Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin poikani huoneesta ison tukun rahaa HELP!!

Vierailija
19.12.2014 |

teini lähti tänään tyttöystävänsä luokse eri kaupunkiin ja päätin kerätä lattialta vaatteet pesuun, mitään sen kummempia tutkiskelematta...mutta hyllystä pilkotti paljon rahaa, rannekello-boksista, otin sen esiin ja sieltä vain tuli ja tuli seteleitä yli 1500e edestä!!!!!!! mitä helvettiä oli ensimmäinen ajatukseni ja on edelleen!!!Koitin soittaa pojalle mutta ei vastaa.. ei kyllä varmasti aavista mitä löysin joten toivottavasti kohta vastaa... En todellakaan tiedä mistä rahat voisivat olla peräisin!!20-50e seteleitä ja muutamia 10e seteleitä... joitain kolikoita myös max 30euroa..:O mitä kummaa?!?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:11"]

Päätin olla soittamatta asiasta.. Tulee sunnuntaina kotiin ja kysyn silloin, kasvotusten.. löysin myös huoneesta vaa'an.

[/quote]

pikkurahaa ja vaaka == myy huumeita grammoittain 

Vierailija
2/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:10"]

Miksi säilyttää tuon verran käteistä kotona, miksei pankkitilillä? Nehän voi joku ryöstää.

[/quote]

pankkitilille jää todisteet laittomista busineksista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vielä nuori 19. Olen aina ollut säästeleväinen, jo markka-ajoista lähtien ja muistan kun keräsin kymmenmarkkasia purkkiin. Tulen suuresta perheestä (8 lasta) ja raha ei ollut mitenkään helpossa. En saanut viikkorahaa tms. Silti minulle oli kertynyt käteistä (harmi, että juuri käteistä... osakkeista, kuten nyt olisi saanut paremman tuoton. Vanhemmat prkl) yli 700 € aikuisikääni mennessä. Pienistä puroista iso joki. Olin tosin kauppahenkinen ja esim. möin kerran karkkipussin vähäkerrallaan sisaruksilleni ja sain siitä 11,5 € hah. Keräsin pulloja kouluaikana n.kymppi kuukaudessa. Kesätöitä ei paljoa tehnyt. Jokusen kerran kävin torilla myymässä kakkuja ja siitä reilu satanen. 

Eli en sinuna olisi välttämättä kovin huolissaan. Ja raha ei haise :)

Vierailija
4/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä myös sama juttu,tein kesätöitä,ja säästin rahaa koska ei ollut paljon mielitekoja mihin rahat olisin käyttänyt.Niinpä aikuisiän kynnyksellä pankissa oli säästössä jotain 18000 markkaa huonon päivän varalle

Vierailija
5/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaaka kerro vastauksen.

Vierailija
6/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa raha. Nyt kuulustelut päälle kun tulee kotiin.

Vierailija
7/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:42"]Ota rahat itsellesi ja katso kyseleekö poika niitä.
[/quote]

Varas.

Vierailija
8/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:11"]Päätin olla soittamatta asiasta.. Tulee sunnuntaina kotiin ja kysyn silloin, kasvotusten.. löysin myös huoneesta vaa'an.
[/quote]

Provo. Tunnistaa siitä että provon kirjoittamassa tarinassa tarinan hlö tulee kotiin vasta monen päivän päästä eli av-mammoja pidetään jännityksessä :D

Vierailija
9/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:11"]Päätin olla soittamatta asiasta.. Tulee sunnuntaina kotiin ja kysyn silloin, kasvotusten.. löysin myös huoneesta vaa'an.
[/quote]jaa tää oli taas näitä aloituksia
Ei me ap:stä mitään enää kuulla. Nää on nähty niin monta kertaa että tullaan tänne ihmettelemään jotain vakavaa juttua ja kun saa yleisön mielenkiinnon, niin ap vaan seurailee taustalta kun porukka kyselee jatkoa eikä koskaan tule kertomaan miten loppukohtaus meni. Se ratkaisu onkin tarinan vaikein osa.

Vierailija
10/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha poika on? Jos aikuinen o hyvin mahdollista säästää tuon verran. Ja vaikka olisi alaikäinen niin käykö töissä tai kesätöissä sekä lahjat ym

Vierailija
11/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 21:11"]Päätin olla soittamatta asiasta.. Tulee sunnuntaina kotiin ja kysyn silloin, kasvotusten.. löysin myös huoneesta vaa'an.
[/quote]jaa tää oli taas näitä aloituksia
Ei me ap:stä mitään enää kuulla. Nää on nähty niin monta kertaa että tullaan tänne ihmettelemään jotain vakavaa juttua ja kun saa yleisön mielenkiinnon, niin ap vaan seurailee taustalta kun porukka kyselee jatkoa eikä koskaan tule kertomaan miten loppukohtaus meni. Se ratkaisu onkin tarinan vaikein osa.
[/quote] Saman huomannu.
Ap on provo,eli nää sen kaikki aloitukset on täyttä kusetusta.Av mammat uskoo kaiken.

Vierailija
12/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos provo viesteistänne :) olen saanut asiaa selvitettyä ja rahat ovat peräisin juuri siitä mistä epäilin. Eikä kuulema pojan käyttöön joten en niitä ota

Vierailija
14/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:02"]kiitos provo viesteistänne :) olen saanut asiaa selvitettyä ja rahat ovat peräisin juuri siitä mistä epäilin. Eikä kuulema pojan käyttöön joten en niitä ota
[/quote]

Niin mitä sä epäilit?

Vierailija
15/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:02"]

kiitos provo viesteistänne :) olen saanut asiaa selvitettyä ja rahat ovat peräisin juuri siitä mistä epäilin. Eikä kuulema pojan käyttöön joten en niitä ota

[/quote]

Just näin mä kuule arvelinkin että olisi asia.

Vierailija
16/81 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
17/81 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on pojalla väljä perse ja joudut tena ostoksille.

Vierailija
18/81 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:45"]Jos olisi voittanut rahat olisi kyllä sinulle kertonut. Diilaa jotain huumeita. Muuten rahat olisi tilillä
[/quote]
Eipä välttämättä :) Itse voitin joskus teininä arvasta kohtalaisen summan rahaa, ja vasta vuosia myöhemmin paljastin sen vanhemmilleni.

Vierailija
19/81 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Joko poika kotiutui?

Vierailija
20/81 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi