Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin käydä uimahallissa, mutta matkan uiminen on tylsää

Vierailija
19.10.2021 |

Mitä aikuinen siellä voisi yksin tehdä muuta kuin uida ees taas?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö vaikuta jotenkin vajaalta, jos menen yksin aikuisena sukeltelemaan ja polskimaan uimahalliin kuin lapsi? :D

Ei vaikuta ainakaan kovin aikuiselta jos miettii tuollaisia. Itse ainakin kävin ennen koronaa jatkuvasti hyppimässä ja polskimassa. Kukaan ei sanonut mitään. Monta kertaa jopa monet muut aikuiset matkivat siinä monitoimialtaassa kun näki että joku aikuinen uskalteli sukellella ja pitä yksin hauskaa :D

Miksi kaikkien pitäisi olla täydellisiä kypsiä aikuisia, eikä epävarmuutta saa haukkujen pelossa näyttää?

Ei tarvitsekaan, mutta onko se toivottavaa että antaa oman epävarmuuden hallita? Niistä pääsee eroon hankkiutumalla oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Sinä olet parempi ihminen kuin muut selvästi. Voit nyt jatkaa matkaasi kertoen tätä ja näitä itsestäänselvyyksiä eteenpäin myös muissa ketjuissa.

En ole sen parempi ihminen, mutta olen omat kahleeni katkonut. Vielä 5 vuotta sitten minulla oli kovat estot joiden vuoksi en käynyt uimassa vuosikausiin muuten kuin yksityisellä rannalla. Suosittelen samaa muillekin.

Ärsyttävä ihmistyyppi. Ohis

Vierailija
22/24 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka pellehyppyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merenneitopyrstö olisi ihana. Missä sellaisen kanssa uskaltaa harjoitella, kun se vie aika paljon tilaa?

Viekö se nyt oleellisesti enemmän tilaa kuin uimari? Sinne vaan jos näyttää yhtään että mahtuu.

Ehkä pyrstö ei vie, räpiköiminen ja huitominen saattaa häiritä muita.

Vierailija
24/24 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vedenpitävät kuulokkeet nii musaa kuunnellessa mielekkäämpää