Tilillä on vain 79€
No joululahjat on ostettu ja ruoatkin lähes kaikki. No eiköhän tämä joulu pärjätä. Vai mitä?
Kommentit (30)
Mulla on 40 ja myöskin kaikki ostokset tehty. Kyllä pärjää!
Onnea teille. Mulla lähti ekan kerran opintolainen lyhennys ja korko tililtä ja jai -2€ tilille. Tiesin kyllä, että näin tulee käymään. Mutta loppukuu ilman rahaa..ankea joulu tulossa.
Mulla myös! Mutta lahjat onneksi ostettu yms, rahaa tulee sitten 23pv taas, tässä kuussa kyllä paloi rahaa palautuksiin ja lahjoihin :)
Saman verran täällä ja 1.1.2015 tulee 200 e osa ruokajutuista vielä ostamatta.Pankki tai luottokorttia ei ole.meinaan silti pärjätä lasten kanssa.
Mitä ruokaa ostatte jotta säilyy ensi pe saakka jolloin kaupat auki joulun jälkeen ? Kyllä mun on käytävä hakee vielä maitoa ja ja jotain tuoretta aatonaattona.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:22"]Mitä ruokaa ostatte jotta säilyy ensi pe saakka jolloin kaupat auki joulun jälkeen ? Kyllä mun on käytävä hakee vielä maitoa ja ja jotain tuoretta aatonaattona.
[/quote]
No maidot toki täytyy ostaa vielä, mutta kyllä nuo muut säilyy.
-Ap
Ihan kauheeta. Miten tollasta tilannetta kestää?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:37"]Ihan kauheeta. Miten tollasta tilannetta kestää?
[/quote]
Stressaavaa
Pärjää. Itselläni on rahaa koko loppukuuksi tasan 22 euroa.
t. opiskelijapaska
Sama täällä mutta ei edes lahjoja ostettu. Ainii kauppaa meni 17 eli 79-17 jeees.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:22"]Saman verran täällä ja 1.1.2015 tulee 200 e osa ruokajutuista vielä ostamatta.Pankki tai luottokorttia ei ole.meinaan silti pärjätä lasten kanssa.
[/quote]
Et sitten lapsilisää saa tiistaina?
Tilillä vähän yli euro. Rahaa tulee vasta ensi vuonna.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"]Tilillä vähän yli euro. Rahaa tulee vasta ensi vuonna.
[/quote]
Miten aiot toimia?
Hahhah mitä roskaämmiä :D Lienette niitä muissa ketjuissa mittavalla virtuaaliomaisuudella ja mielikuvitus-akateemisuudella aina mahdollisuuden tullen päteviä oman elämänne menestyjiä? Ja karu totuus sitten tämä. Nolot :D
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:50"]Tilillä vähän yli euro. Rahaa tulee vasta ensi vuonna. [/quote] Miten aiot toimia?
[/quote]
Pakko käydä mutsilta hakemassa ruokaa aina välillä. Kyllä tässä joutuu vähän soveltamaan. Ajattelin ensi viikolla viedä kirjoja divariin.
Mulla kans aika huono tilanne, 200e, 15 päivä tulee lisää. Mut hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan. Ja olen mieluusti roska, työskentelen itselleni tärkeässä matalapalkka-ammatissa, maksan laskut ajallaan ja venytän penniä. Tulee ne rikkaat ja hienotkin mun työpaikalle ja ihan yhtä hellästi vaihdan sit heillekin vaipat ja jaan lääkkeet <3
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:26"]Mulla kans aika huono tilanne, 200e, 15 päivä tulee lisää. Mut hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan. Ja olen mieluusti roska, työskentelen itselleni tärkeässä matalapalkka-ammatissa, maksan laskut ajallaan ja venytän penniä. Tulee ne rikkaat ja hienotkin mun työpaikalle ja ihan yhtä hellästi vaihdan sit heillekin vaipat ja jaan lääkkeet <3
[/quote]
Olet upea ihminen!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 19:58"]
Hahhah mitä roskaämmiä :D Lienette niitä muissa ketjuissa mittavalla virtuaaliomaisuudella ja mielikuvitus-akateemisuudella aina mahdollisuuden tullen päteviä oman elämänne menestyjiä? Ja karu totuus sitten tämä. Nolot :D
[/quote]
En tiedä varallisuustasoasi mutta sydämensivistystä et ole saanut sillä hankittua. Olet todellinen wt.
[/quote]Ahhaha, mikä typerä rasistinen RAHATON roskahutsu siellä uhoaa. Vedä ittes vessanpöntöstä alas paska :D On niin hauskaa, että tämä wt-mantra on saman pienen, alle 100:n (luku otettu suoraan av:n keskustelujen keskimääräisestä avauskerrasta) omaa surkeuttaan ja kroonista persaukisuuttaan valittavan luuseriköörin lempihokema :DDDDD
[/quote]
:D :D :D Todistit täysin todeksi ylläolevan kommentin. Minä en ole rahaton. Ajattelen silti myötätunnolla ihmisiä, jotka ovat. Sinä vaikutat tekstiesi perusteella hyvin ongelmaiselta ihmiseltä.
Helposti! :)