - eikä aina niin vähääkään... Onneksi niitä on vain 2-3 vuoroa viikossa, ja aion kyllä pyytää saikkua jos alkaa sekin vähä tuntumaan liialta.

Poppikselle ja kisulille jaksamista! Toivottavasti toisen suoli rauhoittuu pian...

Mun pitäisi lähteä penkomaan häkkivarastosta talvivaatteita esiin. Muuton yhteydessä tuli fiksusti kasattua ne vaatesäkit kaikkein perimmäksi varastoon, ja päällä on kaikki painavat laatikot... Siinähän sitten pengon.

Ja tänään illalla mennään Stadikalle kannustamaan Suomi vähintäänkin tasapeliin Portugalia vastaan! Muhku saa taas hirveän hepulin siellä möykässä - mutta hyvä on pienen tottua, kun jalkapallohullut vanhemmat tulee raahaamaan sen jatkossakin maajoukkuepeleihin... (Kuulosuojaimet tosin kulkee sitten mukana, kun on minkä päälle ne laittaa :))

Kandi & muhku 23+6 (huomenna taas joku riskiraja takana, vai mitä..?)

Vierailija
6/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä väsymys ja tukkoisuus tulee? Ihan kuin huppu päässä menis, niin on tämä akka tokkurainen. *Ymh!* =S Sänky vaan huutelee koko ajan. No, ehkä sitä voi aina joskus näitäkin päiviä viettää - vielä kun voi. Nukkumisesta tuli mieleeni, että näin viime yönä unta, että sain tekstiviestin, jossa mun ex-mies muka kertoi järkänneensä mun luokalle luokkaretken ensi syksyksi Leville. Ja sitten viestin lopussa oli, että kaikkee ei kannata uskoo, jos liian hyvältä näyttää ja monta hymiöö perässä ja allekirjoituksena Poppis! ;o) Että sellaista käytännönpilaa... Vähänkö nauratti, kun heräsin. =D

Eilen illalla käytiin moikkaamassa kummipoikaa ja se kaksoisveljeä ja muuta perhettä. Siis voi taivas, kuinka paljon ääntä ja liikettä lähtee kahdesta puolitoistavuotiaasta. Ihan paras oli, kun ne alkoi ajaa rinkiä sisällä sellaisilla potkuteltavilla poliisimopoilla. Eii siinä voinut kuin nauraa ja tuskitella, että koska ne törmää, sillä menivät tietysti vastakkaisiin suuntiin kauheen pärinän saattelemina. Vahempanasa kehottivat nauttimaan tästä ajasta, kun vielä on hiljaista... =D

Tänään ois tosiaan pankkipäivä. Laina, mitä me mennään hakemaan, ei ole ihan mahdoton, sillä mun vanhemmat myy sen talon meille ihan kohtuuhintaan, kun se kuitenkin jossain vaiheessa ois mulle tullut perintönä. Eli sillä saralla tuskin tulee mitään ongelmaa. Vähän vaan jännää, että kun mulla on tästä nykyisestä kämpästä vielä jonkinverran lainaa ja haluaisin tämän kuitenkin pitää ja pistää vuokralle (vuokratulot kattais sen lainan hoitokulut), ja miehelläkin on autolaina, niin nouseeko lainan määrä yhteensä pankin mielestä liian kovaksi. No, jäätäis kyllä edelleen alle niiden lainojen, mitä tuolla etelänpänä asuvat joutuvat ottamaan. Saa nähdä, mitä sanovat. Ja täytyy varmaan kyllä kilpailuttaa vähän pankkeja, josko sais jostain paremmat ehdot kuin omasta pankista. Kerron kyllä sitten, kuinka käy.

Bejpi, olipas sulla nopeeta tuo tämän kylän Kelan toiminta. Olipas hyvä, että sinne soitin. Toivottavasti meidänkin pakkaus jo tällä viikolla saapuis! Hienoa, ett kaikki kunnossa ultrassa!

Toivottavasti poppis saat kisun kuntoon ja mamakin vois kyllä parantua! On nuo ikäviä juttuja. Ja onnea puolenvälin saavuttamisesta!

Nyt ei taas irtoo enempää. Eilen jo sanoin, että palaan myöhemmin, mutta se jäi. Ehkä tänään kuitenkin kurkkaan myös tuonnempana... Voikaahan hyvin!

-Amy ja EkaVekara, rv 32+6

Vierailija
7/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis; Onnea puolivälin johdosta!

Vai on Sirullakin siivouspäivä, mä yritän epätoivoisesti raivata tilaa Ahaan tavaroille kaapeista ja laaitkoista järjestämällä ja hävittämällä omia romuja mahdollisimman tehokkaasti. Miten ihmisellä voikin olla kamaa niin paljon... ja taatusti sitä tulee koko ajan lisää vaan, että pakko tehdä raakaa karsintaa vaan välillä :)

Fio: kiva pitkästä aikaa kuulla pohjoisen kuulumisia! Vai meinaat ettet lähde treffaamaan muuta joukkoa Tampereelle tai Hesaan ;) No, ehkä ihan ymmärrettävää! Tehdään sit omat treffit sinne pohjoisen suuntaan, mä ainakin tuun Pyhälle ennemmin tai myöhemmin kun vanhuksilla on siellä mökki. Harmittaa, kun kesä jotenkin meni niin kaikessa hää yms tohinassa, ettei ehditty ollenkaan siellä nyt kesällä käymään. Seuraavaksi sitten varmaan vasta joskus kevätpuolella lähdetään ja otetaan Ahaa mukaan tietysti :)

Amy; sitä " unitautia" taitaa olla liikkeellä ;)) Eilenkin torkuin kahteen otteeseen päikkäreitä, tänäänkin jo melkein, mutta aamupäivä on mennyt OAJ:n lakimiehiä tavoitellessa... Kun se mun virka-asia menee seuraavaksi hallinto-oikeuteen... Sain sentään pari lakipykälää, joihin kannattaa vedota.

Niin, ja se pankkien kilpailutus todella kannattaa, mekin saatiin lainatarjouksia hilattua ekasta tarjouksesta vielä selvästi paremmaksi, kun viitsittiin vähän kiertää ja kysellä. Omakotitalosta täälläkin haaveillaan! Jospa ens kesnä löydettäis sopiva ja päästäisiin remppaamaan " unelmakämppää" (nyt ollaan pari vuotta asuttu tässä ja koko ajan jotain rempattu...)

Jeps jeps, Ahaa on tänään muistutellut itsestään mukavasti aina välillä :) Tässä aamupäivällä tuli mullekin taas kerran mieleen, että ihan oikeesti meille tulee tänne kohta asumaan pieni ihminen, jonka kanssa ois syytä tulla toimeen ja opetella tietämään mitä se tahtoo... HUI! ;)) Onneks mä oon yleensäkin hirveän huono stressaamaan mitään etukäteen, " kyl se siit sit" sano turkulaine... ;)) Eli siivuosprojektit jatkukoot!

t. Ope + Ahaa rv 33+2

Vierailija
8/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan ukon kanssa myös sinne matsiin =D Akselia ei tosin vielä oteta mukaan... toivottavasti ei sada... =/

Vierailija
9/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on uskomatonta, että kuinka muutamassa päivässä olo voi muuttua näin kamalasti... Tähän mennessä rakaus on sujunu on ihan hyvin ilman suurempia " ongelmia" tai vaivoja, mutta nyt sitte muutaman päivän sisään kaikki on toisin.. =/

Öisin supistelee, päivisin supistelee. Asennon vaihto kyljeltä toiselle sattuu! Kun pitää nousta yöllä vessaan, ni itku meinaa päästä kun tekee niin kipeetä... ja menee ikuisuus ennen ku pääsen edes sängynlaidalle istumaan. Muutenki sängyssä ollessa oon ku hylje kuivalla maalla... =)

Päätä on särkeny sieltä sunnuntaista asti, mutta tänään enempi ku aikasemmin... Tänään oli jopa taas niitä hopeisia pilkkujuttuja näköpiirissä tossa aamusella. Niitä ei oo ollu moneen aikaan. Ja se sai miettii, että olisko sittenki pitäny vaan soittaa sinne neuvolaan maanantaina, eikä odottaa huomista. Huomasin eilen, että varpaatkin on vähän turvoksissa...

Mahan raskausarvetki pahenee päivä päivältä. =( Argh. Ja muutenkin on semmonen olo, että ei tuo ukkokaan kohta enää musta tykkää kun oon ihan kömpelö ja raihnanen.

No joo... mutta siinä tärkeimmät valitukset. =D Enpähän oo tainnu aikasemmin vielä näin paljoo valittaakaan... joten suotakoon tää mulle tän kerran?! Joohan? :D :D

Sänky vetää jälleen puoleensa, vaikka puoltoista tuntia sitten nousin/heräsin... Taidan käydä pitkäkseen, jos se vähän auttais tohon päänsärkyynkin.

MUKAVAA PÄIVÄÄ ENSKOILLE!!!

Burde ja pannari 36+3

Vierailija
10/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi suppareita Ull-maille ja Pepsikselle! josko kohta saisitte oman tuhisian syliin :))

Poppiksella täydet 20, ONNEA! Sulla on mamma vielä sairaalassa, toivottavasti pian pääsee kotiutumaan. Ja kisukin pipinä, eläinvauvat (mulle ne on kaikki vauvoja) on ihanía, niillä kun on ihan samoja vaivoja kuin meilläkin :) toivottavasti ei kuiteskaa tule noin vaikeaata ummetusta kellekää meistä :)

Täällä oli " siivousintoilijoita" vaik ei ehkä niin innokkaita. Tsemppiä siihe hommaa. Meillä ikkunaremppa alkaa olla loppusuoralla, tehdään aina kesällä joku ikkuna valmiiksi...hiotaan ja maalataan..huh huh!

Fiorella - poroille terkkuja! Siitä on aikaa ku viimeksi olen Lapissa ollut. Silloin tuli viihdyttyä jokivarressa taimia narraamassa yötä päivää :)

Amylle voimia väsymykseen! Johtuuko se vaan tosta ikävästä syysflunssasta!! Kiva kun saatte laina-asiat hoidettua ja muuttaa uuteen kotiin !!

( . ) tänään olin neuvolassa ja kaikki arvot kohdallaan. Hemppa noussut sitten viimekäynnin 121->133 !! Josko sitä on vaan syönyt terveellisemmin, olen kyl jo kuukauden päivät nauttinut multitabseja.

Paineet hyvät ja syke 140-150. Hippis oli eilen tosi aktiivinen, niin kovasti tunsin sen liikkeitä, ei meinannut illal mitenkään rauhoittua.

Enskiksille mukavaan keskiviikon jatkoa!

Mykis ja Hippis 18+5

Vierailija
11/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli hyvin! Nyt voi taas täysin siemauksin nauttia raskaudesta ja palkita itsensä jotenkin. AJattelin antaa itselleni luvan penkoa omia vanhoja vauvanvaatteita, joita haluaisin ottaa sitten omalle vauvalleni käyttöön...

(Viime neuvolan jälkeen kävin shoppailemassa pikkuisia vaatteita...)

Eli pikkuinen oli 30.3mm, ultran mukaan rv 9+5.

Siellä se köllötteli ja huiskutteli äiskälle... :) Tuli aika huikeen hieno fiilis!!

Nyt päästiin sitten punnitsemaan minut ja ottamaan verikokeita.

Ja sain lappusia, lippusia ja VAU-kirjan odotuskirjan... Niitä sitten vain lukemaan ja täyttelemään. Seuraava kerta onkin tasan 4 viikon kuluttua.

Mutta nyt on pakko tehdä vähän töitä, kun tässä vauvahulinassa on mennyt jo jokunen tunti...

Cactus rv 10+0 Onnesta soikeena!

(en halua vielä vaihtaa viikkoja viimeisimmän ultran mukaiseksi, kun ero oli niin mitätön)

Vierailija
12/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Burde-raukkaa, toivottavasti olo piakkoin helpottaa! Soita ihmeessä neuvolaan ja kysy noista oireista, ei ne pilkut silmissä kuulostaneet kovin hyvältä!

P-Milli, mä yritänkin sitten bongailla pelissä sellaista sun näköistä mammaa! Varmaan tosi helppoa, kun katsomo täynnä porukkaa ;)

Cactuksella helpottunut olo neuvolan & ultran jälkeen, muistan kyllä tunteen! Milloin sulla on np-ultra, vai oliko tuo jo se?

Amylle peukut pystyyn pankkikierrokselle! Itse olin aivan paniikissa, kun tätä lainaa neuvoteltiin. Sain vielä omasta pankistani tosi nihkeää palvelua ja korkean marginaalin, mutta onneksi miehen käyttämässä pankissa meitä kohdeltiin ihan potentiaalisina lainansaajina. En siis kadu pankin vaihtoa yhtään!

Omaa napaa: bongasin juuri ensimmäiset raskasarvet alavatsasta! Iiks! Ei ole tainnut rasvailut tepsiä ihan niin hyvin kuin toiveikkaasti ajattelin alkuraskaudessa... Onni onnettomuudessa, että toistaiseksi jurmut ovat juuri siinä mistä en normaalisti ikinä lihoa, eli suoraan tuossa keskellä alavatsaa. Tiedänpähän ainakin, että ne ovat puhtaasti tämän raskauden aikaansaamia, toisin kuin reisien ja peffan " vararavinnosta" johtuvat vanhat arvet :) No, tällaista tämä on, ei kauheasti yllätä. Kyllähän se maha on jo aika paljon venynytkin...

Kandi & muhku 23+6 edelleen

Vierailija
13/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=27408B]Mun pitäis keksiä hautajaiskukkien korttiin joku värssy tai teksti tms. huomisaamuksi. Miehen mummi siis kuollut ja sairasti pitkään kivuliasta syöpää...Löysin tällaisen veljesten luettavaksi:

" Kun tie on vaivalloinen ja askel väsynyt-en enää vastaan sano, en lisää matkaa ano. Kun kutsu kuuluu-lasken sauvani ja lepään nyt."

Mitä mieltä? Mä oon vaan kerran elämässäni ollut hautajaisissa ja sekin joskus 20 vuotta sitten..Oisko jollain jotain parempaa värssyä tahi jotain? Mä oon jotenkin niin väsynyt, että paruin tostakin 5 minsaa eli ehkäpä oma harkita ei pelaa?!

Tällä haavaa ei muuta..

t. väsy poppis

Vierailija
14/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla-Majlle ja Pepsille suppareita, jotta saataisiin lisää ensikoita maailmaan :) Ja siis niitä synnytystarinoita :) (oma lehmä ojassa)

Kandille mukavaa jalkapallo iltaa.. Olis tehnyt täälläkin kovasti mieli mennä peliä seuraamaan, mutta jonkun se on töissäkin oltava.

Burde: käy ihmeessä lääkärillä näyttämässä itseäsi. En halua pelotella, mutta raskausmyrkytyksen oireilta noi vaikuttaa... Toivotaan kuitenkin, että kaikki on kunnossa ja säryt on vain väliaikaista.

Mykiksellä ja Cactuksella oli iloisia neuvolakuulumisia. :)

Poppikselle jaksamista ja värssy on varmasti tarpeeksi hyvä. Oon täällä töissä ja valitettavasti ei ole mukana mitään ehdotuksia.

ON: Odotan taas huomist neuvolaa kuin kuuta nousevaa. pääsen valittamaan hiukan näistä supisteluista ja selkäkivuista yms. Ja tietysti kuulemaan toukan sydänäänet :)

Mukavaa jalkapallo iltaa

heidi <3 Toukka 30+3

Vierailija
15/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandin oli joutunut raskausarpien yllättämäksi, kurjaa. Toivotaan ettei koko maha joudu arpien hyökkäyksen kohteeksi.. Vaikka eiköhän ne ajan myötä vaalene, ja kuuluu asiaan :) Onko äidilläsi tullut raskauksista arpia? On kuulemma hyvin usein periytyvää millainen kudostyyppi on. Omalla äidilläni ei arpia ole tullut (vaikka toinen raskaus kaksosraskaus), eikä täälläkään näy, ainakaan VIELÄ.. Reisissä ja rinnoissa kylläkin on jotain vanhoja arpia murrosiän jäljiltä.

Cactukselle oikein paljon onnea hyvien ultrakuulumisien johdosta! Nyt vain nauttimaan raskaudesta! Mykikselläkin oli hyviä neuvolakuulumisia :)

Burden olohan on mennyt tosi kurjaksi.. Toivotaan että vointisi helpottaa! Nuo hopeiset pilkut silmissä päänsärkyineen ja turvotuksineen ei kyllä kuulosta kovin hyvältä. Onneksi pääset huomenissa jo neuvolaan. Tulehan sitten kertomaan kuulumisia! Jaksamista!

Ope, mäkin aina välillä oikein havahdun siihen, että meillehän oikeasti tulee pikkuihminen, ja se on ihan avuton ja meidän vastuulla, iiks..!

Miten ihmeessä sitä osaa hoitaa? Varmaan oon soittamassa äidille joka välissä että mitämänytteen.. Mutta pääasiassa en kyllä jaksa myöskään stressata tuollaisilla asioilla, eiköhän se luonto tikanpojan puuhun nosta (vai miten se sananparsi menikään.. :)

Amylle tsemppiä lainanhakuun! Vai oli kaksospojat pitäneet kovaa elämää :) Mun sisaruksethan on kaksoset (tyttö ja poika), ja muistan kyllä minkälaista vilinää meillä oli kun pikkuiset oli taaperoiässä.. On oikein videokuvaa siitä kuinka kaksi parivuotiasta pistää sisustusta uusiksi jos jonkinlaisia kolttosia keksien. Välillä meilläkin juostiin ja ajettiin rallia ympäri taloa niin että ihme ettei mitään pahempaa koskaan sattunut :)

Kandille ja Pikku-Millille hauskaa futisiltaa!

Fio, se on totta että kotityöt alkaa käymään koko ajan vaan enemmän voimille! Mitenkähän sitä jaksaa sitten loppuvaiheessa. Hui, onpas teillä siellä pohjoisessa jo todellinen syksy! Täällä meilläpäin on tällä hetkellä ainakin melko lämmin sää ulkona, ihan tarkenee lyhkähihasella ja melkein kuuma tulee.

Iida-linnealle jaksuja pahoinvointiin! Koitahan jaksaa töissä. Kyllä se vointi siitä vielä helpottaa..

Sirulle myös jaksamista, täytyy kyllä hattua nostaa jos jaksat käydä töissä ja lisäksi vielä opiskellakin! Ei varmasti helppoa.

Poppis, toivotaan että mama pääsee pian sairaalasta ja vointi kohenee!

Ja toivottavasti kisun olokin helpottuu!

Jaahas, nyt täytyy alkaa pikku hiljaa valmistautua, perhevalmennus alkaa viideltä. Tänään puhutaan synnytyksestä, jes!

Viipero & Kaapo rv 31+2

Vierailija
16/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiii,täällä jännätään taas loppusuoralla olevien puolesta:) Ihanaa:)

Meidän neiti kävi taas tänään neuvolassa ja painoa olikin jo komeat 4700g,pituutta 54cm..pullea poskinen tyttö:)

Käytiin samalla reissulla lastentarvikkeessa ihan huvikseen ja hitto,mä sorruin ostamaan ne vaaleanpunaiset city crossit joista täälläkin on näköjään ollut puhetta..no eipä siinä muuten mitään mutta ostin jo odotusaikana brion kombit!!! Ei voinu mitään kun tuo on mun lempiväri..

kaksia vaunuja ei tietty tarvita joten mainostan nyt täälläkin että meillä ois myynnissä n.vuoden vanhat brion kombit, värinä musta/beige..ovat kuin uudet ja todella hyvät vaunut, itse ostin ne käytettynä, ovat olleet yhdellä lapsella vajaan vuoden, meillä niitä ehdittiin käyttää neljän lenkin verran.Takuu on voimassa.Mukaan tulis vielä hyttysverkko, hoitolaukku ja sadesuoja ja hintaa 450e.

Queen ja Liia 4viikkoa

Vierailija
17/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan oikein hyvällä tuulella ja haluan jakaa sitä myös teille muille! Täältä lähtee nyt oikein ropisemalla hyväntuulen säteitä enskoille ympäri Suomen ~~~~~

Poppiksen äiti on voinut huonosti :( Toivottavasti mamma siitä paranee ja syykin sairasteluun selviää. En kyllä yhtään ihmettele, jos äitisi on huonotuulinen -se sairaalassa oleminen on tosi tylsää ja hermoille käypää. Parempia vointeja siis äidillesi ja myös sille teidän kisu-herralle!

Niin ja onnea puoliväliin pääsemisestä :) Ja tuohon sinun toiseen viestiin sen verran, että tuo värssy kyllä mielestäni sopisi tuollaiseen tilanteeseen. Jos sitä ei ole kuitenkaan pakko päättää nyt, niin menehän lepäilemään ja mietit sitä värssyä myöhemmin.

iida-linnealle tsemppiä alkuraskauden oire- ja hormoonimyrskyihin! Keräsin juuri eilen vanhoja viestejäni talteen (kokoan niistä odotuspäiväkirjan) ja muistelen kirjoittaneeni, että alkuraskauteenkin pitäisi saada joku loma, että saisi rauhassa olla raskaana. Itse kärsin myös pahoinvoinnista ja kovasta väsymyksestä ja töissäkäyminen tuntui ajoittain ylivoimaiselta. Jossain vaiheessa olinkin muutaman päivän saikulla ja siitä se olo sitten helpottui. Niin ja saa valittaa -meidän vaavi on saanut lapsettomuushoidoilla alkunsa ja on aivan mahdottoman toivottu. Silti minusta supistukset ja selkäkivut tuntuvat ikäviltä, mutta kyllähän ne jaksaa tuon lapsosen eteen ja varsinkin kun saa välillä purnata täällä ;)

Fio: Hellitähän vähän jo tahtia! Minä olen ainakin monen asian suhteen jo hellittänyt ja siirtänyt esim. kotitöistä vastuuta miehelle. Meillä mies ei ole ollut ikinä erityisen innostunut kotitöistä, mutta nyt on tehnyt niitä ihan mukisematta ja minusta hyvä, että on oppinut niitä tekemään. Koko perhe jaksaa ja voi paremmin, kun töitä tehdään yhdessä ja vastuuta jaetaan.

Amy: Mulla oli sitä flunssaa viime viikolla ja se väsytti aivan hirveästi. Nukuin 10 tunnin yöunien lisäksi 2-3h päiväunia ja silti vaan väsytti. Nyt on jo olo parempi ja toivon, että sullakin flunssapöpöt tajuavat vaihtaa maisemaa ;)

Burden olo kuulostaa tosi kurjalta :( Toivottavasti ei olisi raskausmyrkytystä bd Yritähän lepäillä ja saada olo paranemaan!

Cactukselle onnittelut hyvin sujuneesta ultrasta! Nyt vaan rauhallisin mielin eteenpäin :)

(.) Tänään oli siis se lääkärineuvola ja nyt on saikkulupa äitiysloman alkuun saakka :) Huh, kun helpotti! Paikat on edelleen tiukasti kiinni ja lääkärin mukaan saan jopa liikkua oman voinnin mukaan, etten mene ihan rapakuntoon. Uimaan! Niin ja meidän pikku-Otso oli sitten pyöräyttänyt itsensä raivotarjontaan :) Voihan tuo vielä asentoaan vaihtaa, mutta tietää ainakin, että siellä voi pää alaspäinkin oleskella ;) Kyllä ne minun tuntemukset siitä asennonvaihdoksesta sitten piti paikkansa ja potkut ovatkin nyt pari päivää tuntuneet selkeästi oikealla kylkiluiden alla. Tuo liikkumislupa oli kyllä mulle mieleen ja haaveilen jo lähteväni huomeaamuna pienelle kävelylenkille. En nyt tietysti ala hulluna rehkimään, mutta tiedän ettei supistelut heti vaikuta paikkojen avautumiseen. Voi olla, että tässä vielä tosiaan mennään yli lasketun ajan...

Nyt mies huutelee pullien perään, joten pakkasesta pullat uuniin!

Terkuin,

Mörötin ja Otso rv31+5

Vierailija
18/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kärkeen täytyy nyt korjata sellainen juttu, että ei mulla flunssaa ole, tukkoisuudella viittasin tähän aivotoiminnan täydelliseen jumittamiseen. ;o) Puoli päivää meni sängyn pohjalla, mutta sain mä sentään ruokaa laitettua ja tiskattua. Ja nyt on myös pankissa käyty. Aika vaivattomasti homma sujui ja hyvät ehdot ollaan saamassa. Nyt vaan toivotaan, että porukoitten tarjous menee läpi. Jännäksi menee! Ja mulla tosiaan on tässä vuosien varrella ketynyt kokemusta näistä lainajutuista moneen kertaan ja täytyy kyllä sanoa, että nyt oli ihan parasta palvelua ja muutenkin jäi hyvä fiilis.

Ope, toivotaan, että virka-asia hoituu - vaikkakin sieltä oikeusteitse! Onneks OAJ:lla on tosi pätevät lakimiehet.

Vitsit sentään tai oikeestaan ne taitaa olla vähissä burdella, kun tuollaista oloa pitelee. Josko ne huomisessa neuvolassa sulle löytäis helpotusta!

Kandi ja pikku-milli, kertokaahan tunnelmia futismatsista!

Mykiksen hemppa oli noussut upeasti! Voi kun munkin rautakuuri auttais...

Cactus oli jo paremmalla mielellä. Hienoa, että masussa kaikki hyvin!

Poppikselle voimahalaus! Tuo värssy vaikuttaa oikein sopivalta.

Heidille toivon mukavaa neuvolakäyntiä! Olisipa täti siellä kuuntelevalla ja ymmärtävällä tuulella. Kerrohan sitten, kuinka kävi.

Vai että viiperolla oman perheen kokemusta kaksosista. Olikos muuten ihan varmaa, ettei teille oo kahta tulossa? ;o)

Oon mä kuullut vaikka minkälaisista heräteostoksista, mutta kyllä queen veti huiput! Mutta hienot kärryt hankitte, kurkin niitä auroran linkkejä meinaan eilen. Kyllä niillä kelpaa Liiaa kärräillä... =)

Möröttimelle onnea saikusta, jos niin voi sanoa (?) mutta siis hienoa, ettei tartte lähteä töihin enää stressaamaan. Ja nyt voi tosiaan keskittyä itsen ja otson hoivaamiseen.

Nyt lähden kävelemään ja moikkaamaan äippää ja isää. Eli huomiseen likat!

-Amy-

Vierailija
19/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies treeneissä ja mä koitan täällä kotona vähän jotain saada tehtyä. Koiruuskin on poissa kun isäni soitti päivällä, että on hakenut koiran yökylään ja palauttaa sen huomenna. Se hössöttää kuin lapsenlapsesta, ja nyt niillä on sit yhteinen vapaapäivä huomenna:=) Tän siitä saa kun antaa vara-avaimet vanhemmille, on koirakin hävinnyt kun kotiin tulee!!

Heidi, minkä väriset city crossit tuli? Siis onko teillä irrotettava ja erillinen city koppa, kun meille tulee kovalla kopalla vaunut, mutta koppa laitetaan siihen ¿istuinosan ollessa aivan makuuasennossa¿ päälle vaan. Oli valittavana pehmeä ja kova koppa sinne sisään.

Napnap, kiva kuulla että ollut hyvät vaunut. Onko teillä kääntyvällä aisalla vai tavallisella? Kun me otettiin tavallisella, kääntyväaisainen malli oli niin raskaus työntää toisinpäin.

Lara, Eikös se City koppa ole se erillinen, mikä naksautetaan oikein kunnolla paikoilleen siihen, meillä siis kova koppa mutta laitetaan vaan vaunuihin sisälle. Ei irroteta mitään. Oli siis valittavana joko pehmeä taikova koppa, niin kuin heidille mainitsinin. Olenkohan ihan pihalla mitä olen ostanut?!?!

Poppis joko kävitte lekurissa kissan kanssa? Ja toivottavasti mama voi jo paremmin:=)

Burde, Voi sua:( Koitahan jaksaa vielä viimeiset ajat sen masun ja olotilan kanssa. Osaan kyllä kuvitella, ettei tossa vaiheessa enää niin herkkua ole kun perusjututkin alkaa olla jo vaikeita tehdä.

Mutta nyt iltapalaa laittamaan, Illanjatkoja!

Aurora rv 15+5

Vierailija
20/21 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille siis tulee sellainen malli, että se koppa on täysin erillinen. Elikkä ratasosan käyttöä tarvitaan vasta paljon myöhemmin.

Kopan värit oli melkein kaikki jo menneet, eli kopasta tulee harmaa/musta. Sitten tuo ratas osa on limen värinen. Olisin kovasti tahtonut myös kopan limenvärisenä, mutta ne oli jo kaikki menneet... nyyh...

Heidi