Palstan käytön hinta mobiilissa
Maksaako Av-vauvan viestien kommentointi mobiilissa?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:35"]Öö..eli maksaaks vai ei jos rajaton datan käyttö liittymässä eikä ole rekisteröitynyt tai tehnyt mitään sopimusta?
Ja onko päivä\tuntivelotus vai mikä homman nimi?
[/quote]
No se normaali foorum-sopimus. Tuskin sinä tänne ilman sellaistakaan kirjoitat sentään? Sehän tulee ihan törkeän kalliiksi piankin,,oli foorumi mikä hyvänsä.
[/quote]
No kun mulla ei ole minkään sortin sopimusta enkä ole rekisteröitynyt tms...
[/quote]
Ettekö te ihmiset lue noita käyttöehtoja???
[/quote]
Mut eikö kukaan voi vastata että mitä tää maksaa päivässä????
[/quote]
Hinta määräytyy sun avattujen keskustelujen ja kirjoitettujen kommenttien perusteella, ei mitään yksikköhintaa, vaan käytetyn datan perusteella.
[/quote]
Ookoo.....
[/quote]
Entäs jos rajaton data,?
[/quote]
Ei se riipu kännykkäliittymän datapaketista, jos on rajaton, siitä ei vaan tule silloin netin käyttömaksua, mutta palstailusta tulee kuitenkin maksu avattujen keskustelujen ja kirjoitettujen kommenttien perusteella.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]Soitin ite just tuonne asiakaspalveluun ja ei tää kyllä mitään maksa! Pystyy tilaamaan jne jotai palveluja erikseen jotka maksaa mutt tää normipalsta on eri juttu mitä ne eriksee tilatut jutut!
[/quote]
Eikä :DDDDDDDD oikeestiko soitti?
[/quote]
Ihan oikeesti ! :) ärsyttää tämmönen turhanpäivänen huijaus. Vaikka tiesin kyllä että ei voi olla totta, mut pitihä se varmistaa , mulla oo varaa mistää av palstasta maksella mitää, :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]Soitin ite just tuonne asiakaspalveluun ja ei tää kyllä mitään maksa! Pystyy tilaamaan jne jotai palveluja erikseen jotka maksaa mutt tää normipalsta on eri juttu mitä ne eriksee tilatut jutut!
[/quote]
Eikä kukaan voi olla näin tyhmä? Eihän? Paitsi porvoolaiselle tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]Soitin ite just tuonne asiakaspalveluun ja ei tää kyllä mitään maksa! Pystyy tilaamaan jne jotai palveluja erikseen jotka maksaa mutt tää normipalsta on eri juttu mitä ne eriksee tilatut jutut!
[/quote]
Jos tää on totta eikä trolli niin olet kyllä harvinaisen idiootti.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]Soitin ite just tuonne asiakaspalveluun ja ei tää kyllä mitään maksa! Pystyy tilaamaan jne jotai palveluja erikseen jotka maksaa mutt tää normipalsta on eri juttu mitä ne eriksee tilatut jutut!
[/quote]
Eikä kukaan voi olla näin tyhmä? Eihän? Paitsi porvoolaiselle tietenkin.
[/quote]
No enhän mä sitä uskonukkaa, mut voiha sitä sina soittaa ja varmistaa. Tyhmää huijata täällä ihmisiä kun jotkut ovat ihan hädissään .. :)))
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:01"]
Soitin ite just tuonne asiakaspalveluun ja ei tää kyllä mitään maksa! Pystyy tilaamaan jne jotai palveluja erikseen jotka maksaa mutt tää normipalsta on eri juttu mitä ne eriksee tilatut jutut!
[/quote]
Aihe vapaan ja Seksi-osion selaaminen ei maksa mitään, mutta viestien lähetyksestä ja keskustelujen avaamisesta joutuu maksamaan sopimuksesta riippuen. Jos et ole tehnyt mitään tiettyä sopimusta rekisteröidyttyäsi, niin maksut veloitetaan 12kk tai 24kk välein laajakaistastasi/liittymästäsi riippuen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:35"]Öö..eli maksaaks vai ei jos rajaton datan käyttö liittymässä eikä ole rekisteröitynyt tai tehnyt mitään sopimusta?
Ja onko päivä\tuntivelotus vai mikä homman nimi?
[/quote]
No se normaali foorum-sopimus. Tuskin sinä tänne ilman sellaistakaan kirjoitat sentään? Sehän tulee ihan törkeän kalliiksi piankin,,oli foorumi mikä hyvänsä.
[/quote]
No kun mulla ei ole minkään sortin sopimusta enkä ole rekisteröitynyt tms...
[/quote]
Kallein vaihtoehto on juuri tuo sopimukseton tila. Silloin voi tulla isoja laskuja. Ja tosiaan kun ne laskut tulee jopa puolelta vuodelta takautuvasti...
Sulta otetaan sitten netinkäyttöoikeus kokonaan pois, jos et saa laskuja maksettua ajallaan.
Maksaa 40 senttiä per viesti. Siksi kommentoinkin vakaasti harkiten.
Hirveen moni jankuttaa et kun on rajaton data. Ei netin käyttö liity tähän millään tavalla! Vauva-lehti laskuttaa tän palstan käytöstä, eikä siihen liity asiakkaiden operaattorisopimukset millään tavalla! Ettekö ymmärrä kahta näin selkeää eri asiaa?!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Minäkin painin tuon kanssa, mutta DNA:n liikkeessä kuulin, että jotkut palveluntarjoajat ovat yhteistyössä Sanoman kanssa ja tarjoavat liittymän kylkiäisinä alennuksia Sanoman keskustelufoorumeille. Liittymä vaihtui heti, ja vaikka nyt on paljon kalliimpi liittymä, niin maksan yhteensä paljon vähemmän, kun saan vastailla provoihin miten tykkään. Tällä uudella liittymälläni AV-viestit ovat 0,13 euroa kappale 20 viestiin asti, ja 21. viestistä eteenpäin maksu on 7,50€ päivässä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
Hirveen moni jankuttaa et kun on rajaton data. Ei netin käyttö liity tähän millään tavalla! Vauva-lehti laskuttaa tän palstan käytöstä, eikä siihen liity asiakkaiden operaattorisopimukset millään tavalla! Ettekö ymmärrä kahta näin selkeää eri asiaa?!
[/quote]
Muttakun en ole tehbyt rekisteröitymistä tai mitään sopimusta. Mitään tietojani en ole antanut ja missään ei lue viestien hinnasta tai ketjujen avaamisesta tai kommentoinnista. Mutta joo, täytyy kai laskua alkaa katsomaan ja erittelemään. en koskaan ole hyväksynyt minkään maailman maksullista apsia tai palvelua. Mutta rahaa todellakaan ei olisin käytettäväksi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Minäkin painin tuon kanssa, mutta DNA:n liikkeessä kuulin, että jotkut palveluntarjoajat ovat yhteistyössä Sanoman kanssa ja tarjoavat liittymän kylkiäisinä alennuksia Sanoman keskustelufoorumeille. Liittymä vaihtui heti, ja vaikka nyt on paljon kalliimpi liittymä, niin maksan yhteensä paljon vähemmän, kun saan vastailla provoihin miten tykkään. Tällä uudella liittymälläni AV-viestit ovat 0,13 euroa kappale 20 viestiin asti, ja 21. viestistä eteenpäin maksu on 7,50€ päivässä.
[/quote]
Onko siis ihan DNA:n liittymä? Mulla on yksi toinen operaattori ja heillä ei tarjota tällaista palvelua, onko operaattorin vaihtamisen arvoinen? Mulla on välillä niin kamalat av-maksut olleet, että tällainen vaihtoehto voisi olla mulle tosi hyvä ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
[/quote]
Muttakun en ole tehbyt rekisteröitymistä tai mitään sopimusta. Mitään tietojani en ole antanut ja missään ei lue viestien hinnasta tai ketjujen avaamisesta tai kommentoinnista. Mutta joo, täytyy kai laskua alkaa katsomaan ja erittelemään. en koskaan ole hyväksynyt minkään maailman maksullista apsia tai palvelua. Mutta rahaa todellakaan ei olisin käytettäväksi.
[/quote]
Eikö sulla tule viestiä kirjoittaessasi ilmoitusta, että "luethan käyttäjäsäännöt!" tai jotain vastaavaa? Ootko vaan klikannut siitä? Kannattaa aina lukea nuo tarkkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:14"]
[/quote]
[/quote]
Eikö sulla tule viestiä kirjoittaessasi ilmoitusta, että "luethan käyttäjäsäännöt!" tai jotain vastaavaa? Ootko vaan klikannut siitä? Kannattaa aina lukea nuo tarkkaan.
[/quote]
Samaa mietin. Oikeastiko ihmiset klikkaavat "suostun" lukematta näitä ehtoja? Järjen köyhyyttä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:11"] Maksaa 40 senttiä per viesti. Siksi kommentoinkin vakaasti harkiten. [/quote] Minäkin painin tuon kanssa, mutta DNA:n liikkeessä kuulin, että jotkut palveluntarjoajat ovat yhteistyössä Sanoman kanssa ja tarjoavat liittymän kylkiäisinä alennuksia Sanoman keskustelufoorumeille. Liittymä vaihtui heti, ja vaikka nyt on paljon kalliimpi liittymä, niin maksan yhteensä paljon vähemmän, kun saan vastailla provoihin miten tykkään. Tällä uudella liittymälläni AV-viestit ovat 0,13 euroa kappale 20 viestiin asti, ja 21. viestistä eteenpäin maksu on 7,50€ päivässä. [/quote] Onko siis ihan DNA:n liittymä? Mulla on yksi toinen operaattori ja heillä ei tarjota tällaista palvelua, onko operaattorin vaihtamisen arvoinen? Mulla on välillä niin kamalat av-maksut olleet, että tällainen vaihtoehto voisi olla mulle tosi hyvä ratkaisu.
[/quote]
Jep, DNA kyseessä. En muista oliko tämän tyypin liittymälle joku tarkempi nimitys, sillä nuo nettisivut ovat aika sekavat, mutta liikkeen myyjät osaavat varmasti auttaa.
Tuo 7,50€ päivässä varmasti kuulostaa joistain varmasti pahalta, mutta DNA:lla oli paljon halvempiakin vaihtoehtoja. Minä valitsin tuon paketin, koska yksittäisen viestin hinta on sen verran halpa ja kirjoitan yleensä muutaman viestin päivässä.
Ja noita tosiaan saa mullekin foorumeille. Miehelläni taitaa olla joku Suomi24-paketti, jossa maksutetaan jo foorumin selaamisesta 80 sentillä vuorokaudessa, mutta siihen sisältyy 50 viestiä sen 24 tunnin aikana. Muuten loistava, mutta pitää katsoa tarkasti milloin avaa foorumin, ette jää yliajaksi ja huomaamattaan maksa kahta vuorokautta, jos tarkoitus on viestitellä vain yhtenä.
Mä oonkin ihmetellyt, minkä takia en pysty lähettämään viestejä mobiiliversiosta, vaan aina kun yritän, ruutu muuttuu vaaleaksi ja jumittuu. Johtunee siis siitä, etten ole suostunut syöttämään luottokorttini numeroa käyttömaksujen veloitusta varten.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:11"] Maksaa 40 senttiä per viesti. Siksi kommentoinkin vakaasti harkiten. [/quote] Minäkin painin tuon kanssa, mutta DNA:n liikkeessä kuulin, että jotkut palveluntarjoajat ovat yhteistyössä Sanoman kanssa ja tarjoavat liittymän kylkiäisinä alennuksia Sanoman keskustelufoorumeille. Liittymä vaihtui heti, ja vaikka nyt on paljon kalliimpi liittymä, niin maksan yhteensä paljon vähemmän, kun saan vastailla provoihin miten tykkään. Tällä uudella liittymälläni AV-viestit ovat 0,13 euroa kappale 20 viestiin asti, ja 21. viestistä eteenpäin maksu on 7,50€ päivässä. [/quote] Onko siis ihan DNA:n liittymä? Mulla on yksi toinen operaattori ja heillä ei tarjota tällaista palvelua, onko operaattorin vaihtamisen arvoinen? Mulla on välillä niin kamalat av-maksut olleet, että tällainen vaihtoehto voisi olla mulle tosi hyvä ratkaisu.
[/quote]
Jep, DNA kyseessä. En muista oliko tämän tyypin liittymälle joku tarkempi nimitys, sillä nuo nettisivut ovat aika sekavat, mutta liikkeen myyjät osaavat varmasti auttaa.
Tuo 7,50€ päivässä varmasti kuulostaa joistain varmasti pahalta, mutta DNA:lla oli paljon halvempiakin vaihtoehtoja. Minä valitsin tuon paketin, koska yksittäisen viestin hinta on sen verran halpa ja kirjoitan yleensä muutaman viestin päivässä.
Ja noita tosiaan saa mullekin foorumeille. Miehelläni taitaa olla joku Suomi24-paketti, jossa maksutetaan jo foorumin selaamisesta 80 sentillä vuorokaudessa, mutta siihen sisältyy 50 viestiä sen 24 tunnin aikana. Muuten loistava, mutta pitää katsoa tarkasti milloin avaa foorumin, ette jää yliajaksi ja huomaamattaan maksa kahta vuorokautta, jos tarkoitus on viestitellä vain yhtenä.
[/quote]
Haistakaa ny vaikka p*ska joutessanne. tai mene vaikka vessa siivoamaan, kun ei tuon tähdellisempää tekemistä ole.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:39"]Mä oonkin ihmetellyt, minkä takia en pysty lähettämään viestejä mobiiliversiosta, vaan aina kun yritän, ruutu muuttuu vaaleaksi ja jumittuu. Johtunee siis siitä, etten ole suostunut syöttämään luottokorttini numeroa käyttömaksujen veloitusta varten.
[/quote]
Joo, mä olen antanut vaan sen Visan numeron, niin voivat laskuttaa suoraan, ei tarvitse miettiä tällaisia pikkuasioita.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:37"]
[/quote]
[/quote]
Haistakaa ny vaikka p*ska joutessanne. tai mene vaikka vessa siivoamaan, kun ei tuon tähdellisempää tekemistä ole.
[/quote]
Ohis. Voi olla sulle yhdentekevää, meillä kaikilla vaan ei ole rajattomasti rahaa niin pitää olla tarkka näissä asioissa... :-(
[/quote]
Eikä :DDDDDDDD oikeestiko soitti?