Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa budhalainen mies näin jouluisin

Vierailija
19.12.2014 |

Se ei osaa juhlia joulua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole budhalainen, enkä minkään muunkaan sortin uskovainen, mutta mies kylläkin. Ihan tavis evlutkirkosta erosin jokusia vuosia takaperin. Lapsena tottakai joulu oli vuoden pääjuhla kaikkine touhuineen ja etenkin lahjoineen, mutta aikuisena en todellakaan ole perustanut pätkääkään joulutohinoista ja nykyään kun asun yksin, niin ei ole onneksi tarvinut sitä mitenkään viettääkään.

En kyllä tunne ainuttakaan aikuista miestä, joka joulusta perustaisi penninjeniä, joten ei tämä budhaveijo siinä mielessä poikkea kyllä millään muotoa tavanjantterista.

Vierailija
22/23 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:28"]Hirveän hyvä vitutuksen aihe...
[/quote]no on :D. Mulla on oikeus vitutukseen. Multa menee iteltäki joulumieli pois kun toinen ei osaa hehkuttaa. Samoin enpä minäkään osaa hehkuttaa uutta vuotta sillä tavalla. Meiltä menee molemmilta juhlapyhät pilalle. Ja meidän lapset ei opi mitään kivoja perinteitä.
[/quote]

Mulla Buddhalainen vaimo on paljon mua enemmän innoissaan joulusta.
Koristelee, haluaa kuusen jne. Mua ei joulu edes tapajuhlana jaksais napata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 18:28"]Hirveän hyvä vitutuksen aihe... [/quote]no on :D. Mulla on oikeus vitutukseen. Multa menee iteltäki joulumieli pois kun toinen ei osaa hehkuttaa. Samoin enpä minäkään osaa hehkuttaa uutta vuotta sillä tavalla. Meiltä menee molemmilta juhlapyhät pilalle. Ja meidän lapset ei opi mitään kivoja perinteitä. [/quote] Mulla Buddhalainen vaimo on paljon mua enemmän innoissaan joulusta. Koristelee, haluaa kuusen jne. Mua ei joulu edes tapajuhlana jaksais napata...

[/quote]

Komppi. Minäkin elän buddhalaisen filosofian mukaan, meditoin. Ja kyllä laitan myös joulun. En näe mitään syytä miksi ei vuoden pimeimpänä aikana saisi viettää juhlaa rakkaudelle, syödä hyviä ruokia lähimmäisten kanssa ja nauttia toistemme seurasta.

En sinällään käsitä mitä ap tuolla hehkutuksella meinaa. Itse en hehkuttamalla hehkuta mitään juhlia, ja joulu on enemmänkin sellainen seesteisyyden, rauhallisuuden, hiljentymisen ja rakkauden juhla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi