Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntaina ei seissyt

Korppu vai lerppu?
19.10.2021 |

Heräsin sunnuntaiaamuna halukkaana vaimon (omani) vierestä. Tunsin voimakasta halua, mutta jostain syystä haluni ei valunut alas elimeen asti. Se oli ja pysyi pehmeänä. Edellisenä iltana olin juonut 4 olutta ja valvonut myöhään. Minulle on nykyisin 01.30 hyvin myöhäinen nukkumaanmenoaika. Vaimokin oli halukas, joten tyydytin hänet nuolemalla pitkään ja perusteellisesti.
Sunnuntaina joimme myös poikkeuksellisesti iltapäivällä olutta, ruuan kanssa viiniä ja vielä illalla olutta TV.n ääressä. Maanantaina heräsin taas halukkaana, ja nyt halu oli valunut alas asti. Minulla seisoi ehkä vielä normaaliani kovemmin, ainakin vaimo sanoi perästäpäin, että se oli tavanomaista kovempi.
Outoa tämä vanhan miehen (61) potenssi. Olen viimeisen parin vuoden aikana selvästi vähentänyt alkoholin kulutustani. En enää juo arki-iltaisin kuin poikkeustapauksissa. Alkoholin kulutukseni rajoittuu nykyisin lähinnä lauantai-iltoihin. Jos alkoholi heikentää vanhan miehen potenssia ja miksei nuoremmankin miehen, niin miksi minulla seisoi niin hyvin jälkimmäisellä kerralla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää tollanen vanha ukko kun tule tänne ylvästelee seisokillaan.

Vierailija
2/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se ällöttävä olet.  Pitääkä seksi lopettaa 30 vuotiaana?

t.Tyytyväinen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut seisokkia moneen vuoteen.

Lääkkeet ovat vieneet himot ja halut ja seisokin kokonaan.

Vierailija
4/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke tai lääkkeet aiheutta tällaisen sivuvaivan? Mieliala, sydän, verenpaine, kolesteroli vai jokin muu?

On kyllä aika karmaiseva sivuvaikutus.

Vierailija
5/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41-v ha minulla vaikuttaa jo nyt alkoholi potenssiin. Ei kerta kaikkiaan onnistu enää sellainen, että menisin perjantai- tai lauantai-iltaisin baariin ja sieltä kotiuduttuani minulla olisi seksiä. Nykyisin järjestys on niin, että ensin seksi ja sen päälle baariin.

6/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 26 vuotta ja seksielämämme on nykyään vilkasta. Vielä ei ole käynyt niin ikinä, että seisokkia ei olisi ollut. Hmm .... kaikki käy vähän turhankin nopeasti, mutta onneksi mieheni hoitaa minut yleensä muilla keinoin. Mutta, tuosta alkoholista niin meillä käy niin, että mies on kyllä huomattavasti kestävämpi muutaman drinksun jälkeen ja en nyt tarkoita perskännejä. Seisokki on siis aina tarvittaessa, mutta hieman ottaneena minä nainen saan paljon pidempään itse toimintaa ja parasta siinä on se, että usein vielä mennään uudelle kierrokselle.

Vierailija
7/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 41-v ha minulla vaikuttaa jo nyt alkoholi potenssiin. Ei kerta kaikkiaan onnistu enää sellainen, että menisin perjantai- tai lauantai-iltaisin baariin ja sieltä kotiuduttuani minulla olisi seksiä. Nykyisin järjestys on niin, että ensin seksi ja sen päälle baariin.

Ei vielä tuollaista täällä ole. Vieraiden naisten kanssa niitä ongelmia on, mutta oma vaimo kun on kyseessä niin kyllä on aina kova mela, ihan kunnolla kova, ei pehmene monesti kun kerran laukean... Mutta nyt koronan sairastettuani, on alkanut tuntumaan että veikö se mennessä jotain M36v

Vierailija
8/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke tai lääkkeet aiheutta tällaisen sivuvaivan? Mieliala, sydän, verenpaine, kolesteroli vai jokin muu?

On kyllä aika karmaiseva sivuvaikutus.

Kaikki sairaudet joita luettelit on mulla ja kaikkiin syön lääkkeitä.

Joten en tiedä onko joku yksittäinen lääke vai lääkkeitten yhteisvaikutus syynä seisokin puuttumiseen.

Vierailija
9/9 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se ällöttävä olet.  Pitääkä seksi lopettaa 30 vuotiaana?

t.Tyytyväinen vaimo

Täällä iso osa ikinuoria mielenterveys ongelmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi