Tilillä on vain 79€
No joululahjat on ostettu ja ruoatkin lähes kaikki. No eiköhän tämä joulu pärjätä. Vai mitä?
Kommentit (30)
Nro 17. Trollaaminen ja floodaaminen on tällä palstalla kielletty. Sinusta on tehty asianmukainen ilmoitus.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:58"]
Hahhah mitä roskaämmiä :D Lienette niitä muissa ketjuissa mittavalla virtuaaliomaisuudella ja mielikuvitus-akateemisuudella aina mahdollisuuden tullen päteviä oman elämänne menestyjiä? Ja karu totuus sitten tämä. Nolot :D
[/quote]
En tiedä varallisuustasoasi mutta sydämensivistystä et ole saanut sillä hankittua. Olet todellinen wt.
[/quote]Ahhaha, mikä typerä rasistinen RAHATON roskahutsu siellä uhoaa. Vedä ittes vessanpöntöstä alas paska :D On niin hauskaa, että tämä wt-mantra on saman pienen, alle 100:n (luku otettu suoraan av:n keskustelujen keskimääräisestä avauskerrasta) omaa surkeuttaan ja kroonista persaukisuuttaan valittavan luuseriköörin lempihokema :DDDDD
[/quote]
:D :D :D Todistit täysin todeksi ylläolevan kommentin. Minä en ole rahaton. Ajattelen silti myötätunnolla ihmisiä, jotka ovat. Sinä vaikutat tekstiesi perusteella hyvin ongelmaiselta ihmiseltä.
[/quote]
Älä ruoki trollia. Siellä joku teini-ikäinen reppana tuntee elävänsä, kun uhoaa vähän netissä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Älä ruoki trollia. Siellä joku teini-ikäinen reppana tuntee elävänsä, kun uhoaa vähän netissä.
[/quote]
Totta turiset:)
hahah. vitun köyhät. mulla on käyttötilillä 9500 euroa.
T. insinööri
Minä teen projektiluontoisia töitä ja tänä vuonna sattui työtön jakso joulun alle. Vähäisellä budjetilla siis mennään mutta onneksi jouluiloa riittää. Kaunista joulua kaikille kaunis sydämisille <3 !
Eikö teillä joilla rahat vähissä ole ketään, joka joululahjan antaisi rahana?
Voi vittu, mulla tais jäädä 17euroa loppuvuodeks...
Tilillä 60e..
Ei ruokia ostettu ja lahjoja ostettu tasan 2kpl, lapselle lelu ja koiralle puruluita.
Onneksi tulee lapsilisä vielä ennen joulua!
Mulla 63e jouluruokiin. Mitä mä tällä saan? Pipari- ja torttuainekset sekä glögit on ostettu.