Voitteko ihmiset noutaa pakettinne automaateista?
Ärsyttää, kun aina lähin automaatti on täynnä. Itse noudan melkein aina saman päivänä pakettini tukkimasta lokeroita. Saisi olla säilytysaika huomattavasti lyhyempi, niin kaikki hakisivat pakettinsa nopeasti. Joulukiireet vielä tulossa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys olisi ilmeisesti pitänyt olla "voisitteko".
Kyllä, se oli pääasia.
Totta, ärsyttävää vetkuilua, ainakin kaupunkialueella missä matka automaatille on lyhyt. Maaseudulla eri juttu.
Jos automaatit ovat jatkuvasti täynnä, niitä on liian vähän. Pakettien noutoaikaa ei voi lyhentää, koska esim. pikkumatkat, sairastumiset estävät pakettien hakua heti.
Hakisin paketin heti tunnin - parin sisällä ilmoituksesta jos se joskus tulisi sinne minne olen sen tilannut. Olen jo lakannut käyttämästä minulle sopivinta pakettiautomaattia koska yksikään paketti ei ikinä löydä sinne vaan ne viedään jonnekin hevon kuuseen hankalan matkan taakse. Nyt tilaan omassa asiamispostissani olevaan automaattiin. Eivät ne sielläkään koskaan päädy automaattiin, mutta onneksi ne jätetään sentään SEURAAVANA ILTANA samassa paikassa olevaan asiamispostiin. Sieltä on helpompi hakea kuin nuo aikaisemmat tapaukset.
Voisiko Posti toimittaa paketit siihen toimipaikkaan, johon ne on tilattu? Tämä ei ole suuri ongelma maalla, jossa ei edes ole noutopaikkoja kovin monta etäällä toisistaan, mutta kaupungeissa voi mennä vaikeaksi. Ehkä se paikka onkin tunnin matkan päässä, vaikka kilometrejä ei ole sen enempää kuin maalla.
Ei pitäisi olla vaikea laittaa lisää lokeroita sinne, missä niitä ei riitä vaan pitää viedä eri paikkaan.
Minä tilaan tiettyyn noutopisteeseen, koska käyn siellä muutenkin lähes päivittäin. Paketit päätyvät kuitenkin muihin paikkoihin, ja kiireessä en ehdi tai muista hakea, kun on niin poikkeuksellinen paikka, missä en muuten koskaan käy. Haen sitten vasta viikonloppuna, kun elämä ei ole niin aikataulutettua kuin arkena.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Posti toimittaa paketit siihen toimipaikkaan, johon ne on tilattu? Tämä ei ole suuri ongelma maalla, jossa ei edes ole noutopaikkoja kovin monta etäällä toisistaan, mutta kaupungeissa voi mennä vaikeaksi. Ehkä se paikka onkin tunnin matkan päässä, vaikka kilometrejä ei ole sen enempää kuin maalla.
Ei pitäisi olla vaikea laittaa lisää lokeroita sinne, missä niitä ei riitä vaan pitää viedä eri paikkaan.
Varmaan toimittaisivat, jos ihmiset eivät makuuttaisi pakettejaan pitkiä aikoja. Voisi olla paketin säilytys maksullista, niin motivoisi ihmisiä huolehtimaan noudoista ajallaan.
Minä käyn noutaa samana päivänä.joudun itse usein hakemaan paketin yli 10km eestaas päästä pyörällä. Se ei mahtunut pakettiautomaattiin.
Tässä kohtaa voin olla syyllinen. Mutta odottakaa! Kerron! Paketti on tulossa. Pieni paketti. Luulen, että mahtuu postiluukusta, mutta en tiedä. Voi myös olla, että posti haluaa allekirjoituksen. Olen tulossa mökiltä kotiin vasta viikonloppuna, joten pyydän anteeksi.
Jo kolmatta kertaa automaatti ei toimi ja jouduin postiin soittamaan. Paketin saaminen venyy. Enkä ole ollut ainoa, jolle näin käynyt. Yritän välttää automaatteihin tilaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys voi varsin hyvin olla myös "voitteko", koska siihenhän vastataan esim. "en voi juuri nyt, koska meillä on vain yksi auto ja puoliso lähti sillä juuri töihin". Tai "en voi, koska paketti on viety 300 km päähän kotoa ja odottelen, että posti palauttaa sen oikealle reitille".
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn noutaa samana päivänä.joudun itse usein hakemaan paketin yli 10km eestaas päästä pyörällä. Se ei mahtunut pakettiautomaattiin.
Käyn noutaa?
Onko vastaavasti myös menen hakea tai tulen käydä?
Haen aina samana tai viimeistään seuraavana päivänä, paitsi jos paketti menee jonnekin hevonkuuseen. Sitten pitää näin autottomana sumplia milloin ja miten paketin haen. Usein tilaankin paketit kotiinkuljetuksella, se on aina pelittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä maalla on kaksi noutopistettä. Toinen paikassa, jossa aukioloaika on 9-16.30 ja pakettiautomaatti Salessa, joka on auki 6-23. Tilaan työssä käyvänä pakettini tietenkin tuohon automaattiin, mutta se ohjautuu lähimpään vapaana olevaan paikkaan eli tuohon joka on auki 9-16.30.
Posti voisi tosiaan toimittaa mihin tilataan sillä olen tilannut myös paikkakunnalle, jossa olen töissä mutta arvatkaa mihin paketit toimitetaan?
Ja mitä tulee tuohon lokeroiden lisäykseen äärestä harvassa paikassa on tilaa kasvattaa niiden määrää.