Silloin kun pebasi oli vielä muodossa, muistatko miten sen vaistosi kun joku mies katseli sinua?
Kommentit (10)
Jos esim meni baariin, niin miehet tarjosivat jatkuvasti juotavaa. Enkä edes antanut niille seksiä. Nyt jos menee baariin, niin yksin saa olla ja juomansa maksaa. Joten nuorena sitä oli hyvännäköinen.
Ei oo tainnut kovin monen ongelma olla...
Takalistoni on aina ollut lättänä aivan kuin miehellä, lantiokin suora. Ei mitään intohimoja ole ollut miehillä.
Miten niin oli? Kyllä sen huomaan vieläkin. Ja kuulen aina äänestä, kun miesjoukko kävelee ohi, että kääntyvät katsomaan taakseen.
Miesten katseet ei ole koskaan olleet niin tärkeitä, että niitä mahdollisia vilkaisuja edes muistaisi tai muistelisi.
On vieläkin muodossa mutta äijä sitä vain katselee kun vetää minua perseeseen.
Hyvien perseiden vahtaaminen on loistava harrastus. Itse ainakin analysoin anatomisen rakenteen häpeilemättä ja ammattitaidolla. Mielelläni varmistun myös siitä, että naiset rekisteröivät toimenpiteeni. Pääsääntöisesti pikku heitukat näyttävät pitävän tästä. Ja miksi eivät pitäisi, tyylikäs herrasmies antaa huomiota.
Oli pebani kunnossa tai ei, vaistoan edelleen oman mieheni katseen. Se riittää minulle.
Vain kun otin áhŧèriíŋ.