Mistä isokokoinen löytäisi liikuntaan sopivia vaatteita
Ajattelin tässä, että voisi olla korkea aika alkaa harrastamaan edes jotain liikunnallista, mutta mistä sopivat vaatteet ?
Tietäisikös kukaan, että onko missään myytävänä isokokoiselle naiselle (koko n. 54) sopivia urheiluun ja kuntoiluun soveltuvia vaatteita (missä voisi mennä esim kävelylenkille tai vaikka kuntosalille). Ja lisättäköön vielä, että olen varsn vähätuloinen, joten vaatteiden hinnan pitäisi olla hyvin kohtuullinen
Kommentit (7)
hae miestenpuolelta niin minäkin teen.
Citymarketissa olen kiinnittänyt huomiota, että tarjolla on hyvinkin isoja kokoja. Yleensä vain niitä on jäljelläkään.
Eikös ihan marketeista nimenomaan löydy isoja kokoja? Olen kokoa 46 ja kaikki tuntuu olevan isoa Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
hae miestenpuolelta niin minäkin teen.
Ei ne kyllä yleensä oikein istu naisen kroppaan. Jos on tarpeeksi isoa reisistä ja takamuksesta, vyötäröllä on tilaa kaverillekin. Ja paidoissa ihan liian isot hartiat, mutta ei tilaa rinnoille.
Asos.com, sieltä löytyy halvalla kokoon 58 saakka
Ellos.fi, muistaakseni kokoon 56-60
Zizzi.fi (myös kivijalkaliikkeitä), kokoon 60
Ulla Popkenin liikuntavaatteet ovat tosi hyviä (kokoon 60 ja jopa isompaa), mutta hintavia. Niitä myy ullapopken.eu, zalando.fi ja Lorella (jolla huonohko nettikauppa mutta myös muutama kivijalkaliike).
Urheilirintsikoita myy ainakin Lumingerie.fi.
Nämä nyt tuli ensinnä mieleen, muitakin varmaan on.