Saako tarhatädin kanssa flirttailla?
Lapseni ryhmässä on yksi todella mukava ja hyvännäköinen hoitaja. Onko teidän mielestä ihan ok silloin tällöin flirttailla hänen kanssaan, kun vien tai haen lasta? Vai onko jotenkin väärä ympäristö?
Kommentit (13)
En tiedä mitä ihmettä ajattelet flirttailulla. Hymyillä ja jutella ja vitsailla saa toki :) Piristää päivää. Ja onhan niitä joskus supermukavia hakijoitakin... ;)
minä en kyllä lastentarhanopettajana tykkäisi, jos joku isä flirttailisi. kiusallista.
No kyllähän se on molemminpuolista. Tuskin kellekään pystyy jatkuvasti flirttailla, jos toinen ei vastaa hymyllä, vitseillä tms. Eli koska koet kiusalliseksi, niin tuskin sulle sitä tehdään. Yksi isä tällä hetkellä tekee sitä. Välillä piiloudun kun hän tulee, joskus jaksan mennä mukaan. Mutta silti kokonaisuutena se on mukavaa, että tykkäämme toisistamme. Kyllä niitä tuppisuita on paljon, joiden kanssa en oikein tiedä miten päin olisin.
Mikä on flirttiä. Minusta normaali flirtti kuuluu joka päiväiseen kanssa käymiseen mutta iskuflirtti kuulunee johonkin muualle
Saa jos et ole varattu! Tai kohde.. ;)
Ap, huhuu! mitä tarkoitat flirtillä??
Tottakai. Mutta pipariin ei kannata langeta vaikka tarjoaisi. Juoruaa kuitenkin lapsesi äidille.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:53"]
minä en kyllä lastentarhanopettajana tykkäisi, jos joku isä flirttailisi. kiusallista.
[/quote]
Minä tykkäisin. En käy baareissa enkä harrasta mitään missä tapaisi miehiä. Joten olisi ihan mukava jos tuota kautta löytäisin oman kullan.
Flirtti on leppoisaa jutustelua, rentoa huulenheittoa, hymyjä, kehuja, ehkä pieniä vihjeitäkin ja merkitseviä katseita. Näitä nyt ainakin. ap
Minä käyn välillä kahvittelemassa yhden tarhatädin kanssa. Todella mukava ja kaunis nainen, tuntuu hyvälle halailla ja pusutella. Noilla "treffeillä" aina olo on kuin teiniaikaan seurustellessa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:03"]Saa jos et ole varattu! Tai kohde.. ;)
[/quote]Uups.. taidetaan olla kyllä varattuja molemmat.. :) ap
Missä päin tämä?