Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adlibriksen ja Klarnan kombinaatio on mielivaltaa

Sun Tzu
19.10.2021 |

Tilasin Adlibrikseltä kirjan, joka ei ollutkaan lopulta se kirja, mikä piti tilata. Kun saapumisilmoitus tuli niin menin noutopaikkaan ja pyysin lähettämään ao. kirjan takaisin. Ja sinne meni. Hetken päästä alkoi Klarnalta tulla karhukirjeitä, että minun pitää maksaa heille kirjan hinta, toimituskulut ja huomautusmaksu. Kerroin heille, ettei minulla ole mitään kirjaa, koska käänsin sen takaisin Ablibrikselle. No Klarnalta intettiin, että sitten pitää ottaa yhteyttä Adlibrikseen. Otinkin! Kolme kertaa! Eikä yhtään vastausta. Kun uudestaan kysyin Klarnalta, että missä rahani ovat niin vastaus olikin muuttunut niin, että Ablibris onkin perinyt automaatisesti palautuneesta kirjasta tismalleen kirjan hintaisen palautusmaksun. Eli maksoin tyhjästä! Kukaan ei tosin missään vaiheessa kysynyt, että oliko kirja palautunut automaatisesti vai käännetty vastaanottajan toimesta. Eli viestini on, että älkää hyvät ihmiset käyttäkö kumpaakaan noista mihinkään. Rahaa menee ja vastineeksi saa ilmaa. Tätä sanomaa Klarnan ja Adlibriksen mielivallasta saa ja täytyy levittää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentänyt verkkokaupoissa käyntiä . ostan vain kaupoista joissa voin maksaa suoraan omalta tililtä omasta pankista . 

Vierailija
2/4 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis et tehnyt palautusta Adlibriksen ohjeiden mukaisesti. Muistithan lähettää peruutusilmoituksen tai palautusilmoituksen myös. Lisäksi Adlibriksen sivuilla sanotaan ihan selkeästi ehdoissa, että palautus on asiakkaalle maksullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palautat tavaran niin tehtäväsi on myöskin ilmoittaa tämä Klarnalle Eli pysäyttää lasku niin karhukirjettä EI tule.

Kun ostit Adlibriksesta hyväksyit Heidän myyntiehdot ja silloin tehtävänäsi on lukea mitä hyväksyt siellä lukee että palautus on maksullinen.

” Asiakas AiNA väärässä”??!!

Vierailija
4/4 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen paölautusta on tosiaan syytä selvittää verkkokaupan palautuspolitiikka. Monet ovat alkaneet periä palautuksista maksua.

Klarna on syytön ongelmiisi, se toimii niiden tietojen perusteella mitä kauppias, eli AdLibris heille antaa. Eihän muu ole mahdollistakaan, eli että asiakas saisi maksunsa mitätöityä ilmoittamalla mää palautin sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi