Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounasvaras töissä

Vierailija
19.10.2021 |

Enpä olisi uskonut, että meilläkin on työpaikalla tällainen. Taukotilan jääkaapin ovessa oli heippalappu yhdeltä kolleegalta, jolta on lapun mukaan eväät viety jo kolmesti.

Onneksi en oo huomannut, että kenelläkään muulla olisi samanlaista eväsboksia kuin minulla, joten saatan olla turvassa. Ja valmisruokien päälle pahviin voi aina kirjoittaa nimensä, jos luulee, että joku voi erehtyä. Paitsi jos on kaksi samaa valmisruokaa ja erehtyy, niin olisiko sillä niin paljon väliä kumpi ottaa kumman. Ehkä jollekin voi olla.

Ja jos huomaa erehdyksessä syövänsä jonkun toisen ruokia (kun on ensin lämmittänyt sen), niin miksi ei ilmoita siitä, vaikka heippalapulla? Tietenkin jos tahallaan syö, eikä tuo itse eväitä ollenkaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla persu töissä

Vierailija
2/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin huono palkka, että eväätkin pitää pölliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saiiraala niin kyseessä on lääkäri

Vierailija
4/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ois mikään ongelma sylkäistä omaa sylkeä omaan ruokaan. Sit jos se on hävinnyt, laittaisin kivan heippalapun ja ainakin mulla ois hyvä mieli, vaikka oma ruoka olisikin hävinnyt.

Vierailija
5/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille kollegalle, että myrkyttää ruokansa ja jää kytikselle vessaan, että näkee kuka käy yrjöämässä. Toimii hyvin.

Vierailija
6/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kahvikermavaras. Pistin jääkaapin oveen ison lapun, joka oli osoitettu kermavarkaalle. Se herätti huomiota ja kaikki alkoivat kytätä jääkaappia. Varkudet loppuivat.

Vierailija
7/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kanaa, jätä pöydälle huoneenlämpöön päiväksi. tee herkullinen lounas boksiin. sekoita hiukan kanasta siihen jotain. jätä työpaikan jääkaappiin. salmonella silvuplee

Vierailija
8/8 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi ärsyttämään kun työpaikan jääkaappi oli tosi siivoton. Otin kuvan ja parin viikon päästä heitin kaikki pois, jotka oli ollut siellä sen kaksi viikkoa. Uusi kuva ja taas kahden viikon päästä uusi siivous.

T. kun puheet ei enää riitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä