Miehen työkaveri antoi miehelle lahjan
Joo mitä vittua mies tuli töistä lahjakassin kanssa. Oli kuulemma saanu työkaverilta. Nyt kävi mies suihkussa ja siellä oli enemmän ystävänpäiväkortilta näkönen ja ili aika imelää tekstiä. Lahjaksi oli saanu suklaata ja hanskat ja kortissa luki että on tehny ne ite hänelle. Mies ei ole ollu vuottakaan tuossa työpaikassa. Onko tällanen ihan ok?! Minusta ylitti tai vähintäänki hipoo hyvänmaun rajoja.
Kommentit (16)
Taitaa haluta mieheltäsi vähän kovemman paketin vastalahjana
Se että antaa lahjan itsessään ok mutta se kortti. Miksei normijoulukortti vaan sydämiä ja "neuloin nää sua ajatellen". Tuoki ehkä menis että neuloo tälle jotain mutta tää kokonaisuudessaan ja ku heilläkään ei ole mikään pitkä tuttavuus takanaan. Pitäs kai puristaa miehestä irti että onko tässä jotain muutaki taustalla. Ap
Oliko siis pelkästään sydämiä kortissa ja oliko tuo teksti suora lainaus kortista? Vähän kyllä ihmetyttää, et miks ukkos ei oo vaikka hävittänyt sit korttia ja tuonut pelkät lapaset ja suklaan kotiin, jos ois jotain vilunkipeliä?
Sanonut vaan että Pirkko antoi kaikille lahjaks tämmöset. Kuulostaa kyllä kieltämättä sitten vähän oudolle..
Tiedätkö siis kuka työkaveri kyseessä? Minkä ikäinen ja minkä ikäisiä te olette?
-2
Imbesilli mies, joko se ei tosiaan tajua mitä "Pirkko" haluu tai pitää vaimoaan niin tyhmänä ettei se tajua. Nämä luettuani veikkaan vahvasti ekaa vaihtoehtoa.
Minäkin epäilen että on kaikille antanut saman lahjan.
Oli suora lainaus. Mies vaikutti jotenki varovaiselta kun tuli kotiin ja sit kysyin että ai työkaveriko anto lahjan niin oli vaan että joo. Ollaan vajaa 30-vuotiaita. Työkaveria en tunne. Ei ole puhunut tästä mitään kotona mutta kortissa oli naisen nimi. Sen tiedän ettei töissä ole niin kamalasti naisia. Ehkä pari nuorempaa mutta en nimiä tiedä. Muut onki sitten paljon vanhempia ja suurin osa miehiä. Ap.
No minä en kyllä olisi millänikään, ajattelisin että mies on pidetty työkaveri ja nainen joku hörsöjä rakastava hupakko :) meillä tosin yhteistä taivalta takana jo parikymmentä vuotta ja lukiossa aloimme seurustelemaan. Eipä ole mies antanut aihetta koskaan mustasukkaisuuteen niin miksi epäilisin mitään sen kummempaa :)
Ja imbesilli on vaikuttanu olevan aikaisemminkin näiden juttujen suhteen. Ei kai tajunu opiskelijavuosina että sitä yritettiin iskeä. En ollu ite näkemässä mutta kuulin aiheesta miehen kaverilta. Ap
No kyllä sitten puristaisin miehestä kaiken irti. Onko sunkin miehes tuommonen samantyylinen vässykkä kun mun, ettei välttis ees tajua mitään? Siis onko sulla kiltti mies.
Jos, niin sitten en niin huolissani olisi. Kylläkin eukko ärsyttäis ja sais luvan olla viimenen kerta ja mies saisi tehdä asian selväksi.
-2
Kiltiks mieheksi oon sen aina ajatellu. En ehkä ihan heti uskoisi että jotain on meneillään. Mutta miten voi olla niin pihalla oikeesti... Ei pahemmin käy työtovereiden yhteisissä jutuissa. Muutenki hiljasempaa sorttia. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:45"]
Kiltiks mieheksi oon sen aina ajatellu. En ehkä ihan heti uskoisi että jotain on meneillään. Mutta miten voi olla niin pihalla oikeesti... Ei pahemmin käy työtovereiden yhteisissä jutuissa. Muutenki hiljasempaa sorttia. Ap
[/quote]
Hih, samanlainen kun mulla. :D Hyvä mies on ja varmasti eukkojakin ois jonossa, mut ei tuo mitään älyä/"uskaltais" edes.
Voi toista. Älä oo äkänen sille. Oot aan tyytyväinen että on sun ukkos ja toisella ei oo mitään samaa. :)
-2
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:45"]
[/quote]
Hih, samanlainen kun mulla. :D Hyvä mies on ja varmasti eukkojakin ois jonossa, mut ei tuo mitään älyä/"uskaltais" edes.
Voi toista. Älä oo äkänen sille. Oot aan tyytyväinen että on sun ukkos ja toisella ei oo mitään samaa. :)
-2
[/quote]
* vaan ja saumaa*
Mieheni sai naispuoliselta työkaveriltaan piparia tai oikeastaan pipareita. En usko, että hänellä oli mitään taka-ajatusta. Jouluisia leipomuksia:D
Mulla on yks naispuolinen heterotuttava, joka antaa kaikille puolitutuillekin naisille aina jouluisin ja ystävänpäivisin käsintehtyjä lahjoja varustettuna kortilla, jossa on just sydämiä ja "rakkaudella S". Samoin itse harkitsin työkaverille jonkun "olet tärkeä"-tyyppisen kortin ja lahjan hankkimista, koska hän sattui töiden jälkeen päätymään puheisiin kanssani isoveljeni menehdyttyä ja lohduttamaan. Sen jälkeen on pari kertaa kysynyt, onko asiat nyt paremmin ja kysellyt jaksamisia, ja kyllähän se on lämmittänyt. Jospa jotain tällaista taustalla?
Joo. Tässä vain tuli mietittyä milanen ylläri sieltä tulee ystävänpäivänä jos jouluksi annetaan jo sydänkortti. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:26"]
Joo mitä vittua mies tuli töistä lahjakassin kanssa. Oli kuulemma saanu työkaverilta. Nyt kävi mies suihkussa ja siellä oli enemmän ystävänpäiväkortilta näkönen ja ili aika imelää tekstiä. Lahjaksi oli saanu suklaata ja hanskat ja kortissa luki että on tehny ne ite hänelle. Mies ei ole ollu vuottakaan tuossa työpaikassa. Onko tällanen ihan ok?! Minusta ylitti tai vähintäänki hipoo hyvänmaun rajoja.
[/quote]
No ihana juttu! Mitä ihmettä, onko ap nyt vähän sairaalloisen mustasukkainen? Tosi kaunis ele työkaverilta.