Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tarhatädin kanssa flirttailla?

Vierailija
19.12.2014 |

Lapseni ryhmässä on yksi todella mukava ja hyvännäköinen hoitaja. Onko teidän mielestä ihan ok silloin tällöin flirttailla hänen kanssaan, kun vien tai haen lasta? Vai onko jotenkin väärä ympäristö?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tämä?

Vierailija
2/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ihmettä ajattelet flirttailulla. Hymyillä ja jutella ja vitsailla saa toki :) Piristää päivää. Ja onhan niitä joskus supermukavia hakijoitakin... ;)

Vierailija
4/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kyllä lastentarhanopettajana tykkäisi, jos joku isä flirttailisi. kiusallista.

Vierailija
5/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se on molemminpuolista. Tuskin kellekään pystyy jatkuvasti flirttailla, jos toinen ei vastaa hymyllä, vitseillä tms. Eli koska koet kiusalliseksi, niin tuskin sulle sitä tehdään. Yksi isä tällä hetkellä tekee sitä. Välillä piiloudun kun hän tulee, joskus jaksan mennä mukaan. Mutta silti kokonaisuutena se on mukavaa, että tykkäämme toisistamme. Kyllä niitä tuppisuita on paljon, joiden kanssa en oikein tiedä miten päin olisin.

Vierailija
6/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on flirttiä. Minusta normaali flirtti kuuluu joka päiväiseen kanssa käymiseen mutta iskuflirtti kuulunee johonkin muualle

Vierailija
7/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos et ole varattu! Tai kohde.. ;)

Vierailija
8/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu! mitä tarkoitat flirtillä??

Vierailija
9/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mutta pipariin ei kannata langeta vaikka tarjoaisi. Juoruaa kuitenkin lapsesi äidille.

Vierailija
10/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:53"]

minä en kyllä lastentarhanopettajana tykkäisi, jos joku isä flirttailisi. kiusallista.

[/quote]

Minä tykkäisin. En käy baareissa enkä harrasta mitään missä tapaisi miehiä. Joten olisi ihan mukava jos tuota kautta löytäisin oman kullan.

Vierailija
11/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on leppoisaa jutustelua, rentoa huulenheittoa, hymyjä, kehuja, ehkä pieniä vihjeitäkin ja merkitseviä katseita. Näitä nyt ainakin. ap

Vierailija
12/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn välillä kahvittelemassa yhden tarhatädin kanssa. Todella mukava ja kaunis nainen, tuntuu hyvälle halailla ja pusutella. Noilla "treffeillä" aina olo on kuin teiniaikaan seurustellessa.

Vierailija
13/13 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:03"]Saa jos et ole varattu! Tai kohde.. ;)
[/quote]Uups.. taidetaan olla kyllä varattuja molemmat.. :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän